Junibrud Skrevet 5. mars 2002 #1 Skrevet 5. mars 2002 Er det flere av dere vordende bruder som har "stoppet opp" og sett på dere selv litt sånn utenifra? Jeg lå og ikke fikk sove i går, og måtte le litt av meg selv. Du store tid, jeg må da stå frem som litt "tullerusk" 95% av tankene mine dreier seg om bryllupet, jeg har en meter med bryllupsblader liggende hjemme, jeg er her inne og ser etter gode tips og råd hele dagen, jeg pusler med innvitasjonene i hver en ledig stund, jeg snakker om brudekjoler med kollegene mine på jobben (til og med gutta!), alle samtaler med venninner og familie havner før eller siden inn på bryllupstema! Og enda er det over 3 mnd igjen til bryllupet!! Ja,ja, det er bra det bare skal skje en gang her i livet (bank i bordet og kryss alle fingre ) Humre, humre fra giftegal Junibrud 12
Anni Skrevet 5. mars 2002 #2 Skrevet 5. mars 2002 Jepp, nå beskrev du meg og livet mitt ja! Enda jeg skal ikke gifte meg før i september... Er i grunn ganske overrasket over meg selv. Trodde ikke jeg skulle bli så-å engasjert.. Men det er jo så gøy da. Og som du sier - bare en gang i livet!12
Tigerbebi Skrevet 5. mars 2002 #3 Skrevet 5. mars 2002 *Thi-hi* Ja, jeg kjenner meg veldig godt igjen! Nå skal ikke jeg gifte meg før 20. juli, men slik har jeg vært siden vi bestemte datoen i høst. Nå har det roet seg litt da siden det meste er ordnet, men enda er det en masse småting å huske på. Vi får kose oss så lenge vi kan, for når dagen kommer, går den så altfor fort. (..har jeg hørt fra andre)
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2002 #4 Skrevet 5. mars 2002 Kjenner meg igjen. Føler at alt og elle dreier seg om bryllupet, og dette tenker jeg på hele dagen. Har jeg valgt riktig kjole, er ikke denne finere osv.Koselig, men skal egentlig bli godt når dagen endelig kommer.
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2002 #5 Skrevet 5. mars 2002 Dere skal nå i hvertfall gifte dere i år dere. Jeg skal ikke gifte meg før til neste vår men har tenkt bryllup i flere måneder allerede. Blir jo ikke bedre av at jeg har to venninner som skal gifte seg nå kommende høst og jeg skal være forlover til begge. På en måte bra. For nå engasjerer jeg meg mer i dem enn i meg. På den måten går jo tiden til vår dag litt fortere..... Lykke til alle sammen!! - Lill
prinsessa Skrevet 5. mars 2002 #6 Skrevet 5. mars 2002 Hei! Jeg er så patetsik at jeg ble gift i august og klarer ikke å slutte å være inne på denne siden og tenke på bryllup. Her kvinneguiden en slags avvenning tro? Hadde nok trengt det. Jeg tenkte også bare på bryllupet året før jeg gifta jeg. Var det siste jeg tenkte på om kvelden og det første jeg tenkte på om morgen. Og når dagen endelig kom var alle bekymringer og tanker 100% verdt det! Det eneste som er så synd at dagen går så altfor fort. Selv om vi ikke gikk fra festen før 03.30 om natta føltes det som festen bare hadde vært i 2 timer og ikke 10 timer. Og alt du har gleda deg og vært nervøs for skjer på en eneste dag. Så det er veldig lett å "gå glipp" av noe. For det er så mange inntrykk. Så når dagen deres endelig kommer så prøv å nyte øyeblikket
Gjest gjest 0 Skrevet 5. mars 2002 #7 Skrevet 5. mars 2002 Prinsessa: Du føler deg patetisk? Hva med meg da som ikke skal gifte meg en gang... (er singel og greier). Jeg havna bare innom her da jeg lette etter noe for min venninne som skal gifte seg til sommeren og nå har jeg blitt helt avhengig!! Elsker å høre planleggingen, se kjolene og blomstene osv.... Men jeg håper virkelig at brudene har godt av noen tips fra en som står utenfor og ser inn også. Jeg ville iallefall glemt meg litt om jeg hadde vært midt oppi planleggingen selv...12
ringblomst Skrevet 5. mars 2002 #8 Skrevet 5. mars 2002 Jeg er også en vordende brud, men bryllupet er ikke før om 2 år. Likevel drømmer og planlegger jeg som om jeg har dårlig tid på meg. Ikke rart jeg ler av meg selv av og til, skulle tro at det kun var bryllup som stod meg i hodet. ringblomst
Flo* Skrevet 5. mars 2002 #10 Skrevet 5. mars 2002 Prinsessa: Kanskje vi skal starte en egen forening for totalt avhengige av kvinneguiden. Spesielt er det bryllupssidene som er vanskelig å holde seg unna. Prøver hver dag men det går utrolig dårlig. Skal snart dra på bryllupsreise men har allerede lokalisert nærmeste internettkafe,så om behovet blir for stort så er redninga ikke så langt unna. Hilsen Flo* som giftet seg for 2 mnd siden
Tussilago Skrevet 5. mars 2002 #11 Skrevet 5. mars 2002 Jeg gleder meg også veldig til bryllupet vårt, vi gifter oss 27 juli, det er lenge til enda men klarer ikke å la være å tenke på det. Er innom KG hver dag og kikker etter om det er kommet noen innlegg som jeg kan dra nytte av eller spør om noe jeg lurer på. Har egentlig det viktigste i boks nå, men man kan jo aldri vite om det er noe man har glemt. Det kommer til å bli så koselig med alle gjestene og mannen som jeg gleder meg til å gifte meg med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå