Minamemina Skrevet 9. februar 2017 #1 Skrevet 9. februar 2017 Hei. Jeg leier en leilighet og for 2 dager siden så døde kjøleskapet. Den har rett og slett sluttet å fungere. Den er varm. Kontaktet utleieren og hun sa at jeg kan kjøpe ett nytt kjøleskap og sende henne regningen så skal hun betale for det. Eneste er at jeg er helt blank på dette. Må jeg måle kjøleskapet opp og ned også dra til Elgiganten og si at jeg vil ha ett nytt kjøleskap? fikk bedskje av utleieren at de må ta med seg det gamle kjøleskapet. Er det ikke mulig å bestille en handyman hjem for å se på kjøleskapet først? Vet liksom ikke hvem jeg skal kontakte for dette. Om de skal ta med kjøleskapet så blir det mye frem og tilbake. Først måle kjøleskapet, også dra ned ditt, kjøpe nytt kjøleskap, be dem kjøre det til meg også tar de med det gamle kjøleskapet? Noen som vet hvordan jeg skal gjøre dette?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #2 Skrevet 9. februar 2017 Bestiller du en handymann hjem, så koster det like mye som et nytt kjøleskap. Anonymkode: 7df0a...338
Minamemina Skrevet 9. februar 2017 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bestiller du en handymann hjem, så koster det like mye som et nytt kjøleskap. Anonymkode: 7df0a...338 Hvordan skal jeg gjøre dette da? Dra ned ditt og kjøpe nytt kjøleskap også be de ta med det gamle? 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #4 Skrevet 9. februar 2017 9 minutter siden, Minamemina skrev: Hvordan skal jeg gjøre dette da? Dra ned ditt og kjøpe nytt kjøleskap også be de ta med det gamle? Jepp. Anonymkode: 7ff98...6bd 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #5 Skrevet 9. februar 2017 Mål først høyde, bredde og dybde på kjøleskapet du har. Slik at det nye passer inn der det skal stå. Forsikre deg om at du har skriftlig fra huseier at du kan kjøpe nytt, ikke bare muntlig, da kan du komme i trøbbel. Du kan og se på nettsidene til http://www.elkjop.no/catalog/hvitevarer/no_kjoleskap/kjoleskap og finne et som passer. Du må bestille levering av nytt skap og henting av gammelt. Anonymkode: 7df0a...338 4
Minamemina Skrevet 9. februar 2017 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2017 har det skriftlig at hun skal stå for betalingen. men dette kan bli dyrt. Må bare få fikset det. Er slitsomt med kjøle elementer..
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #7 Skrevet 9. februar 2017 Det er stort sett høyden som er forskjellig. om det står i et kjøkken skap så er det noen som har en ugunstig feste av døra slik det blir litt trangt å åpne døra, døra Kommer borti veggen. med mindre kjøleskapet er trukket litt fremover. Det skal og være litt luft over om det står i skap. De skal stå i ro 30min -1 time før en starter det. Anonymkode: 697c3...bea 1
Minamemina Skrevet 9. februar 2017 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er stort sett høyden som er forskjellig. om det står i et kjøkken skap så er det noen som har en ugunstig feste av døra slik det blir litt trangt å åpne døra, døra Kommer borti veggen. med mindre kjøleskapet er trukket litt fremover. Det skal og være litt luft over om det står i skap. De skal stå i ro 30min -1 time før en starter det. Anonymkode: 697c3...bea Mener du at jeg skal slå av kjøleskapet og se om det funker? Det som er , er at kjøleskapet er knyttet til fryseren og fryseren fungerer bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå