Gå til innhold

Flere ufrivillige single?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt tre forhold bak meg. Et langt på 15 års tid. Og to forhold på ca 1 år. 

Nå har jeg vært singel i over 1 år. Folk sier at jeg bør finne noen fort og komme meg videre, men jeg føler tiden har gått fort, og jeg føler at det er ikke så lett å finne noen. I fjor datet jeg 5 personer. I år har jeg datet 2. 4 av dem dumpet jeg. Mens resten har bare forsvunnet ut i intet. Hva mener dere om min situasjon, virker den håpløs ut? Redd for å bli evig singel. 

Hva med dere? Noen andre som går rundt å føler de sliter med det samme? Jeg føler meg egentlig for stygg for dating, men den som intet våger, intet vinner. 

Anonymkode: 36fd7...df7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er en kvinne må du senke standardene dine, hvis du er en mann må du se mot utlandet. Med mindre du er en fattig mann, da bør du få orden i sakene dine først.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, amativeReflection skrev:

Hvis du er en kvinne må du senke standardene dine, hvis du er en mann må du se mot utlandet. Med mindre du er en fattig mann, da bør du få orden i sakene dine først.

jeg har lav standard nok på mennene som det er ;) 

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

jeg har lav standard nok på mennene som det er ;) 

http://www.matchme.no/produkter-og-priser/

Disse selger kjærester for 30 000 kroner stykket, kanskje verdt å prøve?

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor folk streber så fælt med å finne en partner når de er gamle. Man har liksom prøvd ut parforhold (som åpenbart ikke funker). Du har barn antar jeg. Bør du ikke egentlig si deg fornøyd med det?  

Anonymkode: c0748...238

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, amativeReflection skrev:

Hehe typisk mannlig tankegang. Kvinner skal senke kravene ned i gjørma,og mennene som ikke får seg en hot og deilig dame må kjøpe seg en....Hva må å senke kravene?Hvorfor skal vi senke kravene men dere være kresne og overfladiske?

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, SunnivaOslo skrev:

Hehe typisk mannlig tankegang. Kvinner skal senke kravene ned i gjørma,og mennene som ikke får seg en hot og deilig dame må kjøpe seg en....Hva må å senke kravene?Hvorfor skal vi senke kravene men dere være kresne og overfladiske?

Menn og kvinner vil ha forskjellige ting.

Menn vil bli elsket ubetinget, da fungerer en jente fra øst-europa eller thailand.

Kvinner vil ha sosial status, da fungerer ikke menn fra fattige land. Dessuten er det trivielt for en hver kvinne å knulle oppover, men å få et forhold med samme menn kan hun bare drømme om. Dette gjør mange kvinner frustrert siden "ingen menn" vil ha forhold. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, amativeReflection skrev:

Menn vil bli elsket ubetinget, da fungerer en jente fra øst-europa eller thailand.

Kvinner vil ha sosial status, da fungerer ikke menn fra fattige land. Dessuten er det trivielt for en hver kvinne å knulle oppover, men å få et forhold med samme menn kan hun bare drømme om. Dette gjør mange kvinner frustrert siden "ingen menn" vil ha forhold. 

Men hvorfor er menn så kresne?Hvis dere ikke får den fineste dama så drar dere til Thailand? Mange mindre pene damer som kan gi All sin kjærlighet.

Og det må å bli elsket går jo begge veier...det er så trist når menn kjøper seg en som blir avhengig av han og som må varte opp han men ikke får en skit tilbake...

Ting hadde vært lettere om ikke menn var så selvgode og kravstore.

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, amativeReflection skrev:

Jeg blir kjønnsforvirret av innleggene dine! Noen sjanse for at du kan bytte om menn og kvinner i dem? 

Anonymkode: 5f58e...6fd

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med dere? Noen andre som går rundt å føler de sliter med det samme? Jeg føler meg egentlig for stygg for dating, men den som intet våger, intet vinner. 

Jeg også. De eneste positive tilbakemeldingene jeg noensinne har fått på utseende har jeg fått på KG, men når man ser hvor mange troll, og hvor mye piss som skrives her så er det vanskelig å ta det seriøst når noen sier noe positivt om meg.

Den som intet våger, intet vinner, det er helt sant. Men om jeg våger så taper jeg, og det er ikke akkurat en boost for selvtilliten.

Skrevet
1 minutt siden, SunnivaOslo skrev:

Men hvorfor er menn så kresne?Hvis dere ikke får den fineste dama så drar dere til Thailand? Mange mindre pene damer som kan gi All sin kjærlighet.

Og det må å bli elsket går jo begge veier...det er så trist når menn kjøper seg en som blir avhengig av han og som må varte opp han men ikke får en skit tilbake...

Ting hadde vært lettere om ikke menn var så selvgode og kravstore.

Menn er ikke spesielt kravstore. Ei kvinne som er ufør kan lett finne seg ei mannlig kjæreste som er forsker eller kirurg til tross for at hun har personlighet som ikke ligner grisen. Det holder at hun ser litt søt ut. 

Menn på datingsider sender i snitt over 100 copy-paste beskjeder til 100 damer daglig i håp om at noen biter på agnet. 

Kvinnelige forskere eller kirurger derimot vil ikke date en ufør mann. Og de kan være selektive på dating sider - de siler ut de mannfolka som ikke er i det øvre sjiktet. Det viser seg at de 30% av mannfolka som har størst utdannelse og inntekt blir resirkulert på dating markedet. En gjennomsnittsmann er for de fleste damer ikke aktuelle da de ønsker gifte seg oppover. Som hvem er kresne? For mange menn som ikke er på toppen av rangstigen så finnes det ikke noe annet valg enn å se til utlandet om de ønsker seg romantikk og kjærlighet.

• Liker 1
Skrevet

Tja, det begynte vel som ufrivillig men nå har jeg innsett min manglende verdi og dermed gått over til frivillig, rett og slett fordi man kan bli småsprø i hodet av å håpe på noe uoppnåelig.

• Liker 4
Skrevet
30 minutter siden, Silfen skrev:

Tja, det begynte vel som ufrivillig men nå har jeg innsett min manglende verdi og dermed gått over til frivillig, rett og slett fordi man kan bli småsprø i hodet av å håpe på noe uoppnåelig.

Føler det samme. Blir sprø i hode av å jobbe for noe jeg føler er uoppnåelig. Samtidig så har jeg blitt såret altfor mange ganger av menn som har lagt opp et skuespill for å få bruke meg for så å drite så langt i meg de bare kan. For å holde seg stabil i humøret er det nok beste løsning for meg å ikke satse på å finne meg en. 

• Liker 1
Skrevet

Ufrivillig? Jeg vil så klart finne meg en dame jeg kan leve lykkelig alle mine dager med, men det haster ikke akkurat

Og du for stygg for dating? Hva er det du fabler om. Du har tre forhold bak deg så det er åpenbart ikke tilfellet

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, SunnivaOslo skrev:

Ideen om at menn er mer overfladiske er basert på hollywoodfilmer, utdatert tilbakevist forskning og jenter som skylder på utseendet sitt for å gjøre seg om til et offer og slippe å innse at det kanskje er noe annet som har gått galt. Å skylde på utseende gjør det lett å slippe unna mye arbeid 

Skrevet

Kvinner er ufrivillig singel fordi de ikke finner den rette. Menn er ufrivillig singel fordi de ikke finner noen.

Men jeg er enig at kvinner allerede har lav standard på menn. Altfor lav. Det er ingen grunn til å gå noe lavere i alle fall. Løsningen er å se utenfor den lille dammen som Norge er. 

Reis og du vil finne, kvinne.

Anonymkode: 0e800...45a

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, amativeReflection skrev:

Gratulerer. Du evner å være rasistisk, sexistisk og komplett fjott i en og samme post. 

Anonymkode: bcbcd...233

• Liker 4
Skrevet
12 timer siden, Miklo Velka skrev:

Jeg også. De eneste positive tilbakemeldingene jeg noensinne har fått på utseende har jeg fått på KG, men når man ser hvor mange troll, og hvor mye piss som skrives her så er det vanskelig å ta det seriøst når noen sier noe positivt om meg.

Den som intet våger, intet vinner, det er helt sant. Men om jeg våger så taper jeg, og det er ikke akkurat en boost for selvtilliten.

Med den tankegangen JA! Har du vært på Sukker? Det finnes folk i alle farger, vektklasser, aldersgrupper, utseendet... Selvfølgelig kan du finne deg noen.

Anonymkode: 34d84...e4c

Skrevet

Jeg sliter med å finne noen ja, dater mye. Men de fleste er jo bare ute etter sex, veldig få som er ute etter forhold. Og av de få, så er det gjerne de jeg vil ha, de vil ikke ha meg, og de som vil ha meg, vil ikke jeg ha. Og jeg er ikke sær på utseende på mannen, men han må ha en bra personlighet, og være et bra menneske.

Og jeg føler selv at skal jeg få kjæreste, må jeg velge en som er under min skala utseendemessig. For de kjekke mennene, med en bra personlighet, som ønsker forhold, de kan jo virkelig velge og vrake. For dessverre finnes det ikke for mange av de.

Anonymkode: f5724...0d8

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du vært på Sukker?

Ja, Sukker, Match, Tinder, Møteplassen, med mere. 

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med den tankegangen JA!

Det er vanskelig å forandre tankegang når man aldri har opplevd positiv respons, og i alle fall ikke et JA. Hvordan skal man tro at man er bra nok, når man har blitt fortalt hele livet sitt at man ikke er bra nok?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...