Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært i et forhold i godt over 3 år nå, og elsker gutten min til tusen. Vi har det veldig bra sammen, og vi passer på å kose og kysse endel. men klining har det blitt mindre og mindre av, det har vi liksom helt glømt ut å gjøre :-? Så nå har vi prøvd å kline litt igjen men nå blir det bare rart :ler: faktisk sånn at det blir litt småmorsomt, og da er det ikke særlig romantisk akkurat.

Er det noen andre i samme situasjon? Noen tips til å lære seg kunsten å kline igjen? :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere må vel gjøre som da dere var ny forelsket. Kline mye. Det må jo være en trøst at dere har hvert flinke til dette!

Øvelse gjør mester

Lykke til :wink:

Skrevet

Klining er fantastisk undervurdert. Det skal ikke mye tunge til før det blir trangt i buksa mi i allefall. Beklageligvis er det slik at enkelte ting ebber av i et forhold. Man har ikke like god tid som før, man har andre prioriteringer og man vil kanskje helst gjøre andre ting sammen. Slik er det med sex og slik er det med klining også.

Jeg tror at dersom man har lagt opp en plan om å begynne å kline igjen, kan det gjerne bli litt komisk. Forsøk å ta initiativet overraskende. Gjerne på kino eller lignende. Det er rimelig herlig å sitte bakerst til høyre der ingen andre sitter og drite i filmen og istedet kline, eller andre aktiviteter... :sjarmor:

Dere ser i allefall problemet og forsøker å gjøre noe med det. Dere skal ha for det! :)

Gjest Lilleulv
Skrevet
Har vært i et forhold i godt over 3 år nå, og elsker gutten min til tusen. Vi har det veldig bra sammen, og vi passer på å kose og kysse endel. men klining har det blitt mindre og mindre av, det har vi liksom helt glømt ut å gjøre :-? Så nå har vi prøvd å kline litt igjen men nå blir det bare rart :ler: faktisk sånn at det blir litt småmorsomt, og da er det ikke særlig romantisk akkurat.

Er det noen andre i samme situasjon? Noen tips til å lære seg kunsten å kline igjen? :ler:

Så heldig du er.... :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...