Gå til innhold

Hvilken radiokanal lytter DU til?  

1. 1. Hvilken radiokanal lytter DU til?

• P4
      12
    • Radio 1
      6
    • Kanal 24
      1
    • NRK P1
      3
    • NRK P2
      2
    • NRK P3
      10
    • NRK Alltid Nyheter
      0
    • Lokal radio
      1
    • Hører ikke på radio!
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye i media for tiden om hvordan lyttertallet på Kanal 24 varierer fra måned til måned. Selv lytter jeg ikke til/på dem - flere grunner; har hatt P4 som favoritt i flere år - liker kanalen!, og ble litt "furten" på måten de fratok P4 sin gamle frekvens... :-x Det har gjort at jeg kun kan høre P4 innenfor en viss radius og ikke alltid som jeg kunne før! :evil: ( I bilen, altså... :wink: ) Er jeg utenfor radiusen til P4 i mitt område og jeg må høre noe annet veksler jeg mellom Radio 1 og Kanal 4, men savner bla. nyhetene P4 har hver halvtime... :-?

Så det hadde vært litt interessant å høre hva KG's medlemmer lytter til/mest til? :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Valhalla
Skrevet

Jeg har hørt litt på NRJ i det siste, har ikke hørt på radio på mange år. For noe dritt, de samme slitne sangene om og om igjen.

Skrevet

Jeg hører vel egentlug bare på radio i bilen. Der går det stort sett i Radio 1.

Hvis vi er utenfor dekningsområdet så hører vi på P4.

Skrevet

Hører på p4 på jobben og trivest med det. Liker ikke kanal24. Syns valgerd er ei drittkjærring, som skulle fjærne konsesjonen til p4 fordi kanal24 lovet å sende mer "valgerdvennlig" stoff. Kjærringa mot strømmen har hun gang på gang bevist at hun er, for den politikken hun står for er egopolitikk. Ikke hva folket vil. Så pga henne har jeg ikke klart å gi kanal24 en sjanse.

Skrevet

Her i byen går det som regel på radio Kristiansand,... jeg får ikke inn noe klart p4-signal på radioen min, og kanal 24 har jeg gitt så mange sjanser at nå har jeg gitt opp,....jeg hører heller på den tørrkjedelige p2-stemmen enn kanal24.

Før hørte jeg mye på radio på badet og i bilen, men nå får jeg ikke inn p4 der lenger, så da putter jeg på en cd istedet,...

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg lytter på den kanalen som spiller mest musikk. Skravling på radio blir bakgrunnsstøy for meg... Og i hvert fall reklame!!

Skrevet

Jeg hører på en kanal du ikke har som alternativ - NRK Alltid Folkemusikk!

Neida, P3!

Gjest Valhalla
Skrevet

Så hører jeg på radiokanaler på internet sånn at jeg kan velge musikktype etter humør.

Skrevet

I bilen er vel det eneste stedt jeg hører radio - og den er stillet inn på P4!!

Skrevet

Hovedsakelig NRK P2 - særlig om morgenen, er fullstendig avhengig av den nyhetstimen mellom sju og åtte.

Skrevet

Hører i grunn lite på radio, men når jeg gjør det er det i all hovedsak NRK P3 det går i! Synes de har noen morsomme programmer, og variert musikk!

Skrevet

Jeg hører så og si aldri på radio. Av og til i bilen, men foretrekker egne CD'er, og da blir det stort sett Radio 1. Og så har vi klokkeradio på soverommet, som er stilt inn på Radio 1. Så jeg hører 10 sekunder Radio 1 hver morgen.

Skrevet

Høyre en del på radio på jobb.

Byttar mellom P3 og Kanal24 (får ikkje inn P4 her lenger), men det blir mest P3.

Skrevet

Det går mest i mPetre, P3 og Radio 1 om dagen.

Skrevet

Nå logget jeg meg på ene og alene fordi jeg plutselig følte meg original...

Jeg ga gode gamle P1 en sjanse for et års tid tilbake, og har siden ikke hatt behov for å skrifte frekvens. Her er jobber det folk som kan radio!

Jeg har alltid tenkt at jeg ikke liker tørrpratinga mellom musikkstykkene, men her kommer de faktisk med interessante ytinger. Musikken er dessuten god og variert, og jeg kan ikke huske å ha hørt en eneste Celine Dione-sang!

Det går veldig mange bra programmer på P1, noe som har ført til at jeg plutselig klarer å komme meg opp i normal tid på lørdager slik at ikke døgnrytmen blir helt ødelagt i helga. 11.00 begynner Popquiz!

Og best av alt: Reklamefri-sone!

Ingen over - ingen vedsiden av! P1 er helt klart best!

(Unntatt på søndager, da tilstedeværelsen til Gud kan være noe i overkant)

Skrevet

Hei!

Jeg hører på P1 om morgenen, ellers litt KlemFm eller Radio1.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Kommer an på når på dagen, hvor jeg er og humør. Men det svitsjes mellom P1, P2 og P4.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...