Bunny Skrevet 8. desember 2004 #1 Del Skrevet 8. desember 2004 Dette har skjedd meg et par ganger nå , og nå har jeg begynt å lure på hvordan jeg klarer å blinke ut de menne som tydeligvis ikke er ferdige med exene sine. hmmmmm.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2004 #2 Del Skrevet 9. desember 2004 Tja, det er da mange menn som ikke føler at de lever et fullverdig liv uten en kvinne i sitt liv. Mange som ikke har noen ex å rømme til drar faktisk hjem til ho mor igjen etter samlivsbrudd (har en kompis som har flyttet hjem til mor tre ganger nå, og han er en voksen mann med barn). Du har antagelig vært sammen med typer som har kommet ut av kanskje langvarige forhold for relativt kort tid siden, og da er gjerne veien tilbake til eksen kort når de skjønner at "gresset ikke er grønnere" på den andre siden. Prøv å gå for menn som har vært single iallefall et halvt år/år heretter, og som har rukket å etablere et eget liv uten en kvinnes involvering. Prøv også å unngå å være den "første ny-dama" etter exen (hvis det er kort tid siden det ble slutt). De fleste har vel en periode etter bruddet hvor de er mindre seriøse i forhold til nye partnere (følelser for tidligere partnere, behov for å slippe seg litt løs, osv), og da er mange veldig lite motivert til å stupe inn i et nytt såkalt seriøst forhold. For å snu litt på flisa har nok de mennene du har vært sammen med IKKE vært klare for noe nytt, selv om de kanskje har gitt deg et annet inntrykk, så jeg synes ikke du skal føle at det er deg det absolutt er noe feil med. Du får trøste deg med at du antagelig er ferdig med slike opplevelser rent statistisk sett, og jeg håper virkelig det går bedre neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyibyen Skrevet 9. desember 2004 #3 Del Skrevet 9. desember 2004 Dette har skjedd meg et par ganger nå ' date=' og nå har jeg begynt å lure på hvordan jeg klarer å blinke ut de menne som tydeligvis ikke er ferdige med exene sine. hmmmmm.. :-?[/quote'] Tell me about it!! Min siste samboer tok jeg først på fersken en gang da han hadde cybersex og flørta på sms med ei exdame. Noen måneder senere ble han sammen en annen exdame på en klassereunionfest, og dumpet meg. Han snakket hele tiden om sine "glansdager" (som han kalte det) i videregåendetiden. Da var hans klassens mest populære gutt, og hadde ørti kjærester. Nå er han midt i 30-årene og kjeder seg litt, jobb og rutiner og slit, og ønsket seg tilbake til den tiden da han var "superstjerne" og populær. Kanskje de blir nostalgiske og lengter tilbake til før, og så tror de at det er bare å bli sammen med exene fra den tida, og så skrur de tiden tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #4 Del Skrevet 10. desember 2004 Min eks gjorde det. Tok seg en annen mens vi hadde såkalt tenkepaus i to uker... Fikk først høre det året etter, var glad egentlig for at jeg hadde brukket benet etter at han slengte meg i bakken, så jeg var så rusa på morfin, ellers kunne jeg kanskje sittet inne for drap i dag... men jeg tilga ? han selvsagt, tiden leger alle sår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. desember 2004 #5 Del Skrevet 10. desember 2004 Dette har skjedd meg et par ganger nå ' date=' og nå har jeg begynt å lure på hvordan jeg klarer å blinke ut de menne som tydeligvis ikke er ferdige med exene sine. hmmmmm.. :-?[/quote'] Uflaks? Kanskje du på et ubevisst nivå plukker ut de med tvetydige signaler pga at du har forpliktelsesangst? At du liker en utfordring? Ikke så lett å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå