Jolene Skrevet 11. februar 2017 #61 Del Skrevet 11. februar 2017 11 timer siden, Surfrukt skrev: Kjære søte deg. Deg har jeg sett ofte her inne, men aldri pratet med. Nå ble jeg litt rørt og litt stolt! Det er fristende å spørre hvorfor du vil savne meg... Meningene dine, og måten du diskuterer på. Det liker jeg. Og tusen takk forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 11. februar 2017 #62 Del Skrevet 11. februar 2017 10 timer siden, Surfrukt skrev: Jeg tror egentlig ikke at du liker meg noe særlig. bryr meg ikke lenger når du skal være sånn. om du ønsker slette deg selv så gjør det davel. det er ditt valg. hva håpet du på med tråden her? oppmerksomhet rundt din person? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 11. februar 2017 #63 Del Skrevet 11. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå får det være nok! Citronella er en hedersbruker og om hun kommer tilbake så vil det være et kjempepluss for forumet! Anonymkode: 3193c...a6f Kan du slutte med den kleine "hedersbruker" talen din hver gang? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 11. februar 2017 #64 Del Skrevet 11. februar 2017 8 minutter siden, Nøste~ skrev: Kan du slutte med den kleine "hedersbruker" talen din hver gang? Nå får det være nok! AnynymBruker 3193c...a6f er en hederbruker! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 11. februar 2017 #65 Del Skrevet 11. februar 2017 1 minutt siden, Testosteron skrev: Nå får det være nok! AnynymBruker 3193c...a6f er en hederbruker! Hysj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #66 Del Skrevet 11. februar 2017 Jeg synes du skal fortsette å være her, du er et friskt pust på KG! Anonymkode: 01d61...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #67 Del Skrevet 20. februar 2017 Er så lei meg for at Citronella ikke her lengre. Hun var noe for seg selv, det skal være sikkert! Vi behøver slike personligheter på KG, så jeg håper hun leser og kommer tilbake. Savner deg, Citronella Anonymkode: 73632...11d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 20. februar 2017 #68 Del Skrevet 20. februar 2017 Synd jeg ikke ble kjent med Citronella. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 21. februar 2017 #69 Del Skrevet 21. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er så lei meg for at Citronella ikke her lengre. Hun var noe for seg selv, det skal være sikkert! Vi behøver slike personligheter på KG, så jeg håper hun leser og kommer tilbake. Savner deg, Citronella Anonymkode: 73632...11d Hva var så spesielt med henne? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #70 Del Skrevet 21. februar 2017 12 timer siden, Arabella skrev: Hva var så spesielt med henne? Lurer jeg på også. Anonymkode: 59615...18a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #71 Del Skrevet 21. februar 2017 14 timer siden, Arabella skrev: Hva var så spesielt med henne? Vel, hun skilte seg ut og var både en spennende og til tider provoserende bruker. Derfor hadde hun både fans og haters. Alle her inne vet jo at du var litt misunnelig på henne, Arabella. Anonymkode: 73632...11d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 21. februar 2017 #72 Del Skrevet 21. februar 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, hun skilte seg ut og var både en spennende og til tider provoserende bruker. Derfor hadde hun både fans og haters. Alle her inne vet jo at du var litt misunnelig på henne, Arabella. Anonymkode: 73632...11d Du all verden! Flere tusen KG-brukere vet dette, virkelig ikke dårlig. Selv visste jeg det ikke. Hvorfor skulle jeg være misunnelig på henne, mener du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 21. februar 2017 #73 Del Skrevet 21. februar 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, hun skilte seg ut og var både en spennende og til tider provoserende bruker. Derfor hadde hun både fans og haters. Alle her inne vet jo at du var litt misunnelig på henne, Arabella. Anonymkode: 73632...11d Den var bare dum og usakelig. Citronella var hyggelig mot meg , derfor likte jeg henne. Arabella er også hyggelig og derfor liker jeg henne også For meg er det ingen som er kjendiser på KG som fortjener en opphøyelse fordi noen liker dem ekstra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #74 Del Skrevet 21. februar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, hun skilte seg ut og var både en spennende og til tider provoserende bruker. Derfor hadde hun både fans og haters. Alle her inne vet jo at du var litt misunnelig på henne, Arabella. Anonymkode: 73632...11d Nei, nå får det være nok! Arabella er en hederskvinne! Anonymkode: 75063...88e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #75 Del Skrevet 23. februar 2017 På 21.2.2017 den 16.25, wintergirl skrev: Den var bare dum og usakelig. Citronella var hyggelig mot meg , derfor likte jeg henne. Arabella er også hyggelig og derfor liker jeg henne også For meg er det ingen som er kjendiser på KG som fortjener en opphøyelse fordi noen liker dem ekstra. Citronella var den eneste her inne som fanget opp hvordan jeg hadde det, og sendte meg PM. Derfor likte jeg henne. Jeg er ikke en kjendis her inne, en helt vanlig medlem. Men jeg har lagt merke til at Arabella har vært frekk mot Citronella. Og jeg skjønner ikke hvorfor hun spør i hennes tråd: Hva var det som var så spesielt med henne? Det tyder på en oppheng eller misunnelse spør du meg. Anonymkode: 73632...11d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 23. februar 2017 #76 Del Skrevet 23. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Citronella var den eneste her inne som fanget opp hvordan jeg hadde det, og sendte meg PM. Derfor likte jeg henne. Jeg er ikke en kjendis her inne, en helt vanlig medlem. Men jeg har lagt merke til at Arabella har vært frekk mot Citronella. Og jeg skjønner ikke hvorfor hun spør i hennes tråd: Hva var det som var så spesielt med henne? Det tyder på en oppheng eller misunnelse spør du meg. Anonymkode: 73632...11d Jeg likte også Citronella, men Citronella hadde sikkert sine ting mot andre brukere hun også. Snill mot deg, men kanskje ikke fullt så snill mot en annen. Har ikke opplevd Arabella frekk mot meg. Hun er rett på sak og ikke direkte politisk korrekt, noe jeg liker med henne. Alle har sin personlighet her inne, en for enhver smak. Tviler på at Arabella er sjalu, heller oppgitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå