Gå til innhold

Hvor stor plass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor stor plass trenger en hund når den skal være alene hjemme i ca. 8 timer om dagen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Det kommer nok litt an på størrelsen på hunden, det. Hos oss har hunden et åtte kvm stort rom han er på når vi er på jobb. Andre igjen foretrekker å putte hunden i bur. Det kommer jo litt an på hva hunden trives med, da.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjente ei som hadde to grand danoiser i sin lille ettromsleilighet. Gikk fint det:) Vi hadde hunden vår (polarhund) i gangen mellom første og andre etasje når vi ikke var hjemme. jeg tror han stort sett sov mesteparten av tiden, men også at han likte å se i vinduet i trappa. Og så hadde han noen frustrerte perioder hvor han tygde istykker sko og sånt som sto i gangen.. Og veggen. Det kommer vel an på hvor rolig hunden er, og hva den vennes til. En urolig hund vil kanskje være roligere med begrenset med stimuli (et vindu ville kanskje kunne sette i gang bjeffing o.l), på den andre siden kan den bli frustrert over å ikke kunne flytte seg mellom ulike soveplasser o.l. Det virket i hvert fall som vår hund la seg forskjellige steder avhengig av bl a temperatur.

Gjest Dolphina
Skrevet

Hunden vår er i gangen. Der har han buret sitt, lekene og vann. Tror han stortrives der jeg. Legger seg ofte ute der når vi er hjemem å!

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har kjøpt inn en sånn sperre for barn (ned trapp etc) som vi setter opp i døren til kjøkkenet (er ikke dør der fra før av).

Denne står nå klar til Anthons ankomst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...