Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vi har prøvd å få det til i om lag 1,5 år, og fikk resept på Femar på Volvat. I etterkant fikk jeg også svar på AMH-testen jeg tok der, med verdi 8. Gynekologen sa det ikke var noe problem å fortsette med Femar, og jeg vet vi burde stole på henne, men det høres så ulogisk ut. Noen som har erfaring med denne problemstillingen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jo ingen sammenheng uansett? AMH er en verdi som forteller noe om eggstokkapasiteten din. 3-60 er normalomådet for normalt vertile kvinner. Din er altså godt innenfor, bare muligens litt lav for din alder og kan bety at den vil synke under 3 før andre på din alder. Men det er år frem i tid etter all sannsynlighet. Denne verdien indikerer ikke vertilitetsproblemer alene når den er over 3. Og det er ikke derfor du får Femar. 

Anonymkode: eb9d5...132

Skrevet

Takk for svar! Jeg er rimelig ny på dette og føler at jeg ikke har blitt så godt informert. Vi skal henvises til Riksen og da vil jeg sikkert lære mer :) Men hva er det Femar hjelper mot da? Jeg har allerede eggløsning hver mnd, så kan ikke være det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...