AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #21 Skrevet 10. februar 2017 31 minutter siden, perplexed skrev: Jeg synes generelt at folk ikke bør eksponere kjønnsorganet sitt til folk som ikke har bedt om å se det, så det kan jo hende det ikke er det faktum at folk er missunnelige på størrelsen som er problemet her. Mente ikke å vise det i all offentlighet, men tørre å vise det til evt sekspartner. Anonymkode: cf054...d15
Sphere Skrevet 10. februar 2017 #22 Skrevet 10. februar 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mente ikke å vise det i all offentlighet, men tørre å vise det til evt sekspartner. Anonymkode: cf054...d15 Jeg håper jo menn tør det uavhengig av størrelse, jeg da. Ellers kan det by på utfordringer. 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #23 Skrevet 10. februar 2017 Akkurat nå, Sphere skrev: Jeg håper jo menn tør det uavhengig av størrelse, jeg da. Ellers kan det by på utfordringer. Sant nok mener generelt at man ikke skal være redd for å kunne få skryte av den om en er fornøyd. Anonymkode: cf054...d15
perplexed Skrevet 10. februar 2017 #24 Skrevet 10. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sant nok mener generelt at man ikke skal være redd for å kunne få skryte av den om en er fornøyd. Anonymkode: cf054...d15 Hvordan foregår dette? Mens du er i ferd med å ha sex (seks som du kaller det) med en partner så synes du det er greit å få sagt "Jeg har jævlig stor penis og jeg elsker den og ville ikke hatt en annen en" og erfaringsmessig gir dette deg masse haters? Virker som er veldig merkelig situasjon. Hvilken respons forventer du? 1
Sphere Skrevet 10. februar 2017 #25 Skrevet 10. februar 2017 2 minutter siden, perplexed skrev: Hvordan foregår dette? Mens du er i ferd med å ha sex (seks som du kaller det) med en partner så synes du det er greit å få sagt "Jeg har jævlig stor penis og jeg elsker den og ville ikke hatt en annen en" og erfaringsmessig gir dette deg masse haters? Virker som er veldig merkelig situasjon. Hvilken respons forventer du? Må vel være fra alle de små som er blitt redusert til å se på mens han tar drømmedama deres med sin gigantpenis og sørger for at hun aldri vil så mye som se på de små igjen...
perplexed Skrevet 10. februar 2017 #26 Skrevet 10. februar 2017 4 minutter siden, Sphere skrev: Må vel være fra alle de små som er blitt redusert til å se på mens han tar drømmedama deres med sin gigantpenis og sørger for at hun aldri vil så mye som se på de små igjen... Ja, jeg skjønner bare ikke helt logistikken her. Han snakker om at han kun mener å vise den til seks(sex)ualpartner, men det må jo være noe publikum inne i bildet som du nevner. Han sier jo at han må holde tilbake fordi han har så mange haters og føler seg tydeligvis undertrykket av at hans behov for å vise frem sin penis ikke blir møtt. Facinerende - kanskje jeg skal gjøre litt research om hvordan jeg kan skaffe meg haters for mitt stramme underliv. 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #27 Skrevet 10. februar 2017 Eksen min var stor og tente skikkelig på at han var stor. Hadde godt sexliv. Etterpå var jeg sammen med en som hadde mindre penis, vet ikke eksakt størrelse men ikke altfor liten og ikke veldig stor, mindre enn gjennomsnittet. Uansett, DET VAR GOD SEX! Dette sier jeg ikke for å fremheve små peniser over større peniser, men jeg mener det.. Det lærte meg at peniser ikke trenger å være stor for å ha god sex. Anonymkode: c23e8...e2e 1
Maiskolben Skrevet 10. februar 2017 #28 Skrevet 10. februar 2017 7 timer siden, PassionatePatti skrev: Savner Stewart:(
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå