Gå til innhold

Fylt kylling med kremost og?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenkte å ha fylt kylling med kremost i helgen. Har pleid å bruke chilli, hvitløk og basilikum inni også, men vil prøve noe nytt. Noen som har gode forslag? Vi liker ikke brie eller blåmuggost, så pleier å bruke Philadelphia naturell eller tine kremost. Kan gjerne prøve noe annet hvis det er noe lignende i smak :) 

Anonymkode: 803fa...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes Tine kremost med urter sammen med en god porsjon timian og litt sitron blir veldig godt. 

Endret av Ananas.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både bacon og spekeskinke er godt å putte både inni og utenpå den fylte kyllingen. Avhengig av hva du liker kan det være godt med soltørkede tomater og/eller oliven også, + diverse urter. :) 

Anonymkode: 07cee...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ananas. skrev:

Jeg synes Tine kremost med urter sammen med en god porsjon timian og litt sitron blir veldig godt. 

2 timer siden, O.G. skrev:

Surr bacon rundt kyllingen?

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Både bacon og spekeskinke er godt å putte både inni og utenpå den fylte kyllingen. Avhengig av hva du liker kan det være godt med soltørkede tomater og/eller oliven også, + diverse urter. :) 

Tusen takk for forslag :) tror jeg prøver med urter og soltørkedetomater, og blir nok litt bacon rundt også ja :biggrin:

Anonymkode: 803fa...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å fylle med spinat (lett surret med hvitløk i till olje til den faller sammen).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Whoops skrev:

Jeg liker å fylle med spinat (lett surret med hvitløk i till olje til den faller sammen).

Mmmm.... :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinat og Ricotta :hjerte: 

Eller Buffalo Mozarella og soltørkede tomater 

Med bacon, Serrano skinke eller prosciutto rundt :) YUM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker enten Tine sin kremost med urter, eller (det foretrukne alternativet) vi lager vår egen variant ved å blande philadelphia med paprikakrydder, hvitløkspulver, løkpulver, timian o.l. 

Luksusvariant: ha bacon surret rundt. 

Anonymkode: 976a9...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...