Gjest William Adelin Skrevet 9. februar 2017 #1 Skrevet 9. februar 2017 Menn og kvinner det har ikke noe å si. Udugelige alle sammen.
WubWub Skrevet 9. februar 2017 #2 Skrevet 9. februar 2017 Udugelige til hva og hvordan kan vi mennesker ha skapt høyteknologiske sivilisasjoner og sendt folk til månen om alle er udugelige?
Gjest William Adelin Skrevet 9. februar 2017 #3 Skrevet 9. februar 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: Udugelige til hva og hvordan kan vi mennesker ha skapt høyteknologiske sivilisasjoner og sendt folk til månen om alle er udugelige? Ancient Ailiens gir de svare på det.
WubWub Skrevet 9. februar 2017 #5 Skrevet 9. februar 2017 Akkurat nå, William Adelin skrev: Ancient Ailiens gir de svare på det. Aliens jaha.... Men nei. Det finnes mange kapable mennesker. Mennesker fungerer slik at vi bygger videre på den forrige generasjonens oppfinnelser og oppdagelser. Slik har det alltid vært. Samfunnet vi har idag er et produkt av store tenkere før oss og ikke romvesen.
Gjest antbug Skrevet 9. februar 2017 #6 Skrevet 9. februar 2017 Jeg prøver å oppdra guttene til å ikke kalle jentene for stygge ting, og få dem til å skjønne at de ikke får særlig mye kos tilbake hvis de selv slår med spaden. Jeg er mamma, det ligger i meg. Kan ikke la være.
Gjest William Adelin Skrevet 9. februar 2017 #7 Skrevet 9. februar 2017 3 minutter siden, MissMas skrev: Du høres hyggelig ut. Hva du eller noen i denne verden tenker om meg er meg totalt likegyldig. Akkurat nå, antbug skrev: Jeg prøver å oppdra guttene til å ikke kalle jentene for stygge ting, og få dem til å skjønne at de ikke får særlig mye kos tilbake hvis de selv slår med spaden. Jeg er mamma, det ligger i meg. Kan ikke la være. Men jenter kan selvsagt behandle gutter nøyaktig som de vil ? Nei jeg beklager jenter er jo alltid snille og greie.
Gjest antbug Skrevet 9. februar 2017 #8 Skrevet 9. februar 2017 3 minutter siden, William Adelin skrev: Hva du eller noen i denne verden tenker om meg er meg totalt likegyldig. Men jenter kan selvsagt behandle gutter nøyaktig som de vil ? Nei jeg beklager jenter er jo alltid snille og greie. Neida, jeg pleier å være like streng når jeg ser jenter som slår med spaden eller kaller guttene stygge ting midt i en normal samtale, men det er veldig ofte guttene som starter bråket.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #9 Skrevet 9. februar 2017 9 minutter siden, William Adelin skrev: Hva du eller noen i denne verden tenker om meg er meg totalt likegyldig. Men jenter kan selvsagt behandle gutter nøyaktig som de vil ? Nei jeg beklager jenter er jo alltid snille og greie. Det er så artig når folk tar "vær snill med jenter" som "det er greit å være slem mot gutter". Å være imot kreft er så klart også synonynmt med å elske aids Anonymkode: 245fd...541 3
MissMas Skrevet 9. februar 2017 #11 Skrevet 9. februar 2017 24 minutter siden, William Adelin skrev: Hva du eller noen i denne verden tenker om meg er meg totalt likegyldig. Pappaen min er sterkere enn pappaen din.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #12 Skrevet 9. februar 2017 40 minutter siden, William Adelin skrev: Menn og kvinner det har ikke noe å si. Udugelige alle sammen. Her er rikelig med barnslige tråder på kg. Enda mer rikelig med folk som svarer i disse barnslige tråder. Hvem er da mest barnslig? Anonymkode: 46766...5e1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #13 Skrevet 9. februar 2017 20 minutter siden, antbug skrev: Neida, jeg pleier å være like streng når jeg ser jenter som slår med spaden eller kaller guttene stygge ting midt i en normal samtale, men det er veldig ofte guttene som starter bråket. Sikker på at du ikke bare ser det du selv har lyst til å se? Du viser jo noen ganske fiendlige holdninger ovenfor menn i (minst) en annen tråd her, så det skulle ikke forundre meg at du raskt legger skylden på guttene når det kan ha vært jentene som startet det. Anonymkode: 50ce5...60d 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #14 Skrevet 9. februar 2017 KVINNER ER BEST Anonymkode: 55c4f...278
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. februar 2017 #15 Skrevet 9. februar 2017 Kan ikke alle bli hen, så slipper vi dette problemet
Gjest Skrevet 9. februar 2017 #16 Skrevet 9. februar 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Ann Christin, mod
Gjest Else-Britt Skrevet 9. februar 2017 #17 Skrevet 9. februar 2017 Er det ikke på tide å slutte å lese tråder du ikke har noen interesse av, og slutte å lage nye tråder om tråder du ikke har noen interesse av?
Gorgonzola Skrevet 9. februar 2017 #18 Skrevet 9. februar 2017 Hvorfor er det barnslig å diskutere forskjeller, utfordringer, fordeler eller muligheter hva kjønnsforskjeller angår?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå