Gjest Gjesta Skrevet 8. desember 2004 #1 Skrevet 8. desember 2004 Er det noen her som bruker Joico K-Pak shampo og balsam, og kan fortelle meg litt om dem? Jeg har fint hår, men mye av det, og det er nok medtatt pga farging.
Gjest Gjesta Skrevet 8. desember 2004 #2 Skrevet 8. desember 2004 Søskenbarnet mitt bruker Joico (K-pak) og er kjempefornøyd. Hun har vært prøvekanin på frisørskolen og har fått farget håret sitt ørten ganger iløpet av siste halvår, samt at hun bruker strittetang hver dag. Man forventer kanskje ikke noe fint hår etter slik "herjing", men håret hennes skinner like flott som i hår-reklamene på tv,...(og Joico får selvfølgelig all æren)
Carmen_ Skrevet 9. desember 2004 #3 Skrevet 9. desember 2004 Jeg bruker det. Er superfornøyd! Er mine favoritter Selv har jeg langt,tykt og grovt hår, med fall i. Det blir mykt uten å flaggre. Det er det jeg liker.
Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2004 #4 Skrevet 9. desember 2004 Takk, det høres lovende ut. Jeg så tilfeldigvis på trening at en av frisørene som jobber i den salongen jeg tidligere gikk, bruker K-pak (hun har superblondt, langt hår), og siden de ikke engang selger den der hun jobber, antar jeg det er et lovende tegn... Kanskje kjøpe via LF, slik at jeg får store flasker for samme pris som de normale.
Gjest allium Skrevet 9. desember 2004 #5 Skrevet 9. desember 2004 Jeg kjøpte to flasker da jeg var i USA nylig, og er så langt veldig fornøyd. Og overrasket over hvor mye fyldigere håret mitt blir. Jeg har nettopp vasket håret, det er fortsatt litt fuktig, og det lukter som en tropisk drink... shampooen lukter kokos og balsamen banan... men resultatet er bra.
Gjest Lilleulv Skrevet 9. desember 2004 #6 Skrevet 9. desember 2004 Jeg kjøpte to flasker da jeg var i USA nylig, og er så langt veldig fornøyd. Og overrasket over hvor mye fyldigere håret mitt blir. Jeg har nettopp vasket håret, det er fortsatt litt fuktig, og det lukter som en tropisk drink... shampooen lukter kokos og balsamen banan... men resultatet er bra. Jøss, trodde det lukta banan jeg. Tror jeg også skal prøve denne neste gang...
Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2004 #7 Skrevet 9. desember 2004 Jøss, trodde det lukta banan jeg. Tror jeg også skal prøve denne neste gang... Tipper det nok lukter banan, men hvis det hjelper håret mitt, driter jeg i lukta
Miss-X Skrevet 9. desember 2004 #8 Skrevet 9. desember 2004 Jeg kjøpte en pakke med K-Pak Shampo, balsam, hårkur og serum fra LF til ca 550 kr inkl. porto. Hårkuren må være en av de beste som finnes, serumet er også veldig bra, men det kunne godt vært litt større flaske. Shampoen og balsamen er ok, men håret mitt er temmelig tjukt, frizzy med endel fall, og i tillegg har jeg farget / stripet det. For mitt hår synes jeg Redken All Soft er bedre. Kan tenke meg at K-Pak er perfekt for de med finere / tynnere hår.
Nitha Skrevet 9. desember 2004 #9 Skrevet 9. desember 2004 Jeg har ifølge salongen byens tjukkeste hår :oops: med fall, med farger og rettetang flere dager i uka. Jeg har ikke funnet noe som fungerer bedre enn K-pak. Bruker shampoen, men ikke den vanlige balsamen. Den syntes jeg ikke gjorde noe for håret mitt. Bruker i stedet enten leave-in-skum-balsamen eller leave-in-blå-joico-spray-balsam (den med fuktighet). Bruker også K-pak-kuren og den blå kuren litt om hverandre. Etter at jeg begynte å veksle litt mellom de to har håret mitt nesten fått et nytt liv. Har ikke prøvd flere merker etter at jeg fant joico faktisk. Fru Nitha
Gjest Lilleulv Skrevet 9. desember 2004 #10 Skrevet 9. desember 2004 Jeg har litt tjukt hår med fall, og jeg vil gjerne ha det fluffy. ikke glatt og tungt. Hvordan vil denne sjampoen være på meg? Vurdert den lenge nå... Etter at jeg har brukt volum-sjampoer er jeg ikke fornøyd med kerastase resistance lenger. Håret mitt er så utrolig glatt og smooth, umulig å få til noe... :-?
Carmen_ Skrevet 10. desember 2004 #11 Skrevet 10. desember 2004 Jeg har litt tjukt hår med fall, og jeg vil gjerne ha det fluffy. ikke glatt og tungt. Hvordan vil denne sjampoen være på meg? Vurdert den lenge nå... Etter at jeg har brukt volum-sjampoer er jeg ikke fornøyd med kerastase resistance lenger. Håret mitt er så utrolig glatt og smooth, umulig å få til noe... :-? Jeg syns det gjør håret akkuratt passe glatt. Men så har jo jeg tykt hår og grove hårstrå. All Soft f.eks gjør mitt hår altfor glatt og håret mitt fløy til alle kanter. Tror ikke denne vil gjøre håret fluffy. Heller glatt...men den tynger ikke.
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #12 Skrevet 10. desember 2004 Jeg bruker både shampo og balsam i Joico K-PAK, og har langt, tykt stripet hår. Balsamen lukter litt sterkere enn balsamen, men jeg har ikke lagt merke til lukten utenom når jeg står i dusjen og vasker håret. Jeg synes det tynger håret mitt litt. Jeg prøver å bruke veldig lite shampo nå. Dessuten synes jeg ikke det gir så mye fuktighet. Shampoen er drøy, men balsamen gir ikke nok fuktighet. K-Pak virker trolig mer styrkende enn fuktighetsgivende. Minner meg veldig om effekten til Redken Extreme. Det blir mykt, men jeg var mer fornøyd med Kerastase Resistance - da fikk jeg flere kommentarer for hvor blankt og fint håret mitt så ut.
Gjest Gjesta Skrevet 10. desember 2004 #13 Skrevet 10. desember 2004 Jeg bestilte den...Kerastase Resistance er helt klart favoritten, men av og til er det OK med litt forandring. Nå har jeg brukt nesten bare Kerastase siden juni, men kommer nok til å kjøpe ny når den er tom. Joico høres flott ut for mine formål; håret blir vasket hver dag (noen ganger to ganger til og med), jeg føner hver gang jeg vasker det, og farger ofte. Fuktmangel har aldri vært noe problem, og håret mitt ser ut til å elske proteiner. Så lenge lukta forsvinner raskt, slik at jeg ikke kjenner den etter dusjen, er det greit med bananlukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå