Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!! 

Jeg og kjæresten min prøver å bli gravide igjen. Jeg hadde eggløsning for noen dager siden, og nå har jeg sånn mensmurring/stølhet nederst i magen. Spesielt på høyre side. Ista så fikk jeg smerter i høyre lår (strålinger ned til låret) i kanskje 20 sek. Føles ut som om jeg har en murstein nederst i magen. Helt merkelig følelse! Altså, er dette normale smerter etter eggløsning? :sukk: Helt ny på disse smertene så vær snille..

Anonymkode: a582b...ae0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det stikker med jevne mellomrom på høyreside, helt nederst i magen. Veldig rart..

Skrevet

Ingeb?

Skrevet

Menssmerter oppstår som regel mellom el og mens. Er det fordi du har gått på prevensjon du er ny på disse smertene? Hvis du er bekymret så kan du jo stikke til legen, det skal ikke være kjempevondt.

Anonymkode: a3df1...252

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menssmerter oppstår som regel mellom el og mens. Er det fordi du har gått på prevensjon du er ny på disse smertene? Hvis du er bekymret så kan du jo stikke til legen, det skal ikke være kjempevondt.

Anonymkode: a3df1...252

Har ikke gått på prevansjon siden jeg fødte for 1 år siden. Er ikke noe bekymra, lurer egentlog bare på om noen har opplevd dette etter eggløsning, eller ved vnt tidlig graviditet? ☺️

Skrevet

Våknet med samme følelse om en murstein nederst i magen, men nå er det luft i magen også.. Blir jo helt sprø, aldri vært borti dette :raven:

Skrevet

Ja det har jeg opplevd. Dette kjenner jeg på må hver måned etter at jeg slutta på p-piller. Press ned mot rumpa, murringer, verk i bena og tak i ene siden av magen. Det går over etter noen dager og kommer tilbake rundt mens hos meg.

Skrevet
15 minutter siden, Kinno skrev:

Ja det har jeg opplevd. Dette kjenner jeg på må hver måned etter at jeg slutta på p-piller. Press ned mot rumpa, murringer, verk i bena og tak i ene siden av magen. Det går over etter noen dager og kommer tilbake rundt mens hos meg.

Takk for svar! Så merkelig at jeg skal få det sånn nå. Fødte for 1 år siden, og har hatt mange eggløsninger siden det, men aldri hatt det sånn her. Men uansett, takk for svar :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...