AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #1 Skrevet 9. februar 2017 I dag unnet jeg meg tid hos frisøren. Ville farge håret i en sterkere nyanse enn det jeg hadde. Ville ha mye rødere hår, men endte opp med mørkere... nesten lilla... er så lei meg nå... fargen er altfor mørk til hudfargen min... Kan jeg klage til frisøren? Og kan de i så fall endre fargen til noe jeg er fornøyd med? Betalte tross alt 2000,- for dette og nå er jeg skikkelig frustrert...!!! Anonymkode: ebf0d...609
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #2 Skrevet 9. februar 2017 Ja du kan klage på alle kjøp du ikke er fornøyd med Anonymkode: a92d5...554 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #3 Skrevet 9. februar 2017 2000?! Selvsagt kan du klage! Jeg var hos frisøren senest i går og fikk rettet opp på deres regning. Jeg hadde skygger etter striping. Anonymkode: fdae8...e91
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #4 Skrevet 16. februar 2017 Jeg ville ha ventet og sett det litt an. Som frisør selv så kan jeg ærlig si at dette med rødfarger er et rent helvete. Det er vanskelig å få, vanskelig å vedlikeholde og vanskelig å få ut. Men jeg farger ofte mine kunder som vil bli røde, en god del mørkere nettopp fordi fargen slipper EKSTREMT etter de første hårvaskene! Dersom du hadde kommet ut med akkurat det du hadde ønsket så er sannsynligheten for at fargen hadde blitt blass og nesten oransj veldig stor. Men dette skulle selvfølgelig frisøren ha informert om før behandlingen. Jeg synes du skal gå tilbake og i hvertfall snakke med frisøren og høre om hun gjorde dette "med vilje" eller om hun bommet på fargen Anonymkode: f8aba...ffc 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #5 Skrevet 17. februar 2017 På 16.2.2017 den 12.03, AnonymBruker skrev: Jeg ville ha ventet og sett det litt an. Som frisør selv så kan jeg ærlig si at dette med rødfarger er et rent helvete. Det er vanskelig å få, vanskelig å vedlikeholde og vanskelig å få ut. Men jeg farger ofte mine kunder som vil bli røde, en god del mørkere nettopp fordi fargen slipper EKSTREMT etter de første hårvaskene! Dersom du hadde kommet ut med akkurat det du hadde ønsket så er sannsynligheten for at fargen hadde blitt blass og nesten oransj veldig stor. Men dette skulle selvfølgelig frisøren ha informert om før behandlingen. Jeg synes du skal gå tilbake og i hvertfall snakke med frisøren og høre om hun gjorde dette "med vilje" eller om hun bommet på fargen Anonymkode: f8aba...ffc Er frisør selv om helt enig med hun over her. Jeg har rødt hår selv og går alltid litt mørkere en jeg tenker nettopp pga at rødfarge slipper veldig fort. Anonymkode: 02388...a85
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #6 Skrevet 17. februar 2017 OG er helt enig skulle det stå... Anonymkode: 02388...a85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå