Olifant Skrevet 17. februar 2005 Forfatter #601 Del Skrevet 17. februar 2005 Ta vare på: Med åtte roser, Andre Bjerke Jeg holder ditt hode, Stein Mehren Lærdom, Alf A. Sæter Ta deg en tur på biblioteket. Der har de vanvittig mye :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 17. februar 2005 #602 Del Skrevet 17. februar 2005 Hei Tomias...jeg henger ikke helt med... :oops: skal dere gifte dere på et slott i Danmark? Hvor hvor hvor? Vi så på nydelige slott og herregårder i sverige...hadde jeg hatt massse penger hadde jeg også gjort det. Jeg er sikker på at dere får et nyyydelig bryllup. Det er jo ikke noe mere romantisk og sjarmerende enn bryllup på et så praktfullt sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 17. februar 2005 #603 Del Skrevet 17. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 17. februar 2005 Forfatter #604 Del Skrevet 17. februar 2005 Er ikke så lett å henge med i svingene her Izaria. Hvis alt går etter planen gifter vi oss her drømme, drømme, drømme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 18. februar 2005 #605 Del Skrevet 18. februar 2005 Vet du er litt travel i dag... Så jeg vinker meg bare innom for å ønske deg en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 19. februar 2005 Forfatter #606 Del Skrevet 19. februar 2005 Her fyker jeg fort nedover lista gitt... Har gleda meg masse til treff i dag, men våkna med sår hals og er absolutt ikke i form så ser ut som jeg ksla holde sofaen varm i kveld... :-( Skjer ikke så mye i dagboka mi om dagen, det henger nok sammen med at det ikke skjer så mye på planlggingsfronten. Får ikke gjort noe særlig før lokalet er booka, og vil ikke booke lokalet før vi har litt mer kontroll på økonomien. Derfor er det jobbsøknader som står på agendaen akkurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 19. februar 2005 #607 Del Skrevet 19. februar 2005 GOOOOOD BEDRING!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. februar 2005 #608 Del Skrevet 19. februar 2005 Kryssar fingrane for jobb for deg, Tomias!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 19. februar 2005 Forfatter #609 Del Skrevet 19. februar 2005 Takk for hilsener jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 19. februar 2005 #610 Del Skrevet 19. februar 2005 Goood bedring atter en gang! Nei. nå må du se til å bli frisk-frisk...og ikke går rundt å hangle slik! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 19. februar 2005 Forfatter #611 Del Skrevet 19. februar 2005 Maggie Sottero kjoler jeg liker: Eleganza Colette Yasmin Gigi Chari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 19. februar 2005 Forfatter #612 Del Skrevet 19. februar 2005 :-( Er så trist for at jeg gikk glipp av treff i dag. Har sitti hjemme foran TVn og syns litt synd på meg selv. Kjærsten lagde svin indrefilet med fløtegratinerte poteter og sukkerglaserte gulrøtter til jeg kom hjem fra jobben i går. I dag var han en engel og varmet opp restene til meg før han dro i utdrikningslag. Etter at han dro har jeg kost meg med sjokolade pudding! Da er ikke livet så verst allikevel. Men nytt treff må organiseres om ikke alt for lenge. Kanksje høre med Vic når hun er tilbake i byen, vet det er mange som har lyst å hilse på henne. (Og jeg vil se deg igjen!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 19. februar 2005 #613 Del Skrevet 19. februar 2005 God bedring :trøste: Det var et hyggelig treff, men du skulle selvfølgelig ha vært med Klem natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 19. februar 2005 #614 Del Skrevet 19. februar 2005 Kjempeleit at du ble syk. Hadde gledet meg masse til å endelig møte deg! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 19. februar 2005 Forfatter #615 Del Skrevet 19. februar 2005 Takk skal dere ha jenter, hadde gleda meg så veldig til å møte dere og. Jeg får ptøve å få ordna et nytt treff ganske snart, og da kan forhåpentligvis Betty og Vic og noen andre være med og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 19. februar 2005 #616 Del Skrevet 19. februar 2005 :-( Er så trist for at jeg gikk glipp av treff i dag. Har sitti hjemme foran TVn og syns litt synd på meg selv. Kjærsten lagde svin indrefilet med fløtegratinerte poteter og sukkerglaserte gulrøtter til jeg kom hjem fra jobben i går. I dag var han en engel og varmet opp restene til meg før han dro i utdrikningslag. Etter at han dro har jeg kost meg med sjokolade pudding! Da er ikke livet så verst allikevel. Men nytt treff må organiseres om ikke alt for lenge. Kanksje høre med Vic når hun er tilbake i byen, vet det er mange som har lyst å hilse på henne. (Og jeg vil se deg igjen!) Menne duuuu... Til tross for at treffet kom og gikk uten deg (og meg), så fikk du jaggu meg en god erstatning i den indrefileten, ikke sant?! Det hørestes jo bare nammenammenamnam ut! Koselig når man blir så vartet opp! Mamma lagte et herremåltid til alle oss i dag...pepperbiff, ovnsbakte poteter og andre delikatesser! *slurp* Så, da får det være en trøst. For jeg skulle gjerne vært med i kveld jeg også - man kan bare ikke være to steder samtidig! Jaaaaaa, høre med meg!!! Kjempelurt altså! Har lyst til å møte deg igjen, og flere andre - så håper absolutt ikke dette var siste gangen folk samlet seg! Nattaklem til Tonje fra Vicksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 19. februar 2005 #617 Del Skrevet 19. februar 2005 P.S. Så fine kjoler du har i tankene forresten! Gigi synes jeg er så søt...den har jeg jo sett på selv. De andre der er vel nyere - men likte godt alle sammen...kanskje særlig Yasmin og Eleganza! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 19. februar 2005 Forfatter #618 Del Skrevet 19. februar 2005 Takk vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 20. februar 2005 #619 Del Skrevet 20. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 20. februar 2005 #620 Del Skrevet 20. februar 2005 Håper formen din en bedre i dag! :trøste: Kjempefine kjoler du har funnet frem!!! Selv likte jeg aller best nr. 1 (Eleganza). Colette og Yasmin er også utrolig fine! Det er så mange fine kjoler der ute.... Enig i hva en eller anne skrev for litt siden (Teddy var det deg???) Kunne giftet meg 100 ganger i ulike kjoler (men med samme mann da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå