Olifant Skrevet 24. februar 2005 Forfatter #741 Del Skrevet 24. februar 2005 Dere er nå så søte! Her klager jeg på deres fravær og når dere endelig kommer glimrer jeg med mitt! Har spist deilig toast og nå skal jeg og min kjære rulle film og kose på soffan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 24. februar 2005 #742 Del Skrevet 24. februar 2005 Dere er nå så søte! Her klager jeg på deres fravær og når dere endelig kommer glimrer jeg med mitt! Har spist deilig toast og nå skal jeg og min kjære rulle film og kose på soffan! Det har jeg også planer om å gjøre... ta vekk innvittene og sløve litt på sofaen med Mr.S og etter hvert komme oss på soverommet med en film vi skal se ferdig... og nei det er ikke en slik film Kos deg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 24. februar 2005 #743 Del Skrevet 24. februar 2005 Dere er nå så søte! Her klager jeg på deres fravær og når dere endelig kommer glimrer jeg med mitt! Har spist deilig toast og nå skal jeg og min kjære rulle film og kose på soffan! 5 4 3 2 1 FILM RULLER FOR HARDE LIVET! Kosekose dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 24. februar 2005 Forfatter #744 Del Skrevet 24. februar 2005 Da har vi sett "The Day After Tomorrow", nok en gang preget av at ettersom ingen av oss orker å gå ut i dag så tager man hva man haver. Absolutt ingen film å anbefale, men uansett deilig å sløve forran TVn. Nå er det snart bysse-lalle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 25. februar 2005 #745 Del Skrevet 25. februar 2005 God morgen...virker som om dere hadde en koselig filmkveld i går...selvom ikke filmen var den beste... Ha en fin fin dag! Klem Izaria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. februar 2005 #746 Del Skrevet 25. februar 2005 Og vi skal ha risengrynsgrøt til middag! Ingen av oss som orker å gå i butikken så man tager hva man haver! Min kjære er kjempeflink til å lage grøt! Mye flinkere enn meg! TeddyToria: Banan er vanlig i Sverige. Gjett om jeg mobber hun som skal være forloveren min for det! Lite å gjøre? Ta en tur i dagboka mi, da vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #747 Del Skrevet 25. februar 2005 Hei T! Ser at du er sånn ca like aktiv som meg når det gjelder våre egne dagbøker Hmm...tenker du mye på jobben i dag? Det gjør jeg. Takk og lov så har jeg en annen jobb om denne ikke går i orden. Greit med den tryggheten altså. Håper vi er heldige begge to! Men bedre at du får jobb enn at ingen av oss får det! Lykke til (igjen )! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #748 Del Skrevet 25. februar 2005 Er ikke så veldig aktiv i egen dagbok om dagen nei. Har jo bestemt oss for at vi ikke booker lokale før jeg er i jobb og inntil da er det ikke så mye mer å ta tak i egentlig.... Venter i spenning på å høre mer om jobb... Håper de gir lyd fra seg i dag, hvis ikke blir det en laaaaang helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 25. februar 2005 #749 Del Skrevet 25. februar 2005 Hei! Ville bare stikke innom en tur i dagboken din, og ser at humøret ikke er helt på topp? Krysser fingrene for deg om jobb. Selv venter jeg spent på om jeg får vikariatet mitt som fast, får svar i neste uke. Kommer sikkert innom senere idag.. skal ut sammen med sambo og bestille bryllupsreise inntil da får du en stor oppmuntringsklem :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #750 Del Skrevet 25. februar 2005 Takk skal du ha! :-) Er lei av å være syk nå, og er slitsomt i hodet å vente på å høre mer om jobb... Men, det er ski på TV, jeg har kjæresten min hjemm fra jobb 4de dagen på rad og jeg har alle dere! Da kan man vel ikke klage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 25. februar 2005 #751 Del Skrevet 25. februar 2005 rett i det... Vi er her vi Kos deg med Vm og sambo nå og bli frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #752 Del Skrevet 25. februar 2005 :-) Yippi, morsomt med ski VM når det går vår vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. februar 2005 #753 Del Skrevet 25. februar 2005 Ski-VM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #754 Del Skrevet 25. februar 2005 Ski-VM? Det sier min kjære og, tror ikke det finnes noe mannfolk som er mindre sportsinteressert enn ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 25. februar 2005 #755 Del Skrevet 25. februar 2005 Det sier min kjære og, tror ikke det finnes noe mannfolk som er mindre sportsinteressert enn ham. Akkurat der lever vi visst i ulike verdener! Du finner ikke MER sportsfreak enn min her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #756 Del Skrevet 25. februar 2005 ARGH... har ikke hørt noe ang. jobb.... Da blir det en laaaaaaaang helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 25. februar 2005 #757 Del Skrevet 25. februar 2005 ARGH... har ikke hørt noe ang. jobb.... Da blir det en laaaaaaaang helg! :-x Dmume abreidsgvier! Nå må vi i KG-jgengen sitet med fignrene i krsys heel heglen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #758 Del Skrevet 25. februar 2005 Samme for meg. Men jeg skal jo ikke få vite noe før til mandag eller tirsdag, da. De ringte fra Adecco da (samme sted som har fikset denne jobben for meg), men det var vedr en annen jobb.... Tror du jeg svetta litt da jeg ringte opp igjen eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #759 Del Skrevet 25. februar 2005 :-x Dmume abreidsgvier! Nå må vi i KG-jgengen sitet med fignrene i krsys heel heglen! Uffa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 25. februar 2005 #760 Del Skrevet 25. februar 2005 Uffa! Uff, har du ikke hørt noe enda... Skal prøve å krysse fingre og tær i heile helga da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå