AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #1 Skrevet 10. februar 2017 Jeg trenger hjelp!! Jeg er på sesong 2 av teen wolf. Veldig spennede serie 😃 Liker den godt. Jeg har hørt at stiles og Derek blir eb greie, eller at de kysser Ihvartfall. Men etter å lest litt på nettet er dette bare en fan greien?!?!! Kan noen svare meg på dette?? Jeg er SÅ nyskjerrig! Har SÅ lyst til at de skal, det hadde vært så gøy, så kan noen som har sett alle sesongene være så snill og fortelle meg om dette er sant eller ikke ?! Anonymkode: f5e8f...a62
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #2 Skrevet 10. februar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg trenger hjelp!! Jeg er på sesong 2 av teen wolf. Veldig spennede serie 😃 Liker den godt. Jeg har hørt at stiles og Derek blir eb greie, eller at de kysser Ihvartfall. Men etter å lest litt på nettet er dette bare en fan greien?!?!! Kan noen svare meg på dette?? Jeg er SÅ nyskjerrig! Har SÅ lyst til at de skal, det hadde vært så gøy, så kan noen som har sett alle sesongene være så snill og fortelle meg om dette er sant eller ikke ?! Anonymkode: f5e8f...a62 Nei det er ikke sant. Anonymkode: 36c56...62e
Chizue Skrevet 10. februar 2017 #3 Skrevet 10. februar 2017 Haha nei, det er bare en fan greie XD Åh digger Stiles x) Kos deg med sesongene
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #4 Skrevet 10. februar 2017 Haha nei det er ikke sant Anonymkode: 93548...a94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå