Vala Skrevet 27. juli 2002 #1 Del Skrevet 27. juli 2002 <SCRIPT> document.write(Date()+".") </SCRIPT> Kan noen fortelle meg om det er mulig å forandre font i dette skriptet? (som bare gir klokke og år..) Er litt nybegynner på dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bompi Skrevet 27. juli 2002 #2 Del Skrevet 27. juli 2002 Fonten i det scriptet, skal følge fonten ellers på siden din... så om du gjør det slik f.eks: <font face="Verdana"> <script> document.write(Date()+".") </script> </font> Verdana kan du bytte ut med hvilken som helst annen font Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 27. juli 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 27. juli 2002 Dumme meg, så enkelt.. :o Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 28. juli 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 28. juli 2002 Et spørsmål til jeg... Legger inn et felt hvor man kan søke på google fra egen side.. Hvordan får jeg denne til å åpnes i eget vindu? Har forsøkt å skrive inn target="_blank" men likevel åpnes den inne i egen frame. <FORM method=GET action="http://www.google.com/search"> <div align="left"><strong><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Google:</font></strong> <br> <INPUT BORDER=0 TYPE=TEXT NAME=q SIZE=10 value="" style="width: 130px;"> <input type=hidden name="restrict" value="norsk"> </div> </FORM> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Noldus Skrevet 29. juli 2002 #5 Del Skrevet 29. juli 2002 Skal funke sånn som dette tror jeg... <FORM method=GET action="http://www.google.com/search" target="_blank"> <div align="left"><strong><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Google:</font></strong> <br> <INPUT BORDER=0 TYPE=TEXT NAME=q SIZE=10 value="" style="width: 130px;"> <input type=hidden name="restrict" value="norsk"> </div> </FORM> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 29. juli 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 29. juli 2002 det virker, takk takk :D Det var vel det eneste stedet jeg ikke forsøkte å sette inn target=.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå