Gjest Axl Rose Skrevet 9. februar 2017 #1 Skrevet 9. februar 2017 Snill onkel som jeg er så hentet jeg verdens tøffeste jenta på skolen i dag, og hun hadde ei venninne med seg som jeg også kjørte hjem. Denne venninnen er 9 år gammel. Jeg merket hun hadde sminke på seg! I tillegg til smale klær. Tøffing jenta jeg er onkel til har klær som barn skal ha. Som de kan leke i, få skitt på, som de kan være barn i. Hun har fortalt tidligere at hun synes det er så teit at mange av jentene i klassen går med sminke hver dag. Hun vil ikke gå med klovnesminke som hun kaller det (faen jeg digger den jenta). Venninnen fortalte at moren sminker henne hver morgen, og fikser håret hennes. Når hun blir gammel nok vil hun ha sånne pupper som mamma (jeg vet fra før av hvem moren hennes er, ei bitch som ble gravid som 15 åring. Vet godt at hun har silikonpupper) Jeg orket ikke svare. Fy faen så kvalmt! Gleder meg til moren blir bestemor som 30 åring! Håper hun blir Norges yngste bestemor altså. Stakkars barn som ikke får være barn! Helvetes drittmødre som ødelegger jentene sine! Jeg hadde aldri godtatt noe sånt hvis jeg hadde ei datter og moren holdt på sånn med henne i en alder av 8-9 år. Jeg hadde kastet kjerringa på dør! Hvorfor godtar barnevernet at mødre ødelegger barnas barndom? Blir så forbanna at jeg klarer ikke ta sånne kvinner seriøst en gang! For meg er de bare et leketøy. Blir ikke dere forbanna på sånn dritt? Stakkars barn. Hvor er fedrene til de her barna? De har vel rømt fra den gale moren for lenge siden, ellers er de noen forbanna tøfler og ikke tørr å si kjerringa i mot.
Missy1 Skrevet 9. februar 2017 #2 Skrevet 9. februar 2017 Du ønsker altså at denne jenta skal bli gravid tidlig også? Sånn at flere barn kan bli født inn i denne verdenen og få det like jævlig som du mener denne jenta har det? Er ikke enig i at det er riktig å oppfordre små jenter til å kle og sminke seg som voksne altså. Men utifra innlegget ditt her så er det tydelig at du bærer på bitterhet ovenfor noen i forhold til noe du har opplevd. Kanskje søke hjelp og ta tak i dine problemer fremfor å snakke stygt om andre? Om du er oppriktig bekymret for jenta og hvordan hun har det hjemme så finnes det instanser du kan kontakte for å melde ifra 29
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #3 Skrevet 9. februar 2017 Er virkelig det "bildeportrettet" i avataren deg,liksom? :-/ Anonymkode: e4904...cf7
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #4 Skrevet 9. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er virkelig det "bildeportrettet" i avataren deg,liksom? :-/ Anonymkode: e4904...cf7 Er ikke det Lothepus da? Anonymkode: a3586...1cb 10
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #5 Skrevet 9. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er ikke det Lothepus da? Anonymkode: a3586...1cb Burde jeg vite hvem det er? Anonymkode: e4904...cf7 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #6 Skrevet 9. februar 2017 Håper din niese kan påvirke sminkejenta i positiv retning da. Anonymkode: 772bb...40f 7
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #7 Skrevet 9. februar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Burde jeg vite hvem det er? Anonymkode: e4904...cf7 Hvis du har lest dagbladet eller vg på nett de siste ukene så bør du ha sett han ja. Hvis ikke, ikke nødvendigvis. Jeg ante ikke hvem han var før kjendis farmen begynte. Vet fremdeles ikke hvorfor han er kjendis, men leser dagbladet daglig så ansiktet har jeg sett Anonymkode: a3586...1cb 2
Gjest Axl Rose Skrevet 9. februar 2017 #8 Skrevet 9. februar 2017 21 minutter siden, Missy1 skrev: Du ønsker altså at denne jenta skal bli gravid tidlig også? Sånn at flere barn kan bli født inn i denne verdenen og få det like jævlig som du mener denne jenta har det? Er ikke enig i at det er riktig å oppfordre små jenter til å kle og sminke seg som voksne altså. Men utifra innlegget ditt her så er det tydelig at du bærer på bitterhet ovenfor noen i forhold til noe du har opplevd. Kanskje søke hjelp og ta tak i dine problemer fremfor å snakke stygt om andre? Om du er oppriktig bekymret for jenta og hvordan hun har det hjemme så finnes det instanser du kan kontakte for å melde ifra Det jeg er bitter på er å se jenter blir ødelagt. De får snart ikke være barn mer. Ser ut som jenter og kvinner skal bare brukes til å være penest nå for tiden. De får så vidt bli født før de må gjøres om til den peneste jenta som finnes. Det er så jævlig kvalmt. La barn få være barn! Hvorfor klarer ikke visse mødre å godta dette? 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er virkelig det "bildeportrettet" i avataren deg,liksom? :-/ Anonymkode: e4904...cf7 Nei ikke meg.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #9 Skrevet 9. februar 2017 Jøss, visste ikke at helvete var så lett å sjokkere. Fikk ikke himmelen sjokk? Anonymkode: f6706...ece 10
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #10 Skrevet 9. februar 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har lest dagbladet eller vg på nett de siste ukene så bør du ha sett han ja. Hvis ikke, ikke nødvendigvis. Jeg ante ikke hvem han var før kjendis farmen begynte. Vet fremdeles ikke hvorfor han er kjendis, men leser dagbladet daglig så ansiktet har jeg sett Anonymkode: a3586...1cb Ah, ok Huff, han virker ikke spesielt ålreit eller kjekk da. Kanskje litt som denne Rune R. Anonymkode: e4904...cf7 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #11 Skrevet 9. februar 2017 13 minutter siden, Bootyhunter skrev: Nei ikke meg. Ok, Thank Heaven. Anonymkode: e4904...cf7
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #12 Skrevet 9. februar 2017 Virker som at du prøver å herme etter Lothepus, og snakke og oppføre deg som han. Det funker ikke, så slutt med det. Det finnes bare en Lothepus. Anonymkode: 26276...f74 4
Suppetuppe Skrevet 9. februar 2017 #13 Skrevet 9. februar 2017 Sykt teite svar? Er helt enige med deg ... dette er jo tragisk. Ser jo selv jenter på barneskolen som går kledd som voksne, og jeg får sjokk... syns det er veldig trist egentlig... Fikk sjokk når jeg leste at moren sminker henne også? Blir også veldig lei meg når jeg hører om 8åringer som vil slanke seg.... Skikkelig skummel utvikling. 7
Sillyline Skrevet 9. februar 2017 #14 Skrevet 9. februar 2017 Jeg er så enig!! Det begynner dessverre i barnehagen også. Selv om jeg ser det hver dag, blir jeg fortsatt sjokkert. Mange jenter blir sendt i barnehagen i prinsessekjoler og går i sko med hæl. Håret er fint dandert, og lipglossen er på. Så kommer jeg med jenta mi, da... I vanlig genser og joggebukse. Klær som med andre ord fint har plass til ull under, og som fint kan lekes i og bli skitten i. Slike klær barn SKAL gå med i barnehagen, spør du meg. Og helt vanlige innesko. Jenta mi er en populær lekekamerat både for jenter og gutter, heldigvis. Og vi får kun gode tilbakemeldinger fra barnehagen om hvor snill, hjelpsom og flink hun er. Aldersadekvat. Hun får også bestemme selv hvordan hun vil ha håret sitt når hun er hos frisøren. Hun må slettes ikke ha langt hår, slik ca alle andre har. Nå sist ville hun ha en sidecut. Jeg liker at hun tør å skille seg ut, og tar egne avgjørelser uten å bry seg om andre. Da hun kom i barnehagen igjen var det mange jenter som syntes hun så ut som en gutt, men det brydde hun seg fint lite om. Håper det fortsetter slik Hun har forresten akkurat fylt 5 år. Og aldri i verden om hun skal bruke sminke når hun er 8-9 år. I hvert fall ikke bry seg om hva slags pupper hun vil ha når hun blir stor!! Det er trist at det er sånn. 15
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #15 Skrevet 10. februar 2017 2 timer siden, Silje Lien skrev: Jeg er så enig!! Det begynner dessverre i barnehagen også. Selv om jeg ser det hver dag, blir jeg fortsatt sjokkert. Mange jenter blir sendt i barnehagen i prinsessekjoler og går i sko med hæl. Håret er fint dandert, og lipglossen er på. Så kommer jeg med jenta mi, da... I vanlig genser og joggebukse. Klær som med andre ord fint har plass til ull under, og som fint kan lekes i og bli skitten i. Slike klær barn SKAL gå med i barnehagen, spør du meg. Og helt vanlige innesko. Jenta mi er en populær lekekamerat både for jenter og gutter, heldigvis. Og vi får kun gode tilbakemeldinger fra barnehagen om hvor snill, hjelpsom og flink hun er. Aldersadekvat. Hun får også bestemme selv hvordan hun vil ha håret sitt når hun er hos frisøren. Hun må slettes ikke ha langt hår, slik ca alle andre har. Nå sist ville hun ha en sidecut. Jeg liker at hun tør å skille seg ut, og tar egne avgjørelser uten å bry seg om andre. Da hun kom i barnehagen igjen var det mange jenter som syntes hun så ut som en gutt, men det brydde hun seg fint lite om. Håper det fortsetter slik Hun har forresten akkurat fylt 5 år. Og aldri i verden om hun skal bruke sminke når hun er 8-9 år. I hvert fall ikke bry seg om hva slags pupper hun vil ha når hun blir stor!! Det er trist at det er sånn. Jeg blir helt matt av enkelte. Det finnes litt for mange med barn som bør lære seg at barn er FORSKJELLIGE. Et barn er ikke en dukke du kjøper i butikken som du kan programmere til å være på en bestemt måte eller like bestemte ting. De er ulike, har ulike interesser. Så utrolig kult at datteren din liker å skille seg ut, wow, applaus?! Jeg var forresten 8 år når jeg kom i puberteten. Da hadde jeg begynt å få pupper og alt dette her. Så som 9-åring kan det nok hende at jeg tenkte litt på pupper gitt! Anonymkode: 46091...e7d 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #16 Skrevet 10. februar 2017 Det tristeste som finnes er 9-åringer kledd som 18-åringer, og 40-åringer kledd som 20-åringer. Alt har sin tid. Anonymkode: 06797...3cc 5
Gjest Axl Rose Skrevet 10. februar 2017 #17 Skrevet 10. februar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Virker som at du prøver å herme etter Lothepus, og snakke og oppføre deg som han. Det funker ikke, så slutt med det. Det finnes bare en Lothepus. Anonymkode: 26276...f74 Så klart finnes det kun en Lothepus smarten/smarta. Prøver ikke å etterligne noen. Jeg har alltid vert sånn. Elsker banning. Kan ikke noe for det😂 Hold deg til trådens tema. Mer du lurer på? Pm. Ikke her. Blir faen meg sjokka over at visse får holde på sånn med barna sine😡😡 Det koker!!
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #18 Skrevet 10. februar 2017 Det er trist å lese hvordan voksne mennesker omtaler andre. De som har svart seriøst her opphøyer seg selv til perfekte foreldre, og nyter det tydeligvis. Jeg er mor til ei jente som har ønsket å gå i slim fit klær siden skolestart omtrent. Fordi hun ble ertet da hun brukte joggebukser før. Om noen ser henne nå, får hun sikkert samme reaksjon som niåring i TS sin historie får. Jeg er opplært til at man ikke skal dømme jeg. Ikke skal man heve seg over andre og tro man er bedre. Man skal heller forsøke å tenke seg at det er grunner til det meste. Anonymkode: 168f9...88a 1
Gjest Axl Rose Skrevet 10. februar 2017 #19 Skrevet 10. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er trist å lese hvordan voksne mennesker omtaler andre. De som har svart seriøst her opphøyer seg selv til perfekte foreldre, og nyter det tydeligvis. Jeg er mor til ei jente som har ønsket å gå i slim fit klær siden skolestart omtrent. Fordi hun ble ertet da hun brukte joggebukser før. Om noen ser henne nå, får hun sikkert samme reaksjon som niåring i TS sin historie får. Jeg er opplært til at man ikke skal dømme jeg. Ikke skal man heve seg over andre og tro man er bedre. Man skal heller forsøke å tenke seg at det er grunner til det meste. Anonymkode: 168f9...88a Det er jo helt sykt at hun ble mobbet av å gå i joggebukse. Det var helt normalt når jeg var unge.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #20 Skrevet 10. februar 2017 Akkurat nå, Bootyhunter skrev: Det er jo helt sykt at hun ble mobbet av å gå i joggebukse. Det var helt normalt når jeg var unge. Samme her. Men hun valgte da altså å heller bruke trange klær. Hun liker ikke olabukser, og går i tights/leggings. Bevegelige klær man kan leke i, uten knapper og glidelåser. Men utenfra ser det sikkert ut som hun bare kler seg i trange, trange klær Anonymkode: 168f9...88a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå