Huldra:) Skrevet 28. februar 2005 #801 Del Skrevet 28. februar 2005 Håper du hører fra jobben i dag, tomias, og at det er en POSITIV tilbakemelding. Nå er jeg sliten i hender og føtter etter å ha krysset dem for deg hele helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. februar 2005 #802 Del Skrevet 28. februar 2005 God morning, sunshine! :-) Sorry jeg bare "datt ut" i går... Men jeg hadde en liten gutt som trengte oppmerksomhet... og selv var jeg helt skutt! Utrolig nok! Stod jo opp tolv, og endte opp med å være i seng før 11...IKKE meg det der altså! Men kanskje det var denne migrenen som gjorde slutt på energien min og kom luskende?!?! :-x Jeg venter spent på å høre om du får noen telefon fra den jobben!!! *krysse krysse krysse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #803 Del Skrevet 28. februar 2005 :-) I dag har jeg vært og jobba 5 timer på skolen. Veldig greit med litte penger innkommende. Har fortsatt ikke hørt noe mer om jobb, og har mistet litt troen. Men min søte lillesøster (som ser litt for mye på idol og er akkurat passe veslevoksen) lurte fælt på hvordan det gikk med jobbintervju og sånn når jeg snakket med henne på tlf i går. Hun sa at hun stemte på meg, og det gjorde pappa og mammen hennes og hunden vår også. Så lurte hun på hvem min kjære stemte på og la sammen og sa med stor entusiasme "da har di ihvertfall 5 stemmer, jeg tror du får jobben jeg!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. februar 2005 #804 Del Skrevet 28. februar 2005 Skjønningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 28. februar 2005 #805 Del Skrevet 28. februar 2005 Så søt søster du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2005 #806 Del Skrevet 28. februar 2005 For ikke å snakke om alle stemmene du har her inne på KG! Håper du får jobben!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #807 Del Skrevet 28. februar 2005 For ikke å snakke om alle stemmene du har her inne på KG! Håper du får jobben!! Takk skal du ha Heidi! --------------------------------------------- Klokka har rukket å bli 17, altså hørte jeg ingenting ang. jobb i dag heller. Er ganske så sikker på at hvis de ikke tar kontakt i morgen så er løpet kjørt. Hvis det ikke blir vikar timer i morgen så tar jeg nok ei skikkelig økt og får sendt av gårde noen nye søkndaer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. februar 2005 #808 Del Skrevet 28. februar 2005 Vil at jobben skal ringe - vil at jobben skal ringe - vilatjobbenskalringe!!! *får snart krampe pga. all finger og tå-kryssing* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 28. februar 2005 #809 Del Skrevet 28. februar 2005 Vil at jobben skal ringe - vil at jobben skal ringe - vilatjobbenskalringe!!! *får snart krampe pga. all finger og tå-kryssing* Signerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2005 #810 Del Skrevet 28. februar 2005 *krysser fingre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 28. februar 2005 #811 Del Skrevet 28. februar 2005 Krysser fingre og tær enda jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #812 Del Skrevet 28. februar 2005 Takk skal dere ha jentene mine! Dere er så gode med meg, skal si fra så snart dere kan slutte å krysse fingrene. I dag har vi hatt hyggelig middagsbesøk og jeg har drukket litt for meget vin. Tlf ringte nettopp og jeg har 5 vikartimer i morgen også! :-) Nå skal jeg snart bysselalle så jeg er opplagt til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 28. februar 2005 #813 Del Skrevet 28. februar 2005 Natta Skal snart selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. februar 2005 #814 Del Skrevet 28. februar 2005 Natt natt! I morgen MÅ de ringe altså! :evil: Hvis ikke skal teddy komme og ta dem! Kanke holde alle oss jentene på KG på pinebenken på den måten!!! *hmpf* godt! Natta- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 1. mars 2005 #815 Del Skrevet 1. mars 2005 Håper du hører noe ang jobben i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. mars 2005 #816 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg er jo så spent!!! Vet du er på jobb - men krever at du innfinner deg og gir tilbakemelding straks du kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 1. mars 2005 #817 Del Skrevet 1. mars 2005 enig enig enig enig enig enig enig enig enig enig enig enig enig enig enig enig enig enig enig enig enig enig enig ...med teddytoria...skal bli spennende å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2005 #818 Del Skrevet 1. mars 2005 Har du ikke hørt noe??? Syns du kan ta en telefone jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #819 Del Skrevet 1. mars 2005 Har fortsatt ikke hørt noe, kommer kanskje til å ringe de i ettermiddag, Teddy mener jeg bør vente til onsdag, noen andre meninger? Ble ikke noe lærervikar jobbing på meg i dag. Våkna med veldig sår hals og litt feber og da var jeg ikke særlig lysten på skogtur med en bunch skrålende unger, uansett hvor mye vi trenger pengene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2005 #820 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg ville tatt en telefon i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå