Gå til innhold

ToMiAs får sin DrømmePrins august 2007

Olifant

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får droppe kyllingen på din del da! :-) Ellers kjører jeg soltørka eller ferske tomater, sopp, avokado (masser) og feta eller mozerella i tillegg til tomatsaus og vanlig ost... nam, jeg gleder meg!

Nei, det blir for mye stæsj for meg! Jeg liker kun tomat og ost på pizza!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05
Da skal jeg ta med meg alle sommerfuglene i magen og finne senga. Jeg og min kjære sitter begge litt apatiske forran TVn og da er det vel like greit å finne senga. Min kjære blir hjemme fra jobben på tredje dagen i morgen. Jeg skal og ta det helt med ro i morgen og håper at nesa tømmes og feberen slipper i taket. Sånn som det har gått unna i dag blir det ihvertfallen tur innom butikken for å fylle opp lagerbeholdningen med kleenex.

:roll:

Den tidligleggingen fikk jeg satt en stopper for ja! :eeeh::smoke::tunge1:

Sorry! Men sa vi kunne ta det i morgen... :oops:

Uansett: TUSEN TAKK FOR HJELPEN MED Å LEGGE INN INVITASJONENE I DAGBOKEN MIN!...og du hadde helt rett på intervjuet før i dag: Du ER løsningsorientert! :ler:

SOV GODT! :sove::rosaengel: MIN!!!

...og god bedring til deg og gommen! Takk for hjelpen til han også! :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Det er jo alt fyllet som er godt :Nikke:

Men man lager bare en god saus av tomatene, og har i godt krydder og har masse ost på! Nammenam! :sikle: Jeg liker ikke mye av det andre. Eller, noe liker jeg sånn ellers, bare ikke på pizza, da blir det bare ekkelt. :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærsten er fortsatt hjemme fra jobb, men jeg må kose meg på soffan alene. Han er NULL interessert i sport så jeg må se stafett alene. Er glad det er noe å glo på når man allikevel må ligge rett ut hele dagen.

Vil bli frisk, SMB er ikke akkurat lett når man ligger rett ut hele dagen...

:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man lager bare en god saus av tomatene, og har i godt krydder og har masse ost på! Nammenam! :sikle: Jeg liker ikke mye av det andre. Eller, noe liker jeg sånn ellers, bare ikke på pizza, da blir det bare ekkelt. :kvalm:

Du er rar du! Men da blir det mer kylling og avokado pizza på meg!

:sikle:

-------------------------

Ikke verst å ligge på soffan når Norge soper inn gullmedaljene!

Livet kunne så absolutt vært verre!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er rar du! Men da blir det mer kylling og avokado pizza på meg!

:sikle:

-------------------------

Ikke verst å ligge på soffan når Norge soper inn gullmedaljene!

Livet kunne så absolutt vært verre!

:-)

Det ekleste jeg noen gang har vært borti på pizza, er banan! :kvalm:

*grøsse*

Det var FÆLT! Så jeg spiser gjerne pizzaen din, hvis du ALDRI slenger på banan!!!

Heldiggrisen som kunne ligge på sofaen da...

Jeg satt og skrev oppgave, og hørte bare jubel i det fjerne fra andre som fikk se! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Her er jeg vennen...

Er bare litt til og fra, pga. oppgaven. Og så måtte jeg jo sørge for at syklingen min fikk i seg litt næring! :tunge1:

Men kommer nok til å sitte her store deler av kvelden...når jeg ikke mekker invitter... Det er jo fotball på TV ikveld igjen! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her er jeg :)

Har vært i bursdagselskap i kveld til min kjæres nevø som ble 6 år på tirsdag.

Morsomt å herje litt med han og broren på snart 8 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Og her er jeg! :hoho:

Har vært på jobb. Har med meg jobb hjem også :-? + at jeg må pakke (skal på fagsamling med jobben i morgen og lørdag) + at huset ser ut som et :kjempesinna: . For se hvor mye :husarbeid: jeg orker i kveld. Det er jo sambo som får se på "dritten" i morgen - da er jo ikke jeg her :ler:

Så vet ikke akkurat hvor lenge jeg er her. (Kanskje lenger enn jeg burde for det er mye mer morro å være her enn å jobbe!) :oops: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...