Gå til innhold

Å gi opp å komme i forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jeg aldri vil få kjæreste, av mange grunner. Er det tabu å anse seg selv som for dårlig, og gi opp kjærligheten?

Jeg føler den ikke er for alle. Det har vært flere einstøinger i familien min, som aldri giftet seg eller fikk barn. Personlighetsmessig er jeg litt lik dem; trives mye alene, er ikke så sosial osv.. Liker å drikke alene fremfor med andre blant annet.

Jeg har ingenting ved meg som tiltrekker jenter, så det føles håpløst å prøve i det hele tatt. Jeg har ikke energi og overskudd til å prøve. Jeg må bare se på og akseptere at alle andre får det til, og ikke meg. Og takle det på et vis.

Anonymkode: 4f133...69f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå må du ikke være så negativ. Jeg tror det fins noen for alle. Jeg vet om en her i bygda, som (unnskyld meg altså) er så uheldig utseendemessig at det er trist. Veldig usosial og typisk "gamer". Litt sånn gothisk også. Men han har altså nylig fått seg sin første kjæreste (27 tror jeg) og har kjøpt hus sammen med henne. Søt jente. Alle har NOE ved seg som tiltrekker en eller annen. Bare vær tålmodig. 

Anonymkode: e3aee...a47

• Liker 1
Skrevet

Jeg håper du tabustempler din egen tanke om at du ikke er god nok. Kjærligheten finnes for alle,det spørs bare litt hvor man leter,kanskje? 

• Liker 1
Skrevet

Har du selv lyst på kjæreste da? Eller føler du at du "må" ha det fordi andre forventer det? Er mange som velger å være alene/single fordi det passer dem best.

Anonymkode: 9a25e...cbb

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet
På 8.2.2017 den 22.43, AnonymBruker skrev:

Jeg vet jeg aldri vil få kjæreste, av mange grunner. Er det tabu å anse seg selv som for dårlig, og gi opp kjærligheten?

Jeg føler den ikke er for alle. Det har vært flere einstøinger i familien min, som aldri giftet seg eller fikk barn. Personlighetsmessig er jeg litt lik dem; trives mye alene, er ikke så sosial osv.. Liker å drikke alene fremfor med andre blant annet.

Jeg har ingenting ved meg som tiltrekker jenter, så det føles håpløst å prøve i det hele tatt. Jeg har ikke energi og overskudd til å prøve. Jeg må bare se på og akseptere at alle andre får det til, og ikke meg. Og takle det på et vis.

Anonymkode: 4f133...69f

Hvorfor skal du stemple deg selv som ikke god nok fordi at du ikke har kjæreste? Er det som bestemmer om du er god person eller ikke? Alle andre får det til, men ikke deg? Seriøst? Snakk om idiotisk setning. Det er på tide å like seg selv litt. Dessuten en kjæreste kommer ikke til å banke på døren din, du må ut og se etter henne om du ønsker å finne henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...