AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #1 Skrevet 9. februar 2017 Jeg og kjæresten min har vært sammen i over 6 år. Jeg er 26 og han er 28. Jeg vil ha barn i fremtiden (haster ikke for min del) men han sier at han ikke vil ha barn, men han vet ikke hva han vil og ikke i fremtiden. Jeg syns dette er veldig vanskelig. Jeg vil ikke slå opp i det hele tatt. Men hva hvis han aldri endrer mening? Han jobber veldig mye og er ikke glad i verken barn eller dyr. Er jeg tett i pappen som blir? Håper jo så sterkt at han kommer til å endre mening om noen år. Anonymkode: 4ed9b...8bc
Silfen Skrevet 9. februar 2017 #2 Skrevet 9. februar 2017 Dersom du absolutt vil ha barn så er du teit som blir, ja. 15
Polly Ester Skrevet 9. februar 2017 #3 Skrevet 9. februar 2017 Hvis det er viktigst for deg å få barn så bør du gå fra kjæresten din. Det kan ta tid å finne en ny mann som vil ha barn og så bli godt nok kjent før dere velger å få barn og det kan ta tid fra dere prøver til dere får barn. Tiden er ikke helt på din side. Hvis du vet at du ikke kommer til å ville leve et liv uten å få barn så er det jo best å finne ut av det nå og så velge å gå. 6
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #4 Skrevet 9. februar 2017 Å håpe på at han skal endre mening er dumt ja. Hvis barn er viktig for degbør du finne en annen. Anonymkode: 01c94...53e 1
Ferny Skrevet 9. februar 2017 #5 Skrevet 9. februar 2017 Jeg hadde dumpet en mann som sier at han aldri vil ha barn. Men spørsmålet er jo egentlig om DU er villig til å risikere et liv uten barn. Er kjæresten din nok i seg selv? 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #6 Skrevet 10. februar 2017 Var det sånn at han ikke ville ha barn nå, men at han vet ikke hva han vil i fremtiden? I så fall høres han helt normal ut. Jeg selv var ikke klar for barn før jeg ble godt over 30. Men dersom du vil ha barn raskt, og gjerne begynne å prøve med det samme, så kan det være grunn til å se seg om etter noe nytt, ja. Anonymkode: 3da9b...81d
MissStiles Skrevet 10. februar 2017 #7 Skrevet 10. februar 2017 Hvis du vil ha barn, og han ikke vet hva han vil. Da ville jeg ha funnet ut av det nå. Jeg hadde ikke klart å være sammen med noen som ikke vil ha barn.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #8 Skrevet 10. februar 2017 Når han har ment det i 6 år er det helt usannsynlig at han endrer mening. Så JA, du er tett i pappen som blir. Hadde aldri giddet bruke tid på en mann som ikke vil ha barn. Anonymkode: 65265...7ec 2
Calypso Skrevet 10. februar 2017 #9 Skrevet 10. februar 2017 Jeg kunne aldri vært sammen med noen som vil ha barn for da ville ingen av oss blitt lykkelige, så om du vet at du vil ha barn og han ikke så er det jo veldig dumt å være sammen. Det å håpe at han forandrer mening om noen år høres ut som bortkastet tid... ja, han kan forandre mening men det vet du ikke, vil du virkelig kaste bort flere år av livet ditt på å HÅPE at et annet menneske skal forandre seg? 1
Gjest GoldenLioness Skrevet 10. februar 2017 #10 Skrevet 10. februar 2017 Om ditt ønske få barn så burde du absolutt gå fra han. Etter 6 år så vet en mann om han ønsker barn med deg eller ikke. Når han er så bestemt på at han aldri vil ha barn så er det ikke rett for han å få et barn for din skyld, like mye som om det ikke er rett at du skal forbli barnløs for han. Dette vil nok bare ende opp med å ødelegge forholdet deres. Kvinner med sterkt ønske om å bli mor som ikke får barn opplever det ofte som et tap der de ikke klarer å se på andre mødre og barn uten å måtte kjempe mot tårene for å så en dag bli utrolig bitter, spesielt om det kommer til at de har holdt sammen med en de håpet en dag skulle endre mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå