flymetothemoon Skrevet 9. februar 2017 #1 Skrevet 9. februar 2017 Jeg er en dame på 25 år som tidligere har gått ned i vekt (gradvis over tid. Kan tenke meg startvekt var 125kg). For to år siden bestemte jeg meg for å virkelig ta tak i problemet, og jeg begynte på streng diett i januar, og begynte på treningsstudio i mars. Da kan jeg tenke meg jeg var rundt 115kg. Jeg spiste 1200 kcal, med noe kos på lørdager. I løpet av 5 mnd var jeg 82kg. I juni samme året ble jeg hasteoperert, og har ikke spist rett eller vært særlig aktiv siden. Gått noen turer, ikke stappa i meg altfor mye. Jeg har holdt det noenlunde stabilt helt til nå. Nå veier jeg 88kg (er 167cm). Verken 88 eller 82 er målvekta, men nå vet jeg ikke hvor jeg skal begynne. Jeg klarer ikke telle kalorier, eller få motet til å begynne på treningsstudio (et annet treningsstudio). Aner ikke hva jeg skal spise eller hva som skal til for å svette. Har rett og slett blitt satt tilbake til begynnelsen. Ønsker i første omgang å veie 75kg. 1200 kcal om dagen igjen kjennes bra ut, men vet ikke om dette lar seg gjøre. Noen som ønsker å gi meg et dytt og motivere meg? Gi meg tips, oppskrifter ... og sånt?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #2 Skrevet 9. februar 2017 Du aner ikke hva du skal spise? Hva med å kutte ned på godteri og cola om du inntar det på hverdager, ikke så store porsjoner da dette utvider magesekken men heller lite og ofte mat, kylling, laks, salat osv. Spise knekkebrød med avocado til frokost f.eks. Det finnes en masse sunne oppskrifter på nett Anonymkode: 66f13...adb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå