Gå til innhold

Klarer ikke beskytte meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å holde følelser under kontroll. Jeg er håpløs. Men jeg har lite gode erfaringer med forhold og ender så ofte opp med å ha det vondt og å bli såra. Jeg blir så veldig involvert i andre og jeg bryr meg for mye. Jeg blir så sårbar. 

Og så har det vært en fyr jeg har kjent lenge. Såpass lege at jeg trodde jeg ville klare å bare ha han som elsker. Men nå etter noen få uker med å møtes for sex, så har jeg blitt for involvert igjen og får hetta når han ikke tigger om sex. 

Han er like ødelagt som meg når det gjelder forhold tror jeg. Han har sagt han er redd for forhold. Men når vi møtes så henger vi sammen mer enn for bare sex. 

Og jeg ender opp som usikker og redd. Nå prøver jeg å bryte av men vil så gjerne se han igjen. Faen assa. Hvorfor kan man ikke bare kjøre igjennom livet uten alle disse teite følelsene. Jeg vil jo ikke ha et forhold. Jeg vil føle meg fri. Jeg vil ikke føle meg redd og usikker :( 

Anonymkode: e3c7e...49e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i nesten samme situasjon, bare at vi har holdt på i noen mnd. Jeg var veldig klar på at jeg ikke ville ha noe forhold, snakk om å lage ris til egen bak. Så nå vil jeg egentlig avslutte fordi jeg blir så usikker...men klarer ikke 🙄

Anonymkode: 20971...6b8

Skrevet

Hurra så gøy :) jeg vil jo bare ha det gøy. Finne en fin fyr å ha det gøy med og ha god sex med. Og så kommer følelsene seilende inn og gjør en til en svak sjel. Jeg skulle ønske jeg kunne vært likegyldig ovenfor han. 

Frem til nå har jeg hatt et slags overtak men nå har han det. 

Vi får finne opp en følelsesdrepende medisin :) tror vi kunne solgt bra. Dessverre :fnise:

Skrevet

Jepp, her er det bare å kaste inn håndkleet for dere begge. Ta tak i problemene sine er oppskrytt. Bedre å leve i depresjon og late som alt er bra.

Anonymkode: 5f687...125

• Liker 1
Skrevet

Hvor gamle er dere? Er det ikke bare å kjøre på da, istedenfor å overanalysere og overtenke alt? Livet er for kort til å bekymre seg for alt mulig. 

Anonymkode: 41ce6...c28

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jepp, her er det bare å kaste inn håndkleet for dere begge. Ta tak i problemene sine er oppskrytt. Bedre å leve i depresjon og late som alt er bra.

Tro meg. Har prøvd. Har også gått all in for å komme ut av denne frykten for å bli såra. Og blitt revet i fillebiter igjen. Jeg tør ikke flere ganger. Jeg kan ikke risikere å ødelegge meg mer. Ergo må jeg finne en måte å beskytte meg mot å få følelser for en mann. Selv om jeg fortjener en god mann. Jeg storkoser meg om jeg kan stelle rundt han og vise omsorg. Men jeg må passe på meg selv. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tro meg. Har prøvd. Har også gått all in for å komme ut av denne frykten for å bli såra. Og blitt revet i fillebiter igjen. Jeg tør ikke flere ganger. Jeg kan ikke risikere å ødelegge meg mer. Ergo må jeg finne en måte å beskytte meg mot å få følelser for en mann. Selv om jeg fortjener en god mann. Jeg storkoser meg om jeg kan stelle rundt han og vise omsorg. Men jeg må passe på meg selv. 

Sjæl, men jeg lar pokker ikke noen som river meg i fillebiter få diktere hva jeg gjør videre i livet. Da hadde jeg blitt deprimert da.

En ting; Er det all inn på personer du vet kommer til å gi faen i deg etterhvert og all out på de som det antaglig kunne fungert med?

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjæl, men jeg lar pokker ikke noen som river meg i fillebiter få diktere hva jeg gjør videre i livet. Da hadde jeg blitt deprimert da.

En ting; Er det all inn på personer du vet kommer til å gi faen i deg etterhvert og all out på de som det antaglig kunne fungert med?

Det kan godt være ja. Selv om de utad viser seg å være safe for all in, så viser det seg at de er flyktige. 

Og jeg har et par menn som ønsker å treffe meg. De virker stabile. Men jeg deler ingen interesser med disse to så de har jeg pent avvist før noe har utviklet seg. 

Så jeg faller nok for de som er utilgjengelig. Og om de er tilgjengelige så blir de utilgjengelige etter å ha møtt meg :P jeg har nok en dårlig innvirkning på menn. Selv om jeg bare prøver å være snill og morsom. 

Skrevet

Problemet her er vel egentlig at innledet et sexuelt forholdt med en fyr du har følelser for, og som du vet ikke er romantisk interessert i deg?

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og så har det vært en fyr jeg har kjent lenge. Såpass lege at jeg trodde jeg ville klare å bare ha han som elsker. 

Det står vel egentlig litt mellom linjene her at du hadde veldig lyst på denne fyren fordi du var veldig tiltrukket av ham, visste at du potensielt kunne falle for ham, men at du "unnskyldte" deg med at du har jo kjent ham lenge (hvor lenge?). 

Følg denne enkle regelen: Ha kun sex med menn som har uttalt at de er romantisk interessert i deg, eller menn du *vet* du ikke kan falle for. Det holder ikke at du "tror dere har noe på gang", han må bekrefte at han er interessert i noe mer før du har sex med ham. Det holder ikke at du "tror du bare kan ha ham som elsker", du må vite det!

Skrevet
7 timer siden, Sidsel skrev:

Problemet her er vel egentlig at innledet et sexuelt forholdt med en fyr du har følelser for, og som du vet ikke er romantisk interessert i deg?

Det står vel egentlig litt mellom linjene her at du hadde veldig lyst på denne fyren fordi du var veldig tiltrukket av ham, visste at du potensielt kunne falle for ham, men at du "unnskyldte" deg med at du har jo kjent ham lenge (hvor lenge?). 

Følg denne enkle regelen: Ha kun sex med menn som har uttalt at de er romantisk interessert i deg, eller menn du *vet* du ikke kan falle for. Det holder ikke at du "tror dere har noe på gang", han må bekrefte at han er interessert i noe mer før du har sex med ham. Det holder ikke at du "tror du bare kan ha ham som elsker", du må vite det!

Man kan jo ikke vite. Jeg hadde null interesse for han. Kjente han et års tid og har vært totalt likegyldig til hele fyren.  Men etter sex med en mann så skjer noe. Jeg burde heller visst at jeg knytter meg til menn om jeg blir fysisk. 

Men fader heller da. Jeg trenger fysisk kontakt selv. 

Og å hoppe til senga med en mann, som er interessert i meg, og som jeg ikke vil ha, er ufint. Jeg er ingen slik drittsekk. Kunne aldri utnytta et menneske på den måten. 

Greia er at jeg har ingen tro på forhold og jeg trenger fysisk kontakt og bekreftelse.  Og dette her klarer jeg ikke å kombinere. 

Skrevet

Skal jeg bare si ifra direkte at jeg ikke kan treffe han mer siden jeg ikke klarer å skille sex og følelser?

Han vil ha kontakt men han er umulig å finne på noe med. Han vil møtes men er umulig å planlegge noe med. Jeg orker ikke sånt. Det gjør bare vondt. 

Hadde jeg vært av interesse så hadde han ikke vingla. 

Skrevet

Jeg er også håpløs. Jeg hadde sjansen til å ha sex med verdens mest sexy mann, men jeg klarte jo å bli følsom så raskt, så fikk ikke sjansen til å ha sex med han. Må nøye meg med et platonisk forhold.

Anonymkode: 2aa36...2e0

Skrevet

Platonisk går ikke. Det eksisterer ikke. 

Vi tok forresten en prat og han ser på ting på samme måte som meg. Ingen stress med å defineres som kjærester men heller ikke bare elskere. Og så klart eksklusivitet. Perfekt :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...