AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #1 Skrevet 9. februar 2017 Hei. Jeg lurte på om det er usunt å spise pesto og tortellini? Elsker pesto og spesielt med fylte tortelini. Jeg spiser en skål av dette med kjöttdeig til. Er aktiv ellers. Pleier å begrense mat inntaket og spiser meg aldri stapp mett. Anonymkode: 342b8...7c6
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #2 Skrevet 9. februar 2017 Om det er usunt eller ikke avhenger av hva du ellers spiser. Pasta er ikke farlig. Anonymkode: ab470...a10 1
Minamemina Skrevet 9. februar 2017 #3 Skrevet 9. februar 2017 Spiser som regel 3 knekkebröd med kaviar og en halv avokado. pluss glass melk eller vann.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #4 Skrevet 9. februar 2017 18 timer siden, Minamemina skrev: Spiser som regel 3 knekkebröd med kaviar og en halv avokado. pluss glass melk eller vann. Eh, er dette søt du spiser i løpet av en dag? Anonymkode: 8c363...203
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #6 Skrevet 9. februar 2017 19 minutter siden, Minamemina skrev: til frokost ja også spiser jeg middag Jeg er ikke med spiser du tortelini til frokost sammen med knekkebrød og avokado. Eller spiser du trotelini til middag? Regner med at du spiser et måltid etter middag også? Uansett, hvis du spiser dette ofte ville jeg stekt karbonadedeig/kylling filet. Med paprika, løk, spinat, sopp. Altså det du liker av grønnsaker til å ha over tortelini med pesto Anonymkode: 8c363...203 1
Minamemina Skrevet 9. februar 2017 #7 Skrevet 9. februar 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke med spiser du tortelini til frokost sammen med knekkebrød og avokado. Eller spiser du trotelini til middag? Regner med at du spiser et måltid etter middag også? Uansett, hvis du spiser dette ofte ville jeg stekt karbonadedeig/kylling filet. Med paprika, løk, spinat, sopp. Altså det du liker av grønnsaker til å ha over tortelini med pesto Anonymkode: 8c363...203 Ja riktig Knekkebröd til frokost og tortellini til middag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå