Gå til innhold

Klage på varer i matbutikken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går dere tilbake til matbutikken å klager hvis det viser seg at frukt eller bær du kjøpte i går er råtten/mugget? For min del gjelder det først og fremst ferdiginnpakkede produkter, som f.eks druer, epler som ligger ferdig pakket, bringebær og blåbær. Jeg prøver å sjekke, men ikke alltid like lett å oppdage f.eks inni bringebærne. Jeg har lyst til å klage av prinsipp, men har aldri turt å gjøre det. Føler meg litt gjerrig om jeg går tilbake for 20kr, men det er så irriterende å kjøpe ting jeg må kaste rett i søpla. 

Hadde du gått tilbake? 

Anonymkode: 3475d...322

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det gidder jeg ikke. Kjøper ny frukt

Skrevet

Nei, det gidder jeg ikke. 

Anonymkode: 760fa...773

Skrevet

Her i Norge så gjelder janteloven. Du skal ikke tro at du er noe, du skal bare godta at ting er slik de er. Om du går tilbake å klager over råtne og muggne bær og frukt så får du store øyne rettet mot deg som om du er en sånn raring som henter flasker fra bosspannene. Har prøvd det og er utrolig kjipt at folk er så dømmende, men jeg gjør det av og til for det om. Går i reine klær og ser grei ut, så det er ikke det som gjør det.

Noen ganger har jeg ikke lyst til å levere tilbake da jeg ikke orker blikkene og dømmingen.

Anonymkode: 4d634...266

• Liker 2
Skrevet

Hvis hele pakken er ødelagt eller ligger inntil den/de som er ødelagte, går jeg tilbake til butikken og bytter. 

De som jobber der bryr seg nok ikke om det. De bruker det som ser Ok ut som smaksprøver, ellers blir de kastet. Er det mye dårlig på samme type vare, blir alt sent tilbake til leverandør. 

Skrevet

Selvfølgelig kan du gå tilbake og klage. Bare husk at det ikke er lettere for de som jobber der og se rottne bær i midten av en pakke enn det er for deg. 

Anonymkode: ad83d...343

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...