Gå til innhold

ToMiAs får sin DrømmePrins august 2007

Olifant

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har fått det for meg at jeg ikke får jobben, tror nok de kontakta den de ville ha i dag, så får vi andre beskjed når kontrakten er underskrevet. Vet jo ikke, men har en uggen følelse.

Har lagt opp en liste over andre akyuelle jobber så blir nok ganske så aktiv søknadsskriving i helga tenker jeg.

Har også tittet på fotografer på nettet. Vi skal muligens bruke en kamerat av min kjære (har ikke spurt enda). Jeg har laget meg en liten folder meg bilder jeg liker godt (stil, lys etc.) og gått gjennom den sammen med min kjære. Da blir det mye lettere å kommunisere til fotografen hva slags stil vi ønsker på bildene... Uansett ser det ut som det er ganske mye billigere med fotograf i Danmark og det er jo supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme tomias...ikke tenke slike dumme tanker! :fy:

Det gjenstår å se, selv om jeg forstår helgen blir laaang og en uggen følelse ikke er noe greit å gå rundt med! :tunge1:

Jeg har fremdeles håpe oppe i alle fall! :tommelsmil:

Smart med folder med bilder - det må jeg jammen tenke på!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

...ville bare si natta til deg også, siden du er slik en :gullengel:

Snakkes mer imorgen...og gleder meg masse til å treffe deg på søndag!

klem klem :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Har fått det for meg at jeg ikke får jobben, tror nok de kontakta den de ville ha i dag, så får vi andre beskjed når kontrakten er underskrevet. Vet jo ikke, men har en uggen følelse.

Kjenner meg så innmari godt igjen i det du skriver. Helt utrolig! MEN, denne gangen vet jeg at de skal ha en til inne til intervju på mandag. Deretter kan det går et par dager innen de bestemmer seg.

Sabla kjipt!

Jeg tenker også litt på dersom jeg skulle få jobben. Hvordan skal jeg si opp den andre uten å følre meg som en totalt dust? Jeg kjenner jo tross alt han som er inspektør (min trener siden jeg var 11) og ga meg jobben. Vet at alle der har jobbet hardt i kulissene for at jeg skulle få vikariatet i stedet for noe utenforstående med den riktige utdannelsen... Yeah, yeah.

Anyways, ha en super dag! Jeg skal snart vekke søster så vi kan trimme :roll: opp til Åpent bakeri, deretter bærer det hjem igjen til ryddingen. Sånn ved to tiden skal sambo og jeg ned til byen for å spise lunsj med han og hans sambo. Altså en begivenhetsrik dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at sånne kjipe tanker lett kommer snikende men det gjelder vel å ikke ta sorgene på forskudd.

Krysser fingrene for at du får jobben :)

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du vet at jeg fremdeles er med deg, og krysser for livet!!!

I mellomtiden er det godt jeg kan sette deg i arbeid, slik at du får tankene vekk... :wink: *hihi*

Men du er så snill du! :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEIA NORGE!!!!

:hoppe: :enig_animasjon: :danse::klappe::vinke::hoppe::blomst::danse::klappe: :hjerter2: :hoppe::vinke::danse: :blomst_opp: :hjerter2: :klappe::hoppe::danse: :blomst_opp: :danse::hoppe::vinke: :hjerter2: :danse::klappe::vinke::hoppe: :enig_animasjon: :kysse: :hoppe::danse::klappe::vinke::hoppe: :hjerter2: :klappe::danse: :hjerter2: :hoppe: :enig_animasjon: :blomst_opp: :blomst::danse::hoppe: :enig_animasjon: :vinke::klappe: :hjerter2: :danse::hoppe: :enig_animasjon: :vinke::ler::hoho::tunge1::hoppe: :enig_animasjon: :danse::klappe::vinke::hoppe::ler::tunge1: :hjerter2: :klappe: :bukke: :danse::klappe: :blomst_opp: :vinke::hoppe::Nikke::ler::tunge1::danse::klappe::hoppe::vinke: :enig_animasjon: :kose::danse::klappe::vinke::hoppe::ler::tunge1::hoppe: :enig_animasjon: :danse::klappe::vinke::hoppe: :enig_animasjon: :ler::tunge1: :-) :hoppe::danse::klappe: :hjerter2: :vinke::hoppe: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :hoppe::vinke::danse::klappe::ler::hoppe::vinke::ler::tunge1::hoppe::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEIA NORGE!!!!

:hoppe: :enig_animasjon: :danse::klappe::vinke::hoppe::blomst::danse::klappe: :hjerter2: :hoppe::vinke::danse: :blomst_opp: :hjerter2: :klappe::hoppe::danse: :blomst_opp: :danse::hoppe::vinke: :hjerter2: :danse::klappe::vinke::hoppe: :enig_animasjon: :kysse: :hoppe::danse::klappe::vinke::hoppe: :hjerter2: :klappe::danse: :hjerter2: :hoppe: :enig_animasjon: :blomst_opp: :blomst::danse::hoppe: :enig_animasjon: :vinke::klappe: :hjerter2: :danse::hoppe: :enig_animasjon: :vinke::ler::hoho::tunge1::hoppe: :enig_animasjon: :danse::klappe::vinke::hoppe::ler::tunge1: :hjerter2: :klappe: :bukke: :danse::klappe: :blomst_opp: :vinke::hoppe::Nikke::ler::tunge1::danse::klappe::hoppe::vinke: :enig_animasjon: :kose::danse::klappe::vinke::hoppe::ler::tunge1::hoppe: :enig_animasjon: :danse::klappe::vinke::hoppe: :enig_animasjon: :ler::tunge1: :-) :hoppe::danse::klappe: :hjerter2: :vinke::hoppe: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :hoppe::vinke::danse::klappe::ler::hoppe::vinke::ler::tunge1::hoppe::danse:

OG VI VANT!!!

:hoppe: :enig_animasjon: :danse::klappe::vinke::hoppe::blomst::danse::klappe: :hjerter2: :hoppe::vinke::danse: :blomst_opp: :hjerter2: :klappe::hoppe::danse: :blomst_opp: :danse::hoppe::vinke: :hjerter2: :danse::klappe::vinke::hoppe: :enig_animasjon: :kysse: :hoppe::danse::klappe::vinke::hoppe: :hjerter2: :klappe::danse: :hjerter2: :hoppe: :enig_animasjon: :blomst_opp: :blomst::danse::hoppe: :enig_animasjon: :vinke::klappe: :hjerter2: :danse::hoppe: :enig_animasjon: :vinke::ler::hoho::tunge1::hoppe: :enig_animasjon: :danse::klappe::vinke::hoppe::ler::tunge1: :hjerter2: :klappe: :bukke: :danse::klappe: :blomst_opp: :vinke::hoppe::Nikke::ler::tunge1::danse::klappe::hoppe::vinke: :enig_animasjon: :kose::danse::klappe::vinke::hoppe::ler::tunge1::hoppe: :enig_animasjon: :danse::klappe::vinke::hoppe: :enig_animasjon: :ler::tunge1: :-) :hoppe::danse::klappe: :hjerter2: :vinke::hoppe: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :hoppe::vinke::danse::klappe::ler::hoppe::vinke::ler::tunge1::hoppe:

Dessuten er bronse ingen dårlig plass i hopp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Lythande.

Vi har vært på middag hos et vennepar. Fikk fajitas med kylling og creme brulee... og masse god vin! Da er livet bra. Loddet stemninga med de ang. bryllup i Danmark og de var udelt positive, så langt har vi ikke fått en eneste negativ tilbakemelding på planene våre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vært på middag hos et vennepar. Fikk fajitas med kylling og creme brulee... og masse god vin! Da er livet bra. Loddet stemninga med de ang. bryllup i Danmark og de var udelt positive' date=' så langt har vi ikke fått en eneste negativ tilbakemelding på planene våre![/quote']

Så bra da, det lover jo godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Hei vennen!

Takk for at du var innom hjemmesiden og kikket da...

Ser at du enda ikke har hørt noe om jobben, og jeg ville bare stikke innom for å gi deg en stor :klem:

Vet at det kanskje er lite trøst men jeg pleier å si til meg selv; får jeg ikke jobben så var det ikke meningen at den var noe for meg fordi der ute en plass venter drømmejobben på at jeg skal komme....

(venter i spenning på om jeg også får fast jobb) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Hei :vinke:

hvordan er formen?

Synd vi ikke fikk til noe treff denne gangen...men jeg kommer da igjen! Norge er jo et herlig land og Oslo en herlig by!

klem til deg fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for feedback på siden. Foreløbig er det jo ikke stort der, men det kommer mer når bryllupet begynner å ta form. Kan nok hende det blir forandringer og, synes det er veldig fint å intergrere invitasjoner etc. sånn som på sidene til Toria.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Hei

Så det ble ikke noe treff i dag på dere? Det var jo dumt. Håper det blir et til snart, da.

Var inne og så på hjemmesiden din igjen, den er veldig fin.

Ha en god kveld. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Heisann Tomias!

Håper formen din er litt bedre nå!

Krysser fingrer, tær, ben, armer og hårstrå for at du får den jobben! :-) IKKE gi opp håpet enda!

Men som Soon Mrs S sier så er det en mening med det om du ikke får den jobben. Da er det noe annet og bedre som venter på deg der ute! (og det er et stort tap for dem som ikke ansatte deg! - da kan de bare ha det så godt!!! :-x ) :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...