Gå til innhold

ToMiAs får sin DrømmePrins august 2007

Olifant

Anbefalte innlegg

Liten liste over bilder jeg øsnker tatt på den store dagen:

-bruden som blir sminket

-bruden som tar på kjole

-bruden som får ordnet håret

-brudgommen i forberedelsene

-brudgommen som venter

-detaljbilder av bukett

-detaljbilder av sko

-detaljbilder av kjolen

-bilder av oppdekket bord

-detaljbilder av oppdekking

-detaljbilder av ringer (på og av fingre)

-bilde av oss tatt gjennom slør (hvis jeg skal ha slør)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har oversikt altså!

Og fin liste! :wink: Der fikk jeg noe å tenke på... Så langt har jeg bare en liten liste over hvilke bilder som MÅ tas og av hvem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten liste over bilder jeg øsnker tatt på den store dagen:

-bruden som blir sminket

-bruden som tar på kjole

-bruden som får ordnet håret

-brudgommen i forberedelsene

-brudgommen som venter

-detaljbilder av bukett

-detaljbilder av sko

-detaljbilder av kjolen

-bilder av oppdekket bord

-detaljbilder av oppdekking

-detaljbilder av ringer (på og av fingre)

-bilde av oss tatt gjennom slør (hvis jeg skal ha slør)

*notere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, viktig, viktig! Så langt som motiver jeg ønsker bilder av har ikke jeg tenkt enda! :-? Heldigvis er forloveren min veldig flink til å huske på å ta bilder i enhver anledning, så hun hadde vel passet på at de rette bildene ble tatt, hvis jeg ikke skulle ha kommet på det, tenker jeg! :wink:

Takk for påminnelsen, anyway! :)

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oki, må oppdatere denne allerede nå jeg...

-detaljbilde av knappehullsblomst

-detaljbilde av kake

-detaljbilde av vinflaske

-detaljbilde av velkomstdrink

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig opp tatta av fotograferinga. Vet veeeldig godt hva jeg vil ha og skulle helst gjort det selv! :ler:

Denne dagen kommer jo bare en gang og vi legger så mye tid og planlegging i alle detaljene så jeg vil ha bilder som hjelper meg å huske den store dagen.

Kommer nok til å alliere meg med et par foto-entusiaster i familien så jeg vat at lista mi er tatt hånd om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Liste over bilder som bør tas og av hvem:

-               brud og brudgom

- brud og brudgom med brudens foreldre

- brudepar med brudgommens mor

- brudepar med foreldre

- brudepar med foreldre og forlovere

- brudepar med forlovere

- brud med sin forlover

- brudgom med sin forlover

- forloverne alene

- brudeparets foreldre alene

- brudepar med foreldre, forlovere og brudepiker

- bruden med sin far

- brudgommen med sine søsken

- brudepar med brudens familie

- brudepar med gommens familie

- brudepar med begge familier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er veldig opp tatta av fotograferinga. Vet veeeldig godt hva jeg vil ha og skulle helst gjort det selv!  :ler:  

Denne dagen kommer jo bare en gang og vi legger så mye tid og planlegging i alle detaljene så jeg vil ha bilder som hjelper meg å huske den store dagen.

Kommer nok til å alliere meg med et par foto-entusiaster i familien så jeg vat at lista mi er tatt hånd om.

JA!

Jeg er også litt freak der!!! :hoho:

Kommer sikkert til å løpe rundt å dirigere allikevel ser du! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal alltid ha en finger med i det meste, men jeg håper jeg er flink nok til å delegere på forhånd til folk jeg vet jeg kan stole på. Så kan jeg bare slappe av og nyte hvert eneste åndedrag den store dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal alltid ha en finger med i det meste, men jeg håper jeg er flink nok til å delegere på forhånd til folk jeg vet jeg kan stole på. Så kan jeg bare slappe av og nyte hvert eneste åndedrag den store dagen!

Mmmmmm!

Enig enig enig...

Jeg er bare så redd for at jeg personlig ikke vil klare å slappe helt av! :roll: Men det går seg vel til! Har jo både en søster, en fetter og en onkel med utdannelse innen reklame/foto, så det blir sikkert tatt en mengde med flotte bilder! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner hva du mener. Tror det blir vanskelig, men er fast bestemt for å gi fra meg tøylene kvelden før. Det jeg ikke har fiksa innen da får bare gå som det går.... spørs om jeg greier det da... Kan nok være litt kontroll-freak av og til... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener. Tror det blir vanskelig, men er fast bestemt for å gi fra meg tøylene kvelden før. Det jeg ikke har fiksa innen da får bare gå som det går.... spørs om jeg greier det da... Kan nok være litt kontroll-freak av og til... :roll:

Eg er kontroll-freak eg også, men på bryllupsdagen skal det slappast av og berre nyyyyyyyyyyyyytast til det fulle! Reknar med at eg greier å delegere ansvar til personar eg stoler på, så det skal ikkje bli noko problem. Er viktig å greie å senke skuldrene på ein slik dag, trur eg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(sniker inn en liten hilsen midt i en diskusjon... :oops: :-)

Holder på å lese i dagboka di` Tomias, det kan nok ta litt tid! I likhet med Hannemor har du også enormt lang dagbok!! Jeg gifter meg før dere begge og har bare 3 sider selv enda... :tunge1:

Er godt vi har noen aktive her inne! ;)

Du kommer med mange gode og nyttige tips og tilbakemeldinger, jeg setter stor pris på det. Og det er jeg sikker på at mange andre også gjør! :)

Lykke til videre!!! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...