Gjest Surfrukt Skrevet 9. februar 2017 #1 Skrevet 9. februar 2017 Takk for alle fine mennesker. Dere er mange. Jeg har kost meg masse, men nå skal jeg slette meg, og det blir lenge og kanskje aldri at jeg kommer tilbake til KG. Ta vare på hverandre, på dere selv. Vær hverdagshøflige og hjelp gamle damer over veien, hold opp en dør, slipp foran deg i køen på REMA som bare skal ha en pose epler. Ikke vær så redd for å si unnskyld. Og sett din selvfølelse og integritet høyere enn himmelen! Vær snill. Klem C <3
WubWub Skrevet 9. februar 2017 #2 Skrevet 9. februar 2017 nei dette får du ikke lov til. herre min hatt hva skal jeg gjøre uten deg? 1
Gjest Surfrukt Skrevet 9. februar 2017 #3 Skrevet 9. februar 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: nei dette får du ikke lov til. herre min hatt hva skal jeg gjøre uten deg? Slutt og tøys. Du klarer deg.
WubWub Skrevet 9. februar 2017 #4 Skrevet 9. februar 2017 Akkurat nå, Surfrukt skrev: Slutt og tøys. Du klarer deg. ok tar hintet. ha det fint
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #5 Skrevet 9. februar 2017 Du vil bli savnet. Anonymkode: b1647...52e 1
Gjest Surfrukt Skrevet 9. februar 2017 #6 Skrevet 9. februar 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: ok tar hintet. ha det fint Var ikke noe hint. Du vil klare deg. Glad i deg WW. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du vil bli savnet. Anonymkode: b1647...52e Takk, fine AB. Det var hyggelig.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #7 Skrevet 9. februar 2017 Nesten som en begravelsen dette her enda jeg ikke kjenner til deg som bruker. Dere er familien min hehe Anonymkode: deb3b...0aa 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #9 Skrevet 9. februar 2017 Ha det, Lanista/Citronella Anonymkode: 6c935...f37
Gjest Surfrukt Skrevet 9. februar 2017 #10 Skrevet 9. februar 2017 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nesten som en begravelsen dette her enda jeg ikke kjenner til deg som bruker. Dere er familien min hehe Anonymkode: deb3b...0aa Og så måtte du komme inn med noe gulp. Vær snill, sa jeg Det hjelper. Prøv! Og at du ikke kjenner til den legendariske Citronella er for meg et mysterium! 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ha det! Anonymkode: 2c4a5...8dc Takk 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ha det, Lanista/Citronella Anonymkode: 6c935...f37 Lanista vet jeg ikke hvem er, men takk for meg Endret 9. februar 2017 av Surfrukt
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #11 Skrevet 9. februar 2017 Hvor mange ganger skal Citronella komme tilbake for å gå igjen, på kg? Og hver gang gjøre folk og forumet meget oppmerksom på at nå forlater hun igjen, forumet? Ingen andre driver på slik! Anonymkode: 56a46...50d 27
Gjest Surfrukt Skrevet 9. februar 2017 #12 Skrevet 9. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor mange ganger skal Citronella komme tilbake for å gå igjen, på kg? Og hver gang gjøre folk og forumet meget oppmerksom på at nå forlater hun igjen, forumet? Ingen andre driver på slik! Anonymkode: 56a46...50d Det var i de tider hvor jeg slet meget med min psykiske sykdom. Nå har jeg det veldig bra. Kan du glede deg på mine vegne, tror du?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #13 Skrevet 9. februar 2017 Men jeg ble lei meg på ordentlig. Men nå er jeg i overkant følsom også. Anonymkode: deb3b...0aa
Gjest Surfrukt Skrevet 9. februar 2017 #14 Skrevet 9. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men jeg ble lei meg på ordentlig. Men nå er jeg i overkant følsom også. Anonymkode: deb3b...0aa Skulle ønske jeg visste hvem du er bak AB.... Klem
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #15 Skrevet 9. februar 2017 Nå ble jeg veldig trist. Lykke til Citronella. Du har vært både en inspirasjon for meg personlig og en bruker her på KG som både har overassket og våget å tørre å prate andre i mot. Og jeg fikk sett bilde av deg i en tråd, og herregud så PEEEEn du er! At du er over 40 tror jeg er bare tull...... KOmmer til å savne deg. Klem!Anonymkode: a86d9...e58
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #16 Skrevet 9. februar 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange ganger skal Citronella komme tilbake for å gå igjen, på kg? Og hver gang gjøre folk og forumet meget oppmerksom på at nå forlater hun igjen, forumet? Ingen andre driver på slik! Anonymkode: 56a46...50d Joda, det er flere enn henne som holder på slik og de kommer alltid tilbake. Får litt ekstra oppmerksomhet på den måten. Anonymkode: 557bf...ede 6
Gjest Surfrukt Skrevet 9. februar 2017 #17 Skrevet 9. februar 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå ble jeg veldig trist. Lykke til Citronella. Du har vært både en inspirasjon for meg personlig og en bruker her på KG som både har overassket og våget å tørre å prate andre i mot. Og jeg fikk sett bilde av deg i en tråd, og herregud så PEEEEn du er! At du er over 40 tror jeg er bare tull...... KOmmer til å savne deg. Klem! Anonymkode: a86d9...e58 Åhhh. Nå ble jeg rørt... Tusen takk!
Gjest Surfrukt Skrevet 9. februar 2017 #18 Skrevet 9. februar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, det er flere enn henne som holder på slik og de kommer alltid tilbake. Får litt ekstra oppmerksomhet på den måten. Anonymkode: 557bf...ede Vær snill Jeg liker oppmerksomhet, men i perioder hvor jeg var nede (bipolar) så søkte jeg oppmerksomhet og bekreftelse i større grad. Det finnes historier bak. Alle mennesker kjemper en kamp som du ikke vet så mye om.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #20 Skrevet 9. februar 2017 Har ikke du slettet deg og sagt hade før? Anonymkode: 5030a...35f 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå