Gå til innhold

Teste om hun vil ha sex på første date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette noen "ordentlige" menns taktikk ? Har vært på dater der menn plutselig drar frem kuken... "helt ut av det blå". Dersom man har sex med de så sier de etterpå at du var virkelig altfor billig. Dette var gale. Og så stikker han. Men jeg vil si at ordentlige menn tester ikke det på den måten. De er ikke bedre enn damen. Hva mener dere ? 

Anonymkode: bb418...542

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har vært på dater der menn plutselig drar frem kuken

De gjør hvafornoe?

Anonymkode: cf36f...221

• Liker 16
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De gjør hvafornoe?

Trekker frem kuken på date for å teste om kvinnen er noe å satse på... om hun er billig. Takker hun ja vil han ha sex med henne for så å drite i henne etterpå. Jeg synes den typen mann er duster. 

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært på dater der menn plutselig drar frem kuken... "helt ut av det blå". 

Har jeg aldri vært borti. Har vært på noen dater for å si det sånn. Kanskje du bør revurdere typen menn du drar på date med? Ikke noe "normale" oppegående mennesker driver med. 

• Liker 9
Skrevet

Vel om en mann går på date med meg og slenger fram ting, så er det jo bare å se rart på han og dra. Vet ikke hvilken alder dere er på men herregud. Gjør menn slikt? Trodde man hadde gjensidig sex jeg? Er noe som kalles lyst hos begge parter. Og begge har sex fordi man ønsker å få seg orgasme og se om kjemi i senga er endel av "kaka" man prøver å kjøpe. Jeg tror menn som tester damer og har sex med dem, for så å slutte med dater pga det, ikke kan være noe spesielt gode i senga eller har noe greie på hva en dame/kvinne er.

• Liker 6
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trekker frem kuken på date for å teste om kvinnen er noe å satse på... om hun er billig. Takker hun ja vil han ha sex med henne for så å drite i henne etterpå. Jeg synes den typen mann er duster. 

Under middagen liksom? Har vanskelig for å se dette for meg :klo:

• Liker 6
Skrevet

Hva er alderen på disse fjottene?

Anonymkode: 5467d...432

Skrevet
22 minutter siden, Coronas skrev:

Vel om en mann går på date med meg og slenger fram ting, så er det jo bare å se rart på han og dra. Vet ikke hvilken alder dere er på men herregud. Gjør menn slikt? Trodde man hadde gjensidig sex jeg? Er noe som kalles lyst hos begge parter. Og begge har sex fordi man ønsker å få seg orgasme og se om kjemi i senga er endel av "kaka" man prøver å kjøpe. Jeg tror menn som tester damer og har sex med dem, for så å slutte med dater pga det, ikke kan være noe spesielt gode i senga eller har noe greie på hva en dame/kvinne er.

Ja jeg mener at har man sex så kan man ikke skylde på at det er dama som er billig. Han er like billig selv. 

• Liker 5
Skrevet

Lurer på om ts kjenner til denne tråden: 

" Jeg er en 33 år gammel mann som har stor suksess med å date alenemødre.

De er best å date, fordi de gir alt fra starten av. Ofte ser jeg stor vilje til å tilfredsstille meg. Sex kommer kjappere og ofte er hun villig til å det meste. 

Jeg vil anbefale alle å date alenemødre. Bare dump henne når hun begynner å gi mindre av seg selv, og begynner å involvere deg mer i barnet og gir deg mer ansvar. Og så går du videre på neste alenemor. 

Jeg har 100% suksess med denne metoden. "

Og denne:  "Da jeg sa at vi kunne prates en annen dag, så tok han av seg buksen og sa: sug meg"

Føler at det er en bruker her  som starter disse trådene der han påstår at (hvite?) kvinner er så billige og at menn ikke vil ha dem pga det. Han lager også tråder der han er en kvinne som har sex på første date og så ikke hører noe mere.

• Liker 1
Skrevet

Om du metaforisk mener menn som drar frem kuken på første date, som i å gjøre det han kan for å komme inn i trusa på henne, så er han jo like løs som henne :P så om han gjør dette for å teste om dama er løs, så er han ikke av de skarpeste selv. 

Anonymkode: c46b8...e90

• Liker 4
Skrevet

Atte hæ?! Hvis en mann hadde dratt fram snoppen under en date hadde jeg først og fremst ALDRI hoppa i seng med han, og hadde mest sannsynligvis satt kaffen/ølen (sett inn hva dere vil) i vranga og gått hysterisk leende derifra. Og så hadde jeg nok lagt ut en liten epistel om det på fb etterpå :fnise:

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om ts kjenner til denne tråden: 

" Jeg er en 33 år gammel mann som har stor suksess med å date alenemødre.

De er best å date, fordi de gir alt fra starten av. Ofte ser jeg stor vilje til å tilfredsstille meg. Sex kommer kjappere og ofte er hun villig til å det meste. 

Jeg vil anbefale alle å date alenemødre. Bare dump henne når hun begynner å gi mindre av seg selv, og begynner å involvere deg mer i barnet og gir deg mer ansvar. Og så går du videre på neste alenemor. 

Jeg har 100% suksess med denne metoden. "

Og denne:  "Da jeg sa at vi kunne prates en annen dag, så tok han av seg buksen og sa: sug meg"

Føler at det er en bruker her  som starter disse trådene der han påstår at (hvite?) kvinner er så billige og at menn ikke vil ha dem pga det. Han lager også tråder der han er en kvinne som har sex på første date og så ikke hører noe mere.

Gosj. Om det er en person alene som lager disse trådene, må jo denne personen være litt forstyrra. Creepy. 

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du metaforisk mener menn som drar frem kuken på første date, som i å gjøre det han kan for å komme inn i trusa på henne, så er han jo like løs som henne :P så om han gjør dette for å teste om dama er løs, så er han ikke av de skarpeste selv. 

Enig. Nettopp. 

Skrevet

Jeg har datet mye, de siste 8 årene. Og takk og pris aldri opplevd at en mann bare har dratt fram kuken. Samme om det har vært første eller femte date. Har jo opplevd menn som har prøvd litt iherdig, men de har da respektert meg, og aldri blitt ekle. Og jeg hadde gått, hadde de dratt fram kuken på første date, eller senere og.

Anonymkode: 18739...fe5

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet mye, de siste 8 årene. Og takk og pris aldri opplevd at en mann bare har dratt fram kuken. Samme om det har vært første eller femte date. Har jo opplevd menn som har prøvd litt iherdig, men de har da respektert meg, og aldri blitt ekle. Og jeg hadde gått, hadde de dratt fram kuken på første date, eller senere og.

Jeg har opplevd det stikk motsatte. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er dette noen "ordentlige" menns taktikk ? Har vært på dater der menn plutselig drar frem kuken... "helt ut av det blå". Dersom man har sex med de så sier de etterpå at du var virkelig altfor billig. Dette var gale. Og så stikker han. Men jeg vil si at ordentlige menn tester ikke det på den måten. De er ikke bedre enn damen. Hva mener dere ? 

De gjør hvafornoe?

Samme sier jeg.

...................

Aldri vært på date hvor en fyr bare trakk fram kuken bare sånn uten videre, men nå dater jeg kun voksne, så det kan være en betydelig faktor for at det aldri har skjedd da.

Skrevet
50 minutter siden, Honnikorn skrev:

Atte hæ?! Hvis en mann hadde dratt fram snoppen under en date hadde jeg først og fremst ALDRI hoppa i seng med han, og hadde mest sannsynligvis satt kaffen/ølen (sett inn hva dere vil) i vranga og gått hysterisk leende derifra. Og så hadde jeg nok lagt ut en liten epistel om det på fb etterpå :fnise:

Hvis en flott man drar frem et tilsvarende flott organ, så er det faktisk mye som kan gå hjem hos kvinner skal jeg si deg :) 

Selvsagt ikke under middagen (det er jo blotting), men på privaten eller kanskje i taxien hjem til en av dem. 

Anonymkode: d982e...bf5

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har opplevd det stikk motsatte. 

Men hvilken aldersgruppe? Og hva slags menn er det? Og har dere hjemmedate, allerede på første date?

Jeg dater menn i 30 årene, og har såpass kontakt med de før vi møtes, at jeg luker ut alle, som bare er ute etter sex.

Skrevet

Ja jeg mener at har man sex så kan man ikke skylde på at det er dama som er billig. Han er like billig selv. 

Takes two to tango ;) 

• Liker 1
Skrevet

TS. Anbefaler deg å søke hjelp, du er jo helt forstyrra.

Du har skrevet utallige tråder om dine problemer med menn og også den svensken vi alle kjenner til, og alt som skjedde mellom dere (han var forøvrig aldri kjæresten din), og den venninna du var så skuffet over at han hadde og er på ferie med nå.

Du har ingen sperrer ift sex og du gjør alltid det motsatte av det du sier at du skal gjøre.

Du har opplevd haugevis av ganger at menn kun vil ha sex med deg nå, og det vil de sikkert fordi det lukter "forstyrra" av deg lang vei.Du velger selv om du vil suge en mann som drar frem kuken i bilen på første date men lager en haug med tråder her om hva som er galt med en mann som du frivillig suger, men som driter i deg etterpå.

Ser du virkelig ikke selv at du er forstyrra?

Du må få hjelp av en psykiater er mitt råd, de fleste her på KG har jo fått med seg hva du har drevet med tidligere og det er ikke normale ting fra din side.

Anonymkode: e9728...73d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...