Gå til innhold

Er det ikke på tide å slutte med alle disse barnslige menn vs kvinner tråder

Anbefalte innlegg

Gjest William Adelin
Skrevet

Menn og kvinner det har ikke noe å si. Udugelige alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Udugelige til hva og hvordan kan vi mennesker ha skapt høyteknologiske sivilisasjoner og sendt folk til månen om alle er udugelige? 

Gjest William Adelin
Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

Udugelige til hva og hvordan kan vi mennesker ha skapt høyteknologiske sivilisasjoner og sendt folk til månen om alle er udugelige? 

Ancient Ailiens gir de svare på det.

Skrevet

Du høres hyggelig ut.

Skrevet
Akkurat nå, William Adelin skrev:

Ancient Ailiens gir de svare på det.

Aliens jaha.... Men nei. Det finnes mange kapable mennesker. Mennesker fungerer slik at vi bygger videre på den forrige generasjonens oppfinnelser og oppdagelser. Slik har det alltid vært. Samfunnet vi har idag er et produkt av store tenkere før oss og ikke romvesen. 

Skrevet

Jeg prøver å oppdra guttene til å ikke kalle jentene for stygge ting, og få dem til å skjønne at de ikke får særlig mye kos tilbake hvis de selv slår med spaden. Jeg er mamma, det ligger i meg. Kan ikke la være. 

Gjest William Adelin
Skrevet
3 minutter siden, MissMas skrev:

Du høres hyggelig ut.

Hva du eller noen i denne verden tenker om meg er meg totalt likegyldig.

Akkurat nå, antbug skrev:

Jeg prøver å oppdra guttene til å ikke kalle jentene for stygge ting, og få dem til å skjønne at de ikke får særlig mye kos tilbake hvis de selv slår med spaden. Jeg er mamma, det ligger i meg. Kan ikke la være. 

Men jenter kan selvsagt behandle gutter nøyaktig som de vil ? 

Nei jeg beklager jenter er jo alltid snille og greie. 

Skrevet
3 minutter siden, William Adelin skrev:

Neida, jeg pleier å være like streng når jeg ser jenter som slår med spaden eller kaller guttene stygge ting midt i en normal samtale, men det er veldig ofte guttene som starter bråket.

Skrevet
9 minutter siden, William Adelin skrev:

Det er så artig når folk tar "vær snill med jenter" som "det er greit å være slem mot gutter". Å være imot kreft er så klart også synonynmt med å elske aids :fnise:

Anonymkode: 245fd...541

• Liker 3
Skrevet
24 minutter siden, William Adelin skrev:

Pappaen min er sterkere enn pappaen din.

Skrevet
40 minutter siden, William Adelin skrev:

Menn og kvinner det har ikke noe å si. Udugelige alle sammen.

Her er rikelig med barnslige tråder på kg. Enda mer rikelig med folk som svarer i disse barnslige tråder. Hvem er da mest barnslig? 

Anonymkode: 46766...5e1

Skrevet
20 minutter siden, antbug skrev:

Neida, jeg pleier å være like streng når jeg ser jenter som slår med spaden eller kaller guttene stygge ting midt i en normal samtale, men det er veldig ofte guttene som starter bråket.

Sikker på at du ikke bare ser det du selv har lyst til å se? Du viser jo noen ganske fiendlige holdninger ovenfor menn i (minst) en annen tråd her, så det skulle ikke forundre meg at du raskt legger skylden på guttene når det kan ha vært jentene som startet det.

Anonymkode: 50ce5...60d

• Liker 1
Skrevet

KVINNER ER BEST :bond:

Anonymkode: 55c4f...278

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Kan ikke alle bli hen, så slipper vi dette problemet :P

Gjest Else-Britt
Skrevet

Er det ikke på tide å slutte å lese tråder du ikke har noen interesse av, og slutte å lage nye tråder om tråder du ikke har noen interesse av?

Skrevet

Hvorfor er det barnslig å diskutere forskjeller, utfordringer, fordeler eller muligheter hva kjønnsforskjeller angår? :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...