AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #1 Skrevet 9. februar 2017 Jeg prøvde logge inn på skype, men har byttet noen av passordene mine etter noen fra Brazil eller noe slik visstnok prøvde logge seg inn på min konto, så jeg fikk meg ikke inn på skype da jeg prøvde gammelt passord. Men jeg prøvde også å trykke på "glemt passord", å da kom det opp alternativ om jeg ville sende kode til mail, eller nummer. Det dumme er at jeg fikk nytt nr rundt et halvt år siden, å hadde glemt å oppdatere det da jeg sjeldent bruker skype, men da jeg kunne sende kode til mail, så kom det opp eksen min sin mail, noe jeg vet jeg aldri har lagt til, men jeg prøvde et par ganger til med andre passord å da funket det. Prøvde gå inn på innstillinger å fikse så hans mail ikke kom opp, men det sto ingen plass (mailen hans var ingen plass å se), prøvde også gå inn på mailen min å se på innstillinger der, men ingenting der heller som jeg så. Så jeg lurer på om han kan ha fått informasjon om meg nå i etterkant, å om det er noen måte å endre dette? Jeg ønsker virkelig ikke at han skal kunne få noe informasjon om meg, å da kan han vel også gå å endre passordet mitt hvis han føler for det, noe som er litt skummelt. Anonymkode: faf8e...17f
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #2 Skrevet 9. februar 2017 Hvis han har hacker nettverket ditt hjemme så kan han ha lagt inn ting og tang på enhetene dine. Aner ikke hvordan, men sikkert andre her som har litt mer peil på h ordan gå frem. Anonymkode: cbc4d...8f4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #3 Skrevet 9. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis han har hacker nettverket ditt hjemme så kan han ha lagt inn ting og tang på enhetene dine. Aner ikke hvordan, men sikkert andre her som har litt mer peil på h ordan gå frem. Anonymkode: cbc4d...8f4 Man trenger ikke hacke noens nettverk for å få tilgang til Skype eller epost. Anonymkode: 66431...f06
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #4 Skrevet 9. februar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis han har hacker nettverket ditt hjemme så kan han ha lagt inn ting og tang på enhetene dine. Aner ikke hvordan, men sikkert andre her som har litt mer peil på h ordan gå frem. Anonymkode: cbc4d...8f4 Kanskje også greit å nevne vi bodde sammen en periode, så hvis han har tullet med noe kan han ha gjort det da, men det var så rart, for vi gjorde det slutt for nesten to år siden, å jeg har aldri merket noe av dette før nå, å jeg er mester på å glemme passord å tulle litt med det, så har trykt på "glemt passord" mangen ganger, å det har aldri komt opp før nå. TS Anonymkode: faf8e...17f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå