AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #2 Skrevet 9. februar 2017 NOT! Holder på å kaste opp av synet! Æsj! Jeg er 34 år om du lurer. Anonymkode: 42f8f...986
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #4 Skrevet 10. februar 2017 Som tidligere svømmer er jeg vant til det. Synes generelt at om man vil trene i svømmebassenget er det helt ok, på stranden er det no-go. Anonymkode: 6b8c2...b7e 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #6 Skrevet 10. februar 2017 Det er motebildet som bestemmer hva folk skal like. Tidligere var stranden full av menn som brukte korte badebukser uten at noen hevet et øyebryn. Nå er tendensen til at man bruker mer og mer klær når man bader. Synd, for det forringer bevegelsesfriheten å svømme med løse bukser som går godt nedenfor knærne. Skal man trene er kort badebukse en forutsetning for fart og bevegelse. Evt badedrakt som aktive mannlige svømmere etter hvert har tatt i bruk. For ordens skyld; Speedo er en merkevare. Det finnes Speedo badebukser, badedrakter, badehetter, svømmebriller, etc. Jada, jeg vet at Speedo for mange er synonymt med korte badebukser, men jeg synes rett skal være rett. Anonymkode: a1830...381 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #7 Skrevet 10. februar 2017 Skjønner ikke logikken til kvinner her. Speedo på menn er fy og æsj? Skulle da tro at en mann med liten tettsittende badebukse bør pirre en kvinne mer. Tross alt vil de da se mer konturene av penis i en slik bukse. Og hetero kvinner elsker da kuk og burde nyte synet av noe slikt? Altså dere ser tidenes kjekkas på beachen, en slik en som gjør dere våte mellom beina, bare tanken på å bli pult av han.. Dere må da titte ekstra ned mot kuken hans og drømme dere bort? Slikt sett kommer jo speedoen frem til sin rett. Anonymkode: 6606d...c8b 1
PassionatePatti Skrevet 10. februar 2017 #8 Skrevet 10. februar 2017 Kommer helt an på hvem som har den på seg. Er det en kjekk, ung og veltrent fyr, har jeg ikke det minste imot speedo, hihi. Dessverre er det som oftest kun menn på 50+ med hårete ølmage og gullkjede jeg har sett bruke det som oftest, og det er ikke helt det samme. xD 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #9 Skrevet 10. februar 2017 Not! Mannen har våre på handel for å kjøpe seg ny badebukse. Som han skulle bruke i jacuzzien vår. Vel. Han kom heim med speedo. Jeg fikk latterkrampe. Det er ikkje fint. Håpar han ikkje har planar om å bruke den på ferie😂 Anonymkode: b3b4e...cf0
innsats Skrevet 10. februar 2017 #10 Skrevet 10. februar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Som tidligere svømmer er jeg vant til det. Synes generelt at om man vil trene i svømmebassenget er det helt ok, på stranden er det no-go. Anonymkode: 6b8c2...b7e Svømmer her og. Kvitterer på den.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #11 Skrevet 10. februar 2017 42 minutter siden, PassionatePatti skrev: Kommer helt an på hvem som har den på seg. Er det en kjekk, ung og veltrent fyr, har jeg ikke det minste imot speedo, hihi. Dessverre er det som oftest kun menn på 50+ med hårete ølmage og gullkjede jeg har sett bruke det som oftest, og det er ikke helt det samme. xD Bare russere som bruker speedo på stranda. Mafia antrekk. Anonymkode: a49d5...93a
Gjest Catalina Culès Skrevet 10. februar 2017 #12 Skrevet 10. februar 2017 (endret) NOT, det er skikkelig stygt og vemmelig. Endret 10. februar 2017 av Catalina Culès
PassionatePatti Skrevet 10. februar 2017 #13 Skrevet 10. februar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare russere som bruker speedo på stranda. Mafia antrekk. Anonymkode: a49d5...93a Æsj. Foretrekker stripete dresser, gitt.
Cathrine88 Skrevet 10. februar 2017 #14 Skrevet 10. februar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke logikken til kvinner her. Speedo på menn er fy og æsj? Skulle da tro at en mann med liten tettsittende badebukse bør pirre en kvinne mer. Tross alt vil de da se mer konturene av penis i en slik bukse. Og hetero kvinner elsker da kuk og burde nyte synet av noe slikt? Altså dere ser tidenes kjekkas på beachen, en slik en som gjør dere våte mellom beina, bare tanken på å bli pult av han.. Dere må da titte ekstra ned mot kuken hans og drømme dere bort? Slikt sett kommer jo speedoen frem til sin rett. Anonymkode: 6606d...c8b Klart. Hetero kvinner elsker synet, og det er derfor dickpics aldri feiler som sjekketriks. Fungerer på alle damer hver eneste gang. Speedo er utrolig stygt og usexy. 1
Cathrine88 Skrevet 10. februar 2017 #15 Skrevet 10. februar 2017 1 time siden, Cathrine88 skrev: Klart. Hetero kvinner elsker synet, og det er derfor dickpics aldri feiler som sjekketriks. Fungerer på alle damer hver eneste gang. Det var en spøk. Herregud, KG altså! 1
Gjest Superbruker7 Skrevet 10. februar 2017 #16 Skrevet 10. februar 2017 1 minutt siden, Cathrine88 skrev: Det var en spøk. Herregud, KG altså! ?????
Gjest New Girl Skrevet 10. februar 2017 #17 Skrevet 10. februar 2017 3 minutter siden, Cathrine88 skrev: Det var en spøk. Herregud, KG altså! Fikk du noe gøy i innboksen din?
Gjest canacas Skrevet 10. februar 2017 #18 Skrevet 10. februar 2017 3 minutter siden, Cathrine88 skrev: Det var en spøk. Herregud, KG altså! Hahahaha, har det rent inn dickpics??
Gjest New Girl Skrevet 10. februar 2017 #19 Skrevet 10. februar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke logikken til kvinner her. Speedo på menn er fy og æsj? Skulle da tro at en mann med liten tettsittende badebukse bør pirre en kvinne mer. Tross alt vil de da se mer konturene av penis i en slik bukse. Og hetero kvinner elsker da kuk og burde nyte synet av noe slikt? Altså dere ser tidenes kjekkas på beachen, en slik en som gjør dere våte mellom beina, bare tanken på å bli pult av han.. Dere må da titte ekstra ned mot kuken hans og drømme dere bort? Slikt sett kommer jo speedoen frem til sin rett. Anonymkode: 6606d...c8b Trenger virkelig ikke se konturene av en manns penis for å tenne på han. i det hele tatt er det vel sjelden jeg blir så tent av en mann bare av å se på han. Aldri skjedd tror jeg.
Cathrine88 Skrevet 10. februar 2017 #20 Skrevet 10. februar 2017 4 minutter siden, Superbruker7 skrev: ????? 2 minutter siden, New Girl skrev: Fikk du noe gøy i innboksen din? 2 minutter siden, canacas skrev: Hahahaha, har det rent inn dickpics?? Det var to stykker som tok det litt vel seriøst. Beklager, det var teit og dramatisk. Jeg burde bare ha lagt til et ironiflagg. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå