AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #1 Skrevet 8. februar 2017 YO! Dater en fyr nå (jeg er 27, han 31), som jeg i utgangspunktet liker, men har vært litt usikker på.. Har møttes 6 ganger og det er hyggelig, men har ikke den store feelingen enda (er jo tidlig). Uansett, han har begynt å mase veldig på at jeg skal sove over og spør om jeg ikke kan komme over etter jeg har vært hos venninner i hverdagen og når vi har snakket om å henge sammen i hverdagen spør han alltid om jeg må tidlig opp eller om jeg kan sove der og prøver å overbevise meg om å komme til han likevel. I helgen skal jeg til London og når jeg sa det ble han skikkelig skuffa fordi han hadde håpet vi kunne møtes. Han hadde ingen planer enda. Føler det blir litt "needy", men vet ikke om det bare er meg? Hva hadde du tenkt? Anonymkode: 2a9c8...54f
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #2 Skrevet 8. februar 2017 Det er i hvert fall tydelig hva han ønsker. Sex. Det ville vært for masete for min del, det der. Anonymkode: 3a41d...a95 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #3 Skrevet 8. februar 2017 Det du føler er helt sikkert riktig for deg, så syns du han er masete og virker desperat og du ikke liker det så er det jo riktig følelse for deg. Jeg hadde helt sikkert fått følelser for en mann - i hvert fall betatthet - etter bare et par møter, så etter 6 ganger så hadde jeg bare likt om han viste sånn interesse som denne mannen viser for deg. Anonymkode: bce95...54d 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #4 Skrevet 9. februar 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: YO! Dater en fyr nå (jeg er 27, han 31), som jeg i utgangspunktet liker, men har vært litt usikker på.. Har møttes 6 ganger og det er hyggelig, men har ikke den store feelingen enda (er jo tidlig). Uansett, han har begynt å mase veldig på at jeg skal sove over og spør om jeg ikke kan komme over etter jeg har vært hos venninner i hverdagen og når vi har snakket om å henge sammen i hverdagen spør han alltid om jeg må tidlig opp eller om jeg kan sove der og prøver å overbevise meg om å komme til han likevel. I helgen skal jeg til London og når jeg sa det ble han skikkelig skuffa fordi han hadde håpet vi kunne møtes. Han hadde ingen planer enda. Føler det blir litt "needy", men vet ikke om det bare er meg? Hva hadde du tenkt? Anonymkode: 2a9c8...54f Tja, etter 6 dater så er det ikke så veldig rart at han har lyst til å ta forholdet litt vidre. Jeg hadde vært veldig klar for det selv. Etter å ha lest det du skriver så virker ikke du særlig interessert, og det merker nok han også nå. Altså, hvis du etter 6 dater ikke føler lyst til å prioritere tid sammen med han så er det lite sannsynlig at det blir noe mer ut av det der. Jeg sier ikke at man skal droppe vennineturer og sånt, men hvis man er skikkelig interessert så gjør man det meste for å få presset inn en time eller to sammen. Så om man ikke kan møtes i helgen så sørger man i alle fall for å få til å møtes noen ganger i uka. Men nå vet ikke jeg hvordan du er som person da. Hvis det er helt vanlig for deg at det går veldig lang tid før du får følelser for noen, så er det jo en litt annen sak. Men da må du jo være ærlig med han om det. For å si det sånn, om jeg hadde vært han så hadde jeg tenkt at du ikke er interessert og avsluttet det. Anonymkode: 1a365...e93 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #5 Skrevet 9. februar 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: YO! Dater en fyr nå (jeg er 27, han 31), som jeg i utgangspunktet liker, men har vært litt usikker på.. Har møttes 6 ganger og det er hyggelig, men har ikke den store feelingen enda (er jo tidlig). Uansett, han har begynt å mase veldig på at jeg skal sove over og spør om jeg ikke kan komme over etter jeg har vært hos venninner i hverdagen og når vi har snakket om å henge sammen i hverdagen spør han alltid om jeg må tidlig opp eller om jeg kan sove der og prøver å overbevise meg om å komme til han likevel. I helgen skal jeg til London og når jeg sa det ble han skikkelig skuffa fordi han hadde håpet vi kunne møtes. Han hadde ingen planer enda. Føler det blir litt "needy", men vet ikke om det bare er meg? Hva hadde du tenkt? Anonymkode: 2a9c8...54f Enig med deg jeg. Hadde fått fnatt av dette og synes det er masing. Det er jo tydelig at han er veeeeeldig keen på sex. Jeg mister alltid interessen for sånne menn. Synes du enten får gi beskjed til han om at han må roe ned masingen hvis dere skal fortsette eller så lar du han gå. Anonymkode: fb63a...ce8 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #6 Skrevet 9. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tja, etter 6 dater så er det ikke så veldig rart at han har lyst til å ta forholdet litt vidre. Jeg hadde vært veldig klar for det selv. Etter å ha lest det du skriver så virker ikke du særlig interessert, og det merker nok han også nå. Altså, hvis du etter 6 dater ikke føler lyst til å prioritere tid sammen med han så er det lite sannsynlig at det blir noe mer ut av det der. Jeg sier ikke at man skal droppe vennineturer og sånt, men hvis man er skikkelig interessert så gjør man det meste for å få presset inn en time eller to sammen. Så om man ikke kan møtes i helgen så sørger man i alle fall for å få til å møtes noen ganger i uka. Men nå vet ikke jeg hvordan du er som person da. Hvis det er helt vanlig for deg at det går veldig lang tid før du får følelser for noen, så er det jo en litt annen sak. Men da må du jo være ærlig med han om det. For å si det sånn, om jeg hadde vært han så hadde jeg tenkt at du ikke er interessert og avsluttet det. Anonymkode: 1a365...e93 Ikke særlig interessert fordi hun ikke vil hoppe til køys etter å møtes 6 ganger? Wow. Hun skriver ingenting om at hun ikke vil prioritere tid sammen med han, men at han maser om overnatting!! Anonymkode: fb63a...ce8 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #7 Skrevet 9. februar 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: YO! Dater en fyr nå (jeg er 27, han 31), som jeg i utgangspunktet liker, men har vært litt usikker på.. Har møttes 6 ganger og det er hyggelig, men har ikke den store feelingen enda (er jo tidlig). Uansett, han har begynt å mase veldig på at jeg skal sove over og spør om jeg ikke kan komme over etter jeg har vært hos venninner i hverdagen og når vi har snakket om å henge sammen i hverdagen spør han alltid om jeg må tidlig opp eller om jeg kan sove der og prøver å overbevise meg om å komme til han likevel. I helgen skal jeg til London og når jeg sa det ble han skikkelig skuffa fordi han hadde håpet vi kunne møtes. Han hadde ingen planer enda. Føler det blir litt "needy", men vet ikke om det bare er meg? Hva hadde du tenkt? Anonymkode: 2a9c8...54f Du høres litt ut som om du egentlig er hannkjønn med de preferansene. Anonymkode: 4a114...47d
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #8 Skrevet 9. februar 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du høres litt ut som om du egentlig er hannkjønn med de preferansene. Anonymkode: 4a114...47d Anonymkode: c9f55...55b 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #9 Skrevet 9. februar 2017 Haha, hva er det som foregår med de "du høres ut som et hankjønn" kommentarene for tiden, i disse trådene hvor en kvinne ikke vil at alt skal skje med det samme? Regner med at det er en mann eller dame som er snurt på en jente som har sagt at han er needy Anonymkode: ebb0f...c82
Gjest Jessica Skrevet 9. februar 2017 #10 Skrevet 9. februar 2017 Masete mannfolk er noeav det verste Hadde mistet helt lysten på han. Hva med å fortelle han hvordan dette påvirker deg ?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #11 Skrevet 9. februar 2017 Vet ikke om han bare er ute etter sex, det kan like gjerne hende at han er veldig interessert i deg. Kanskje er han mer påan og du generelt mer tilbaketrukket? Kvinner som er tilbaketrekt trenger ofte litt tid på seg før man gir alt av seg selv, har lyst til å bli ordentlig kjent først før man går all in. Men hvordan gjør man det hvis du holder han på armlengdes avstand? Anonymkode: b289c...891 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #12 Skrevet 9. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vet ikke om han bare er ute etter sex, det kan like gjerne hende at han er veldig interessert i deg. Kanskje er han mer påan og du generelt mer tilbaketrukket? Kvinner som er tilbaketrekt trenger ofte litt tid på seg før man gir alt av seg selv, har lyst til å bli ordentlig kjent først før man går all in. Men hvordan gjør man det hvis du holder han på armlengdes avstand? Anonymkode: b289c...891 Skjønner ikke de kommentarene jeg heller. Kvinner trenger generelt mer trygghet enn menn før de går all in. Anonymkode: b289c...891
Coronas Skrevet 9. februar 2017 #13 Skrevet 9. februar 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Det du føler er helt sikkert riktig for deg, så syns du han er masete og virker desperat og du ikke liker det så er det jo riktig følelse for deg. Jeg hadde helt sikkert fått følelser for en mann - i hvert fall betatthet - etter bare et par møter, så etter 6 ganger så hadde jeg bare likt om han viste sånn interesse som denne mannen viser for deg. Anonymkode: bce95...54d Tenker jeg også 1
DenVille Skrevet 9. februar 2017 #14 Skrevet 9. februar 2017 (endret) Min erfaring er at det er kun desprate folk som føler på desparisme. Da jeg ikke var svak tillot jeg desparisme, da jeg var svak selv tillot jeg det ikke. Vil tro det er desperate folk selv som reagerer på desparisme. Akkurat som at hvis man har lite penger selv at man reagerer på folk som har lite penger...Tehe. Hvis man har penger orker man ikke bry seg. Spørs hvor mye penger man har da, men. Det skjer i periodevis... Endret 9. februar 2017 av DenVille
Cuntzilla Skrevet 9. februar 2017 #15 Skrevet 9. februar 2017 Hm, spørs. Å ville henge eller overnatte hver dag, selv når man har annet på agendaen både kvelden og morgenen etter, blir for mye for meg. Det er needy. Men høres jo mest ut som han bare vil pule da, siden det er overnatting og "hjem til meg" det går i. Har dere hatt sex?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #16 Skrevet 9. februar 2017 Han høres akkurat ut som mannen jeg dater for tiden. Han er også 31... Dobbeltnavn og første fornav begynner på T, bare sånn tilfelle. Anonymkode: 50f7d...ebc
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #17 Skrevet 9. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Haha, hva er det som foregår med de "du høres ut som et hankjønn" kommentarene for tiden, i disse trådene hvor en kvinne ikke vil at alt skal skje med det samme? Regner med at det er en mann eller dame som er snurt på en jente som har sagt at han er needy Anonymkode: ebb0f...c82 Poenget er vel at en stor del damer her på KG gneldrer om at daten aldri tar kontakt eller vil treffes. Men om et hannkjønn gjør det så er det og feil. Fpr å være helt ærlig så dater du han her bare fordi du vil ha en date. Du skriver jo selv at det ikke er det store enda. Anonymkode: 4a114...47d
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #18 Skrevet 9. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Poenget er vel at en stor del damer her på KG gneldrer om at daten aldri tar kontakt eller vil treffes. Men om et hannkjønn gjør det så er det og feil. Fpr å være helt ærlig så dater du han her bare fordi du vil ha en date. Du skriver jo selv at det ikke er det store enda. Anonymkode: 4a114...47d Var det DET som var poenget? Jøss....Trodde poenget ditt skulle ha noe med "du høres ut som en mann med den holdningen der" å gjøre. Men ok. Anonymkode: c9f55...55b
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #19 Skrevet 9. februar 2017 Jeg hadde også fått litt hetta av det.. Datet en fyr som var veldig opptatt av det og nærmest tryglet meg om å sove der fra 3. date og vi trengte ikke ha sex, vi kunne bare gjøre hånd-jobber osv (daua litt av at han sa det). Han var også veldig utrygg følte jeg, men ville virke kul, og hele greia ble bare rar.. Anonymkode: 2a9c8...54f
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #20 Skrevet 9. februar 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: YO! Nei, nei, nei. 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Har møttes 6 ganger og det er hyggelig, (er jo tidlig). Der er nok en av grunnene til at dere kanskje er litt forskjellige. 23 timer siden, AnonymBruker skrev: som jeg i utgangspunktet liker, men har vært litt usikker på.. har ikke den store feelingen enda. Hva hadde du tenkt? Anonymkode: 2a9c8...54f Etter 6 treff (maks) hadde jeg tenkt at du enten burde vite at du er interessert, og at neste steg i forholdet ikke er så farlig, eller at du helt sikkert ikke er interessert, og ga en klar men grei beskjed om det. Anonymkode: ec267...d6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå