Gå til innhold

ToMiAs får sin DrømmePrins august 2007

Olifant

Anbefalte innlegg

BLI FRISK! :kose: BLI FRISK! :kose: BLI FRISK! :kose: BLI FRISK! :kose: BLI FRISK! :kose: BLI FRISK!:kose: BLI FRISK! :kose: BLI FRISK! :kose: BLI FRISK! :kose:

BLI FRISK! :kose: BLI FRISK! :kose: BLI FRISK! :kose: BLI FRISK! :kose: BLI FRISK! :kose: BLI FRISK!:kose: BLI FRISK! :kose: BLI FRISK! :kose: BLI FRISK! :kose:

BLI FRISK! :kose: BLI FRISK! :kose: BLI FRISK! :kose: BLI FRISK! :kose: BLI FRISK! :kose: BLI FRISK!:kose: BLI FRISK! :kose: BLI FRISK! :kose: BLI FRISK!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg lillesøster på besøk og kjærsten ar ikke helt frisk så han holder seg hjemme fra jobben (men sitter foran PCn og har hjemmekontor). Ikke mye tid til KG da tenker jeg. Skal en liten tur til mamma og så skal jeg og lillesøster lage muffins og så blir det hjemmelaget pizza til middag! namse, namse..... Tror nok jeg og må melde meg på konkuransen om beste pizza!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg og må melde meg på konkuransen om beste pizza!

Bare så lenge den ikke har spor av kjøtt, mais, ananas eller andre slike greier på seg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så lenge den ikke har spor av kjøtt, mais, ananas eller andre slike greier på seg. ;)

Får droppe kyllingen på din del da! :-) Ellers kjører jeg soltørka eller ferske tomater, sopp, avokado (masser) og feta eller mozerella i tillegg til tomatsaus og vanlig ost... nam, jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se til å pelle deg inn på msn da, fjoms!

Jeg er gira på å vise deg et monogram jeg har laget til dere... :wink:

Nå er jeg her, men hvor er du da????

Er passe spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Vi vil også se monogram!!! :-x :ler:

Tomias! Er du bedre i kveld??? Stakkars lille deg! Du har jo vært syk i tre hele evigheter nå! :trøste:

Krysser alt jeg har for at du skal bli frisk NÅ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil også se monogram!!! :-x :ler:

Tomias! Er du bedre i kveld??? Stakkars lille deg! Du har jo vært syk i tre hele evigheter nå! :trøste:

Krysser alt jeg har for at du skal bli frisk NÅ!!!

*signerer*

(godt sagt, V :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry alle sammen for manglende hilsener i dag. Har tilbrakt dagen med lillesøster. Muffins og Pizza og Shrek på video. Nå er lillesøster i seng på hemsen, min kjære tar oppvaska og jeg skal prøve å forberede meg litt til intervjuet i morgen. Kl. 12 skjer det, alle gode vibber mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05
Sorry alle sammen for manglende hilsener i dag. Har tilbrakt dagen med lillesøster. Muffins og Pizza og Shrek på video. Nå er lillesøster i seng på hemsen' date=' min kjære tar oppvaska og jeg skal prøve å forberede meg litt til intervjuet i morgen. Kl. 12 skjer det, alle gode vibber mottas med takk![/quote']

GODE VIBBER TIL TOMIAS!!! :hoppe:

Med andre ord: LYKKE TIL I MORGEN!!!

Natta :sove::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*vibb vibb* *vibb vibb* *vibb vibb* *vibb vibb*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg og min kjære ferdige med "intervjuet" og jeg føler meg forholdsvis godt forberedt til i morgen, nå er det på tide med noen time på øret!

Natti natt jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~ <- vibber (gode)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse lykkt til i dag, tomias! Skru på sjarmen og ta dem med storm :wink: Dette går nok finfint! Gleder meg til å høre hvordan det går... :)

Gode vibber og tanker er herved sendt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter! Dere er helt fantelastiske alle sammen. Nå logger jeg av, oppdatering kommer nok om noen timmer...

:-)

*fingers crossed*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...