Gå til innhold

Spørsmål til kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 22 år og har fått kjæreste. Jeg vil unngå graviditet, men vi har aldri fått vite hvordan. For litt siden leste jeg om at eggene må bli befruktet for at det skal bli barn. I dag kom jeg over en tråd på naboforumet om at en mann hadde blandet sæd i eggerøren og gitt det til jenta si. Er det slik det skjer, at en blandet sæd med egg og så spiser jenta det og så blir det barn?

Jenta betrygger meg om at hun sørger for at hun ikke blir gravid selv og tygger på noen tablettet om morningen. Forstår ingen ting egentlig. Hvordan skal dette hindre at hun spiser egg med noe ekstra?

Anonymkode: cdceb...a4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 22 år og har fått kjæreste. Jeg vil unngå graviditet, men vi har aldri fått vite hvordan. For litt siden leste jeg om at eggene må bli befruktet for at det skal bli barn. I dag kom jeg over en tråd på naboforumet om at en mann hadde blandet sæd i eggerøren og gitt det til jenta si. Er det slik det skjer, at en blandet sæd med egg og så spiser jenta det og så blir det barn?

Jenta betrygger meg om at hun sørger for at hun ikke blir gravid selv og tygger på noen tablettet om morningen. Forstår ingen ting egentlig. Hvordan skal dette hindre at hun spiser egg med noe ekstra?

Ehhh, du er 22 år sier du?

Bruk kondom og les deg opp om sex på nett.

Anonymkode: 57b02...7e1

• Liker 7
Skrevet

Ja herregud visste du ikke at om man bare spiser også vanlig egg uten sperm, så vil egget/ eller flere om det er eggerøre vandre gjennom tarmsystemet. Grave seg inn på ett gitt tidspunkt i livmora ( den er i jentetissen der babyen bor), så 9 mnd etterpå kommer det en liten baby ut av høna på dama. Pass deg spes får frittgående tøsete hønseegg og hold din penis utav evt eggerøre så er du sikret! :skratte:

• Liker 2
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har fulgt vanlig undervisning på barne- og ungdomsskolen? Eller hadde du mye fravær?

Anonymkode: 10bcd...e04

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, carmen81 skrev:

Ja herregud visste du ikke at om man bare spiser også vanlig egg uten sperm, så vil egget/ eller flere om det er eggerøre vandre gjennom tarmsystemet. Grave seg inn på ett gitt tidspunkt i livmora ( den er i jentetissen der babyen bor), så 9 mnd etterpå kommer det en liten baby ut av høna på dama. Pass deg spes får frittgående tøsete hønseegg og hold din penis utav evt eggerøre så er du sikret! :skratte:

Det kan også være lurt å kjøpe haneegg i steden for høneegg på butikken ;)

• Liker 6
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har fulgt vanlig undervisning på barne- og ungdomsskolen? Eller hadde du mye fravær?

Fikk vanlig undervisning og jeg gjorde det sterkt faktisk ☺

Skrevet

Når en mann og en kvinne er veldig glad i hverandre kan de gi hverandre en lang klem. Så kan det bli barn av det. Du har to alternativer: 

1. Ikke bli glad i hverandre så kan dere fortsatt klemme uten at det blir barn

2. Vær glad i hverandre, men da risikerer dere barn om dere klemmer.

Anonymkode: 8aeef...397

Skrevet

Tydeligvis ikke hatt seksualundervisning på skolen:alice:

Anonymkode: b30d9...91f

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fikk vanlig undervisning og jeg gjorde det sterkt faktisk ☺

Ok. Men du må ha mistet noe av undervisningen...dersom det som du skriver i HI er seriøst.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Var du elev på en religiøs skole kanskje? 

Du bør kjøpe og bruke kondom til du har lest deg opp og forstått din egen biologi. Google "samleie" og "bli gravid".

Endret av End
Skrevet

Økologiske egg funker best, jeg spruter i panna dagen derpå, hu blir gravid hver eneste gang!!!

Anonymkode: f0b5f...e78

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, End skrev:

Var du elev på en religiøs skole kanskje? 

Du bør kjøpe og bruke kondom til du har lest deg opp ig forstått din egen biologi. Google "samleie" og "bli gravid".

Åja, det er slik det skjer altså... Jeg har ikke brukt kondomer før, og harfått utløsning i i henne mange ganger. Godt at hun tar de tablettene da :) Hun bare lo av meg når jeg spurte hvordan kvinner ble gravid.

Skrevet

Jeg er seriøst forundret over hvor uvitende det er mulig å bli. Hvordan fant du ut hvordan internett og forumer fungerer og ikke har fått med deg hvordan barn blir til?

Hvordan visste du hvordan du skulle ha sex? 

Anonymkode: ba18c...674

• Liker 1
Skrevet

Til og med jeg er ikke så tilbakestående på dette emnet og jeg er like gammel som deg.

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er seriøst forundret over hvor uvitende det er mulig å bli. Hvordan fant du ut hvordan internett og forumer fungerer og ikke har fått med deg hvordan barn blir til?

Hvordan visste du hvordan du skulle ha sex? 

Nå er jeg ikke så dum at jeg ikke greier å bruke forum og internett. Når det gjelder sex, visste jeg litt om det lenge før jeg traff jenta. Det var hun som tok initiativ til sex førstw gangen derimot.

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan også være lurt å kjøpe haneegg i steden for høneegg på butikken ;)

Jepp god ide. Stikk i butikken og spør etter det! :fnise:

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg ikke så dum at jeg ikke greier å bruke forum og internett. Når det gjelder sex, visste jeg litt om det lenge før jeg traff jenta. Det var hun som tok initiativ til sex førstw gangen derimot.

Men da spør jeg videre. Dersom du har vært smart nok til å bruke forum og internett, hvordan har du klart å unngå å lese/se få informasjon via omveier eller reklame eller artikler eller andre tråder på forum etc som omhandler sex og graviditet og det som faktisk gjør at det blir flere av oss her på jorden? 

Hvordan er det mulig for et oppegående menneske i dagens samfunn å ikke vite hvordan barn blir til? 

Nå har jeg levd over dobbelt så lenge som det, det fantes ikke internett da jeg var på din alder. Men, jeg har aldri hørt om noen som ikke visste hvordan et barn ble til den gangen heller. 

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da spør jeg videre. Dersom du har vært smart nok til å bruke forum og internett, hvordan har du klart å unngå å lese/se få informasjon via omveier eller reklame eller artikler eller andre tråder på forum etc som omhandler sex og graviditet og det som faktisk gjør at det blir flere av oss her på jorden? 

Hvordan er det mulig for et oppegående menneske i dagens samfunn å ikke vite hvordan barn blir til? 

Nå har jeg levd over dobbelt så lenge som det, det fantes ikke internett da jeg var på din alder. Men, jeg har aldri hørt om noen som ikke visste hvordan et barn ble til den gangen heller. 

Er det ikke nok at dama mi har ledd av meg om ikke du her på forumet skal gjøre det samme? Jeg har bare ikke søkt på det og sitter ikke mye med dataen generelt sett.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke nok at dama mi har ledd av meg om ikke du her på forumet skal gjøre det samme? Jeg har bare ikke søkt på det og sitter ikke mye med dataen generelt sett.

Jeg tror du har godt av å gå inn på ung.no eller klaraklok.no og lese på seksualforum der. Jeg må si at jeg har aldri møtt noen i 20-åra som ikke kan om kjønnsorganene til kvinner og menn og hvordan ting må funke for at en kvinne skal bli gravid. Eller de jeg har møtt i 20-åra som ikke helt forstår dette er mennesker som er diagnostisert med psykisk utviklingshemning. Derfor tror jeg ærlig talt at denne tråden er bare tull, men.. 

Anonymkode: d4d83...db9

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du har godt av å gå inn på ung.no eller klaraklok.no og lese på seksualforum der. Jeg må si at jeg har aldri møtt noen i 20-åra som ikke kan om kjønnsorganene til kvinner og menn og hvordan ting må funke for at en kvinne skal bli gravid. Eller de jeg har møtt i 20-åra som ikke helt forstår dette er mennesker som er diagnostisert med psykisk utviklingshemning. Derfor tror jeg ærlig talt at denne tråden er bare tull, men.. 

Anonymkode: d4d83...db9

Jeg er kanskje ekstremt naiv og kunnskapsløs på feltet, men jeg tar faktisk høyere utdanning og har faktisk høyere IQ enn gjennomsnittet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...