Gå til innhold

Superorgasmen finnes den?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Finnes superorgasmen, eller er det hele litt oppskrytt?

Er det like vanlig snakkis eller opplevd av kvinner og menn?

Erfaringen er at det snakkes mye om det, men mangler erfaring på om det finnes.

Anonymkode: 1978f...8b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hva er det? Stopper hjertet liksom?

Anonymkode: 34855...125

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva er det? Stopper hjertet liksom?

Anonymkode: 34855...125

Vet ikke helt, men tenker lissom en orgasme som er utenom det vanlige. Noe som tar helt av på lyd å kropp, som varer i flere minutter og som føles som å ha vært med på noe helt eksepsjonelt. Du føler nærmest du har svimt av.

Flere som forteller om noe sånt som også kommer igjen og igjen...

Skrevet

Vet ikke om det er vanlig snakkis akkurat, første gang jeg har hørt om det.

Ble ikke mye klokere av å google det heller, men hvis det bare er en helt super orgasme så har jeg hatt det ja, flere ganger.

Skrevet
48 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Vet ikke om det er vanlig snakkis akkurat, første gang jeg har hørt om det.

Ble ikke mye klokere av å google det heller, men hvis det bare er en helt super orgasme så har jeg hatt det ja, flere ganger.

Hvordan føles det lissom. Er det annen opplevelse enn vanlig orgasme. Kan enn føle på forhånd at dette blir noe utover det vanlige å nesten forberede seg på noe stort skal skje.

Hørt at en slik orgasme kan bli så intens at det kan bli for mye, helseskadelig hvis enn har god helse. 

Skrevet

Det er iallefall individuelle forskjeller mellom kvinner, noen får lette og andre får mer kraftige. Ei kom så kraftig, og så mange ganger, at hun gikk ustøtt etterpå, virket nesten beruset, og helt utslått. Om hun definerte det som "Superorgasme" vet jeg ikke, mulig det ble litt for mye noen ganger.......

Anonymkode: 97612...cc8

Skrevet

Les: A brave new world. Det ville du hatt godt av.

Anonymkode: a7ec6...3a2

Skrevet (endret)

Når du etter en orgasme/orgasmer ikke klarer å reise deg etterpå fordi den/de var så sterk/sterke. Da har du hatt et møte med the big O.

Endret av innsats
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri hørt om "superorgasmer" før, men hvis definisjonen er at man (føler at man) er nær ved å eller reelt svimer av, at man ikke greier å reise seg etterpå, at man går ustøtt, føler man har vært med på noe eksepsjonelt og kommer mange ganger, så pleier jeg å ha det. 

Anonymkode: 1af2d...a78

• Liker 1
Skrevet

Jeg har superorgasme hver gang jeg. Tror ikke det er mulig å få det bedre. Men så er jeg også en som blir godt tent og ikke lager meg så mange regler på hva som er riktig. Dette merket jeg spesielt da jeg var sammen med min tidligere eks dame, hun laget seg et helvetes problem for alt mulig. Det var ikke godt nok sånn og ikke godt nok sånn, ikke rart man ikke får noe glede av sex og store orgasmer da tenkte jeg :)

Anonymkode: 16b59...22a

Skrevet
38 minutter siden, innsats skrev:

Når du etter en orgasme/orgasmer ikke klarer å reise deg etterpå fordi den/de var så sterk/sterke. Da har du hatt et møte med the big O.

høres ut som de jeg får hver gang jeg har sex :s 

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan få serieorgasmer og sprute! :overrasket: Trodde ikke det var mulig å få en bedre enn "de vanlige"... men han gav meg noen som tok helt kaka. :nordvesta:Han fingrer meg på en spesiell, rask måte og det bare eksploderer gang på gang. Tror nesten den stakkars fyren har pådratt seg senebetennelse i armen... :fnise:

Anonymkode: d191c...f58

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri hørt om "superorgasmer" før, men hvis definisjonen er at man (føler at man) er nær ved å eller reelt svimer av, at man ikke greier å reise seg etterpå, at man går ustøtt, føler man har vært med på noe eksepsjonelt og kommer mange ganger, så pleier jeg å ha det. 

Anonymkode: 1af2d...a78

Signerer

Anonymkode: b392e...054

Gjest Underdanie
Skrevet

Tror jeg er i nærheten av drømme orgasmen. Litt usikker, men rister å skjelver veldih mye, føler orgasmen i hele kroppen  og det blir mye lyd og holder på å svime av omtrent hver gang. Har noen ganger skjedd at jeg har svimt av, når det blir veldig intenst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...