AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #1 Skrevet 9. februar 2017 Vurderer å legge ut klærne til vår lille på Finn for en grei penge. Ikke for å tjene, men for at klærne kan brukes av andre. Klesproduksjon er overflødig, og de fleste klærne vi har fra str. 50 til 68 er jo vasket en eller to ganger... Om jeg selger klær for 10,- pr plagg, vil eventuelle kjøpere tro på at det faktisk er lite brukt? Stoler dere som kjøper bruke klær på selgeren? Flere av plaggene kostet sikkert 150,- til 200,- men blir jo bare liggende. Eller burde jeg heller legge det til "gis bort"? Anonymkode: 0943a...fa0
Myrthel Skrevet 9. februar 2017 #2 Skrevet 9. februar 2017 Jeg har solgt massevis av barneklær på FInn uten problem. Jeg har funnet ut at det å lage ferdige pakker fungerer best, men ikke dyre pakker. Prisklassen 250 - 450 er lettest å få solgt. Skriv gjerne at det blir samme porto (om de ønsker flere pakker) - inntil 10 kg klær. Da kjøper de gjerne flere "pakker" (som du legger sammen i en stor). Jeg tar et oversiktsbilde, og noen nærbilder - slik at de ser at klærne er fine. Er det en ubetydelig flekk f.eks. bemerker jeg dette, og tar gjerne et bilde. På den måten blir kjøper tryggere på at jeg er ærlig med det jeg selger. Jeg opparbeidet meg etterhvert en ganske stor krets med kjøpere, så jeg trang ikke å selge gjennom Finn mer. Store og dyre plagg (eks. Reimadresser) solgte jeg enkeltvis. Lykke til. 1
Gjest chiki Skrevet 9. februar 2017 #3 Skrevet 9. februar 2017 Jeg har kjøpt pakker med klær til barna. Gidder ikke å kjøpe med "10-20kr per plagg" folk.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #4 Skrevet 9. februar 2017 5 minutter siden, Myrthel skrev: Jeg har solgt massevis av barneklær på FInn uten problem. Jeg har funnet ut at det å lage ferdige pakker fungerer best, men ikke dyre pakker. Prisklassen 250 - 450 er lettest å få solgt. Skriv gjerne at det blir samme porto (om de ønsker flere pakker) - inntil 10 kg klær. Da kjøper de gjerne flere "pakker" (som du legger sammen i en stor). Jeg tar et oversiktsbilde, og noen nærbilder - slik at de ser at klærne er fine. Er det en ubetydelig flekk f.eks. bemerker jeg dette, og tar gjerne et bilde. På den måten blir kjøper tryggere på at jeg er ærlig med det jeg selger. Jeg opparbeidet meg etterhvert en ganske stor krets med kjøpere, så jeg trang ikke å selge gjennom Finn mer. Store og dyre plagg (eks. Reimadresser) solgte jeg enkeltvis. Lykke til. Tusen takk for svar! Da dukker det opp noen pakker fra min side tenker jeg. Anonymkode: 0943a...fa0
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #5 Skrevet 9. februar 2017 Babyklær er det ikke noe problem å stole på at er lite brukt - de er jo som regel det. Anonymkode: 78af3...e9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå