AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #1 Skrevet 10. februar 2017 Jeg er en jente på 27 år med lite erfaring.. Kom ut av et av og på forhold (2år) for 3 år siden og har ikke hatt sex siden. Nå har det seg slik at jeg har fått god kontakt med en mann via nettet, og det oser av selvtillit på hver snap han sender meg. Dette er en flott mann, som er trygg på seg selv. Vi har hatt en flørtende tone, men jeg har ikke lagt så mye i det, tenk han flørter med hele kontaktlisten sin. Nå vil han plutslig møte meg (vi bor 2 timer unna hverandre). Jeg er redd han skal føle seg lurt, og bli skuffet når han kommer. Jeg har noen kilo ekstra på kroppen, som han ikke vet om. Jeg har sendt bilder i gode vinkler.. Bør jeg fortelle han dette før han kommer hit på lørdag? Jeg er ca 20 kilo over naturlig vekt, men mye ligger i brystene. Kan også hende jeg har spilt litt på brystene mine, jeg er langt i fra så vill og komfortabel i virkeligheten som jeg har fremstilt meg selv på snap.. Jeg får ikke sove, er for nervøs. Forventer han sex alt på lørdag? Jeg vet ikke hva som er 'normalt' i denne alderen, jeg var som sagt jomfru til jeg var 22, og har kun én annen mann som erfaring.. Jeg føler meg så dum, er så usikker på dette. Vil egentlig bare avlyse hele møtet. Helt ærlig ser jeg ikke hva en som han skulle ville med meg, untatt sex selvsagt. Så kjære KG hva gjør jeg? Anonymkode: 3c810...397
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #2 Skrevet 10. februar 2017 Via nettet? Finn deg heller en mann IRL. Anonymkode: 00d05...514 1
AnonymSjiraff Skrevet 10. februar 2017 #3 Skrevet 10. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har noen kilo ekstra på kroppen, som han ikke vet om. Jeg har sendt bilder i gode vinkler.. Bør jeg fortelle han dette før han kommer hit på lørdag? Anonymkode: 3c810...397 Blir for dumt å si "jeg har 20kg for mye" , da er det vel bedre å sende han neste bilde fra en mer nøytral vinkel. Forøvrig så kan det jo være at han er like usikker som deg og synes du oser av selvtillit der du sender det ene puppebildet etter det andre. Forskjell på å virke tøff over nett og å faktisk ha god selvtillit. Forhåpentligvis så er han også litt nervøs, man skal jo være det når man treffer en dame man faktisk liker. 5
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #4 Skrevet 10. februar 2017 Jeg var i omtrent samme situvasjon som deg når det gjalt antall partnere og usikkerhet for å møte en ny partner, forskjellen er at for meg var det 30 år, etter mange år i ekteskap, men jeg bestemte meg for å hoppe ut i det med begge bena. Det kunne jo ikke bli annet enn litt pinelig og klumsete tengte jeg Var veldig nervøs og langt utenfor komforsonen og det ble litt klumsete, men ble tat godt i mot og har fått verdens beste kvinne Ta sats og bare prøv Ønsker deg all lykke og hell Anonymkode: f684e...4d4
LadyL Skrevet 11. februar 2017 #5 Skrevet 11. februar 2017 Litt dumt at du ikke har sendt bilder av deg selv som viser hvordan du er i, i hvert fall når man leser her inne om både menn og kvinner som føler seg lurt av nettopp dette. Spesielt menn reagerer jo på på dette med vekt. På samme måte vil man jo vise seg fra sin beste side, og du er ikke den eneste som sender bilder hvor du ser bra ut. Mye kommer jo an på hvilken personlighet denne mannen har, og det kan jo være han liker deg veldig godt. Jeg hadde akkurat de samme følelsene for to uker siden. Jeg skulle treffe en mann jeg synes var utrolig flott på både bilder han hadde lagt ut og på snaper han sendte, så jeg var fryktelig nervøs før møtet for at jeg ikke skulle være god nok. Viste seg at han ikke var så flott som på bildene, og at han liker meg ekstremt godt uten at jeg kan forstå hvorfor. Tilslutt vil jeg råde deg til å ikke la deg bli brukt. Synes det er litt trist at du skriver at du er god nok til bare å ha sex med. Ikke ha sex med ham på første date bare fordi han vil, for selvfølelsen din blir ikke bedre av det. Har du avlyst eller blir det date i morgen?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #6 Skrevet 18. februar 2017 Hvordan gikk det, TS? Anonymkode: dcd6d...432
sol87 Skrevet 19. februar 2017 #7 Skrevet 19. februar 2017 På 2/10/2017 den 3.26, AnonymBruker skrev: Jeg er en jente på 27 år med lite erfaring.. Kom ut av et av og på forhold (2år) for 3 år siden og har ikke hatt sex siden. Nå har det seg slik at jeg har fått god kontakt med en mann via nettet, og det oser av selvtillit på hver snap han sender meg. Dette er en flott mann, som er trygg på seg selv. Vi har hatt en flørtende tone, men jeg har ikke lagt så mye i det, tenk han flørter med hele kontaktlisten sin. Nå vil han plutslig møte meg (vi bor 2 timer unna hverandre). Jeg er redd han skal føle seg lurt, og bli skuffet når han kommer. Jeg har noen kilo ekstra på kroppen, som han ikke vet om. Jeg har sendt bilder i gode vinkler.. Bør jeg fortelle han dette før han kommer hit på lørdag? Jeg er ca 20 kilo over naturlig vekt, men mye ligger i brystene. Kan også hende jeg har spilt litt på brystene mine, jeg er langt i fra så vill og komfortabel i virkeligheten som jeg har fremstilt meg selv på snap.. Jeg får ikke sove, er for nervøs. Forventer han sex alt på lørdag? Jeg vet ikke hva som er 'normalt' i denne alderen, jeg var som sagt jomfru til jeg var 22, og har kun én annen mann som erfaring.. Jeg føler meg så dum, er så usikker på dette. Vil egentlig bare avlyse hele møtet. Helt ærlig ser jeg ikke hva en som han skulle ville med meg, untatt sex selvsagt. Så kjære KG hva gjør jeg? Anonymkode: 3c810...397 Jeg vet ikke hva du mener med heldige vinkler, og kanskje synes han du er flott, kanskje blir han skuffa. Om han "forventer" sex, spiller ingen rolle. Poenget må være: Vil du ha sex? Ofte er det lurt å vente med sex til man blir bedre kjent med hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå