Gå til innhold

Til alle hatere. I

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til alle hatere der ute og alle dere som er sjalu - jeg har en jævelig stor penis som jeg er stolt av og ikke skal måtte holde tilbake med å vise fordi jeg ikke skal undertrykke de med mindre. Elsker den som den er og kunne ikke tenkt meg en annen. 🍆😌

Anonymkode: cf054...d15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ai, der fikk du meg! 

Skrevet

Det er kriminelt å blotte seg.

Anonymkode: a5cac...c07

Skrevet

Trodde begrepet "hatere" var forbeholdt fjortiser. Dessuten tror jeg ikke på at penisen din er stor.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Nappetass1 skrev:

Trodde begrepet "hatere" var forbeholdt fjortiser. Dessuten tror jeg ikke på at penisen din er stor.

Hvordan vet du at han ikke er en fjortis?

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til alle hatere der ute og alle dere som er sjalu - jeg har en jævelig stor penis som jeg er stolt av og ikke skal måtte holde tilbake med å vise fordi jeg ikke skal undertrykke de med mindre. Elsker den som den er og kunne ikke tenkt meg en annen. 🍆😌

Handler dette om uoppfordrede dickpics? 

Skrevet (endret)

Lano for liten og lano for stor kan du synge når du vasker vesle brumlemann

Endret av makkapakka
  • Liker 2
Skrevet

bispko11.gif

Anonymkode: 45145...022

Skrevet
1 time siden, Nøste~ skrev:

Hvordan vet du at han ikke er en fjortis?

Nettopp. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og?

Skrevet

Damn haters ass

Anonymkode: b22dd...ca3

Skrevet

Er vel ingen som hater på stor penis! Men hovne og skrytete og oppmerksomhetssyke folk derimot..

Anonymkode: 59f85...73d

• Liker 2
Gjest impressa
Skrevet

Jeg har timeglassfigur, store bryster og stram, spenstig rumpe. Skal love deg at jeg har flere hatere enn deg :nori:

Skrevet

Lettere å ta deg litt mer seriøs hvis du ikke er "Anonymbruker"

Anonymkode: 86c83...667

Skrevet

Okei. Hmm lurer på hva jeg skal ha til middag i dag?

Anonymkode: 577e5...0db

Skrevet

Javel

Anonymkode: d5e59...fc5

Skrevet
19 timer siden, impressa skrev:

Jeg har timeglassfigur, store bryster og stram, spenstig rumpe. Skal love deg at jeg har flere hatere enn deg :nori:

Hehe, tviler ikke 😅 

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lettere å ta deg litt mer seriøs hvis du ikke er "Anonymbruker"

Anonymkode: 86c83...667

Enig! Her er jeg :) 

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes generelt at folk ikke bør eksponere kjønnsorganet sitt til folk som ikke har bedt om å se det, så det kan jo hende det ikke er det faktum at folk er missunnelige på størrelsen som er problemet her. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...