Gjest Mino Skrevet 8. desember 2004 #1 Skrevet 8. desember 2004 Jeg ønsker å dele min erfaring når det gjelder en utrolig bra nettbutikk. Pleier å være litt skeptisk til slike butikker, men fant ut at det var unødvendig her. Nettbutikkens navn er hovikdata.noPrisene er lave i forhold til andre nettbutikker, service og leveringstid upåklagelig. Har handlet en del derfra og når det er så stor forskjell på nettbutikker hva gjelder priser, service o.l synes jeg det er viktig at andre også får vite om de som er bra. En liten anbefalning til alle. Ha en riktig god jul alle sammen :-)
Nella Skrevet 8. desember 2004 #2 Skrevet 8. desember 2004 Hva har du handla der a? Tok en tur for å kikke. Jammen meg ikke mange kategorier de hadde varer i. 9 kategorier det ikke finnes varer i av 22 og spesialvarer var tåsokker faktisk. Rask sammenligning med komplett.no (som vi bruker her i huset) på sony ericsson k7001 optic viser at hovikdata er 527,- dyrere enn komplett.. På enkelte kameraer er de 95,- rimligere så jeg, men det var det jeg så. Syns jo kanskje at det er litt useriøst av en nettbutikk å ha helt stengt fra 12-26 desember også jeg da. Hva med de som lurer på noe da? Ikke fått det de bestilte. Bytte dersom noe går i stykker? Syns det virker som litt rart opplegg. Nei, holder meg nok til komplett fortsatt gitt. Ser absolutt ingen grunn til å bytte.
Gjest Mino Skrevet 9. desember 2004 #3 Skrevet 9. desember 2004 Har handlet en del datautstyr fra Hovikdata. Dette er bla flatskjerm, tastatur og next base spiller. Jeg var også på utkikk etter projektor som jeg ikke fant på deres sider, men etter forespørsel på telefonen fikk jegvite at de er under omstrukturering og at derfor ikke alt ligger ute på sidene. Men projektor ordnet de til meg likevell. Ble veldig fornøyd da de viste en slik god service :-) Prisene er nok ikke den største ulikheten fra komplett, men service og personlig hjelp spiller også en stor rolle når jeg skal velge hvem jeg handler hos. Jeg hadde en forespørsel inne og spurte samtidig om de hadde helt stengt fra 12-26/12 og fikk da tilbakemelding på at alle mailer blir besvart uansett. Dette var bare en ide til de som ønsker god service :enig_animasjon:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå