AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #1 Skrevet 9. februar 2017 Hei Er det noen som vet hva tantramassasje er og kan fortelle litt om dette. Finnes det steder i Oslo eller Bergen som tilbyr tantramassasje? Takk for svar :-) Anonymkode: b5202...0f0
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #2 Skrevet 9. februar 2017 Høres ut som du spør etter erotisk massasje tilbud. Tantra er noe man kan gå på kurs for å lære grunnleggende prinsippene men resten må praktiseres hjemme Anonymkode: aa988...782 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #3 Skrevet 9. februar 2017 Erotisk massasje ja, men seriøst der det ikke er mer en massasje. Berøring av kjønnsorgan er ikke tema i det hele tatt!! Anonymkode: b5202...0f0
WayOverrated Skrevet 10. februar 2017 #4 Skrevet 10. februar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Erotisk massasje ja, men seriøst der det ikke er mer en massasje. Berøring av kjønnsorgan er ikke tema i det hele tatt!! Anonymkode: b5202...0f0 Uten att jeg skal bevege meg for langt ut på ting jeg ikke kan, så er vel både yoni og lingam tantrisk massasje, med kjønnsorgan som midtpunkt.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #5 Skrevet 10. februar 2017 6 minutter siden, WayOverrated skrev: Uten att jeg skal bevege meg for langt ut på ting jeg ikke kan, så er vel både yoni og lingam tantrisk massasje, med kjønnsorgan som midtpunkt. Men du stimulerer ikke til orgasme. Orgasmen skal komme gjennom tankenes kraft og dyp meditasjon. Anonymkode: 36738...744 1
WayOverrated Skrevet 10. februar 2017 #6 Skrevet 10. februar 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du stimulerer ikke til orgasme. Orgasmen skal komme gjennom tankenes kraft og dyp meditasjon. Anonymkode: 36738...744 Såpass har jeg fått med meg, men kjønnsorgan er fortsatt midtpunkt, noe ab jeg siterte mente det ikke hadde.
StianV Skrevet 10. februar 2017 #7 Skrevet 10. februar 2017 Vet dere om seriøse steder som tilbyr dette?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #8 Skrevet 11. februar 2017 23 timer siden, WayOverrated skrev: Såpass har jeg fått med meg, men kjønnsorgan er fortsatt midtpunkt, noe ab jeg siterte mente det ikke hadde. Kjønnsorganet er normalt ikke midtpunktet. Det kan være midtpunkt i korte sekvenser, men alt handler i bunn å grunn om massasje og meditasjon der Kjønnsorganet ikke er midtpunkt. Ofte varer massasjen lenge og det er heller ikke uvanlig at orgasmen ikke kommer første gang eller hver gang. Selve orgasmen er helt forskhellig, den er mye dyper å omfatter hele kroppen. Den kan vare lenge å orgaasmen kan komme mange ganger under en seanse. Men normalt er det inke fokus på å oppnå orgasme, men det mye dypere som ligger i tantrisk massasje. Når dette kan oppleves, nytes å kontrolleres gjennom meditasjon og selvbeherskelse, først da kan orgasmen kommer å gjennomleves på et helt annet nivå. Mye mer enn en kort liten opplevelse, til orgasmer som varer i minutter og noen ganger i flere timer. Anonymkode: 36738...744
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå