Gå til innhold

Trenger råd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :-) jeg trenger råd.. jeg og partner min har et barn sammen og bor sammen, jeg studerer så jeg får ikke så mye penger, han har fast jobb og får rundt 30tusen utbetalt i mnd. begge to var klare over at sånn vil det være i en periode og at jeg vil ha lite penger. Jeg har sendt han 5tusen i mnd av mine 8 jeg får i mnd. resten brukte jeg uansett på felles ting, mine regninger og noen ganger mat i kantona og snus siden jeg snuser. Men plutselig vil han ikke felles økonom lenger, han fortalte at han skal ikke lenger spandere ting på meg, fordi han måtte kjøpe snus til meg,  fikk beskjed at han har sine penger jeg har mine og sa at jeg får planlegge ting slik at jeg skal råd selv til ting, og krevde tilbake penger for to plagg klær og snus han kjøpte til meg,  pluss at han sier at siden han betaler det mest så må han får lov til å bestemme over hvordan og hva vi skal bruke penger på. og idag måtte jeg låner penger av moren min til mat. Når jeg prøvde å ta det opp med han, fikk jeg beskjed at går jeg tom for penger så er jeg tom, blir det noe veeeeldig viktig så skal han hjelpe meg, også skulle jeg ikke lage noe problem ut av det og sette pris på det jeg har også gadd han ikke å prate mer, blir veldig forvirra og følger det blir urettferdig... elr tar jeg helt feil ? 

Anonymkode: 54545...b86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff det høres ut som en kjip situasjon. er jo litt sent å endre på fellesøkonomi når man er innrullert på studier o.l. Han høres litt urimelig ut. :/

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

blir veldig forvirra og følger det blir urettferdig... elr tar jeg helt feil ? 

Jeg er enig med deg. Han behandler deg urettferdig. Jeg skjønner ikke hvorfor han plutselig har blitt så gjerrig

• Liker 1
Skrevet