AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #1 Skrevet 9. februar 2017 Jeg jobber 2 ulike steder, begge i helsevesenet. Det ene stedet har jeg 27,9% fast. Det andre er jeg løs-ringevikar. Dette er helt nytt for meg, så jeg er usikker på hvordan sommeren i helsevesenet er lagt opp. Jeg håper og ønsker å jobbe 100% på min faste jobb, håper og kommer til å be om å jobbe våken natt om mulig å gå turnusen til en av de faste nattevaktene som tar ferie i juli. Slik det er pr idag så jobber jeg i praksis 100% på min faste jobb, ekstravakter alt sammen. I tillegg er jeg på jobb nr 2, i gj.snitt 2 ganger i uken. Slik kan jeg veldig gjerne fortsette for min del. Forventer ikke å bli tatt voldsomt hensyn til, men er usikker på hvordan jeg skal formulere ønsket mitt om å jobbe, samtidig som jeg ikke kan jobbe vesentlig mer på jobb 2. Noen innspill? eller skal jeg bare avvente å se hvordan dette utspiller seg? Anonymkode: d9e36...247
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #2 Skrevet 9. februar 2017 Er begge jobbene innenfor samme kommune? I så fall vil de nok ikke sette deg opp over 100% tilsammen da dette kan gå på tvers av AML, samt utløse mengder med betalt overtid. Anonymkode: 40b88...08e
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #3 Skrevet 9. februar 2017 Neida, de er i to forskjellige kommuner. Derfor det har gått helt fint for meg å jobbe mer enn 100% turnus. Jeg opplever det utrolig nok, som om at jeg har en del fri. Så mye jobbing er ikke noe problem, tvert imot. Derfor jeg egentlig godt kunne tenke meg å hatt en skikkelig jobbe-sommer dette året før jeg begynner på studier mm til høsten. Liker veldig godt å jobbe! Anonymkode: d9e36...247
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå