Gå til innhold

ToMiAs får sin DrømmePrins august 2007

Olifant

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er jeg tilbake fra intervju!

Tror det gikk forholdsvis bra, får tilbakemelding i løpet av uka eller begynnelsen av neste uke. Håper virkelig jeg får den, men uansett gøy å bli innkalt til intervju når det er over 100 søkere og under 10 bli innkalt.

*krysser fingre, armer, tær og bein*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir spennende.

Så bra at du er en av de få blandt over 100 søkere som fikk komme på intervju :)

Lykke til *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med vel overstått intervju!

Sikker på du gjorde det bra jeg...også 1 av 10 stykker da!!! Det skilter jo godt!

Venter mer enn bare spent med deg!

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05
Gratulerer med vel overstått intervju. Krysser nå alt som krysses kan for at du får jobben.

Signerer her :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så spent her jeg sitter! Håper de svarer i morgen eller fredag, vet ikke om jeg fikser en hel laaaaaang helg uten å vite!

Hvis jeg får denne jobben er det mulig vi tar en impuls tur til Danmark neste helg. Da er det messe på slottet og jeg har bare såååååååååååå lyst å reise nedover, men ettersom vi ikke har penger til reisen og ikke tør å booke noe før jeg har fått jobb har vi egentlig bestemt oss får å droppe det. Men nå kan det kanksje bli forandring i planene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så spent her jeg sitter! Håper de svarer i morgen eller fredag, vet ikke om jeg fikser en hel laaaaaang helg uten å vite!

Hvis jeg får denne jobben er det mulig vi tar en impuls tur til Danmark neste helg. Da er det messe på slottet og jeg har bare såååååååååååå lyst å reise nedover, men ettersom vi ikke har penger til reisen og ikke tør å booke noe før jeg har fått jobb har vi egentlig bestemt oss får å droppe det. Men nå kan det kanksje bli forandring i planene!

:heiajente: Krysser fingre, tær og det som er for at du får jobben. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vigdis_brud05

:hoppe: Åååå! Krysser alt for at dere får reist på den messen også!

Gode vibber for jobb og messe til Tomias!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har helt glemt siste nytt ang. invitasjoner jo.

I går var jeg innom mamma en tur og da nevnte jeg at tapeten hun har på soverommet kanskje kunne være fin til invitasjonene våre. Den er egentlig ikke sånn jeg hadde sett for meg, men er ganske stilig. Da viste det seg at mamma hadde en hel rull liggende i boden som vi kunne få. Så nå er jeg igang med testing av det, vet ikke om det blir den tapeten, men veldig gøy å kunne begynne å eksperimentere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg innom mamma en tur og da nevnte jeg at tapeten hun har på soverommet kanskje kunne være fin til invitasjonene våre. Den er egentlig ikke sånn jeg hadde sett for meg, men er ganske stilig. Da viste det seg at mamma hadde en hel rull liggende i boden som vi kunne få. Så nå er jeg igang med testing av det, vet ikke om det blir den tapeten, men veldig gøy å kunne begynne å eksperimentere...

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende, spennende! Gleder meg til å se resultatet av ekseperimenteringen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg ta med meg alle sommerfuglene i magen og finne senga. Jeg og min kjære sitter begge litt apatiske forran TVn og da er det vel like greit å finne senga. Min kjære blir hjemme fra jobben på tredje dagen i morgen. Jeg skal og ta det helt med ro i morgen og håper at nesa tømmes og feberen slipper i taket. Sånn som det har gått unna i dag blir det ihvertfallen tur innom butikken for å fylle opp lagerbeholdningen med kleenex.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg ta med meg alle sommerfuglene i magen og finne senga. Jeg og min kjære sitter begge litt apatiske forran TVn og da er det vel like greit å finne senga. Min kjære blir hjemme fra jobben på tredje dagen i morgen. Jeg skal og ta det helt med ro i morgen og håper at nesa tømmes og feberen slipper i taket. Sånn som det har gått unna i dag blir det ihvertfallen tur innom butikken for å fylle opp lagerbeholdningen med kleenex.

:roll:

God bedring ønskes dere begge to :) Dere får være veldig snille mot hverandre i morgen - men ingen klining :fy: - og passe på hverandre sånn at dere blir friske.... Hørtes deilig ut med en dag hjemme sammen med sambo, men ikke når man er syke...

Håper dere får sove godt, og kommer på bena igjen så fort som mulig

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...