Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 21. februar 2005 #661 Del Skrevet 21. februar 2005 *Heidi krysser også fingrene og håper Tomias får seg jobb snart* God bedring :enig_animasjon: Vigdis også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. februar 2005 #662 Del Skrevet 21. februar 2005 Og jeg KRYSSER for harde livet! Allerede jobbintervju!?!?! Var det en annen jobb du sendte søknad til i ettermiddag da?!?! Lykke, LYKKE til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #663 Del Skrevet 21. februar 2005 Allerede jobbintervju!?!?! Var det en annen jobb du sendte søknad til i ettermiddag da?!?! Ja, de ringte to timer etter at jeg sendte søknaden. Det må vel være et godt tegn eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. februar 2005 #664 Del Skrevet 21. februar 2005 Ja, de ringte to timer etter at jeg sendte søknaden. Det må vel være et godt tegn eller? Hællan! Jo, DET vil jeg kalle et godt tegn!!! WOW!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #665 Del Skrevet 21. februar 2005 Hællan! Jo, DET vil jeg kalle et godt tegn!!! WOW!!! Får håpe det er et godt tegn! Har så veldig lyst på denne jobben asså!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #666 Del Skrevet 21. februar 2005 Himmel og hav. Disse dagbøkene formerer seg som ild i tørt gress... Klarer nesten ikke å holde meg oppdatert... :oops: Så fort det gikk med den jobbsøknaden. Lykke til !!!!! Og god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2005 #667 Del Skrevet 21. februar 2005 2 timer???!!! Det kaller jeg kjapp tilbakemelding Og veldig, veldig positivt for deg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 21. februar 2005 #668 Del Skrevet 21. februar 2005 Så bra. Krysser alt som krysses kan for at du skal få jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2005 #669 Del Skrevet 21. februar 2005 Lykke, lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #670 Del Skrevet 21. februar 2005 Takk skal dere ha jenter! Håper innmari at det går i orden. Skal bruke morgendagen på å forberede meg til intervjuet og finne klær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #671 Del Skrevet 21. februar 2005 Nå sitter jeg med ansiktsmaske foran PCn, huden min har ikke vært fornøyd i det siste... ARGH. Maske i dag og i morgen kommer stemoren min innom med lillesøster og da skulle hun ta med seg ansiktssola si, det pleier å hjelpe. Er ganske så gira på jobbintervju og prøver å forberede meg så godt jeg bare kan. Har jo tenkt tanken i det siste at vi kanskje må utsette bryllupet hvis jeg ikke snart får meg en jobb, satser på at det ordner seg nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 21. februar 2005 #672 Del Skrevet 21. februar 2005 Takk Tomias. Nå er bilder av begge lagt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #673 Del Skrevet 21. februar 2005 Ti-hi... Her sitter vi ved hver vår PC med TVn i bakgrunnen. Der skurrer Homsepatruljen og pluselig gjenkjenner min kjære "dagens offer" fra ungdomsskolen... moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. februar 2005 #674 Del Skrevet 21. februar 2005 Ti-hi... Her sitter vi ved hver vår PC med TVn i bakgrunnen. Der skurrer Homsepatruljen og pluselig gjenkjenner min kjære "dagens offer" fra ungdomsskolen... moro! ...og nesten litt flaut! Jeg har ennå tilgode å se noen jeg kjenner "godt" på TV-skjermen i slike forbindelser! Eneste jeg vet om nå er Christian i Kandidaten...tåpelig program da, spør du meg! Sambo konstanterte akkurat her at vårt forhold vil betegnes som over hvis jeg noen gang fant på å verve han til noe slikt som Homsepatruljen - det ville vært en falitterklæring og svik! Men skjønner det jo - en kan ikke føle seg mye høy i hatten i alle fall! :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #675 Del Skrevet 21. februar 2005 Sambo konstanterte akkurat her at vårt forhold vil betegnes som over hvis jeg noen gang fant på å verve han til noe slikt som Homsepatruljen - det ville vært en falitterklæring og svik! Men skjønner det jo - en kan ikke føle seg mye høy i hatten i alle fall! :-x Det hadde nok vært spikeren i kista for oss også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 21. februar 2005 #676 Del Skrevet 21. februar 2005 Hei Grattis med jobbintervju!! Så utrolig spennende! Krysser fingre og tær! Takk for koselige meldinger i dagboken min i dag. mooosekos fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprilbrud Skrevet 22. februar 2005 #677 Del Skrevet 22. februar 2005 Hvilket merke/designer er den kjole nr en som du hadde lagt ut i kjole-tråden?? Den var så utrolig stilig, fikk lyst til å se på flere fra samme designer. Jeg er nemlig så sær når det gjelder kjoler, synes ikke det er så mange som er fine. Men eeeeeeeeeelsker å se på de jeg liker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. februar 2005 #678 Del Skrevet 22. februar 2005 *strever med å krysse de små tærne sine også* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 22. februar 2005 Forfatter #679 Del Skrevet 22. februar 2005 Hvilket merke/designer er den kjole nr en som du hadde lagt ut i kjole-tråden?? Den var så utrolig stilig, fikk lyst til å se på flere fra samme designer. Jeg er nemlig så sær når det gjelder kjoler, synes ikke det er så mange som er fine. Men eeeeeeeeeelsker å se på de jeg liker!!! Nydelig kjole, ikke sant? Akkurat nå står det helt stille i hodet (febervarm i toppen) men skal sende deg en PM når jeg kommer på designeren. Mas hvis jeg glemmer det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 22. februar 2005 Forfatter #680 Del Skrevet 22. februar 2005 *strever med å krysse de små tærne sine også* takk vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå