AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #1 Skrevet 8. februar 2017 Altså et helt hypotetisk spørsmål utfra ditt inntrykk av personen. Vær gjerne konkret om du vil. Petter Northug John Arne Riise Jan Fredrik Karlsen Alexander Rybak Svein Østvik (Charter Svein) Jo Nesbø Knut Arild Hareide Lars Monsen Geir Lippestad Per Sandberg Jonas Gahr Støre Thomas Giertsen Trond Espen Seim Aksel Lund Svindal Johan Golden Anonymkode: e6428...2aa
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #3 Skrevet 8. februar 2017 Eller jo, Monsen hvis han hadde vært ledig! Anonymkode: e9ad9...cbe 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #4 Skrevet 8. februar 2017 Jo Nesbø eller Trond Espen Seim, alle de andre er uaktuelle. Anonymkode: f8266...c2f 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #5 Skrevet 8. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo Nesbø eller Trond Espen Seim, alle de andre er uaktuelle. Anonymkode: f8266...c2f Samme her. Jo er en rå klatrer og innimellom står jeg bare å se på han og glemmer helt å klatre selv Trond Espen er jaggu ikke vond på øyet han heller og når man er med han og ser hvor godt han tar vare på sin kjære, så skulle man så gjerne bare bytte ut henne med seg selv. Anonymkode: 5ce1c...fe8 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #6 Skrevet 8. februar 2017 Svindal eller Northug. Lett! Anonymkode: 1be3a...8a8 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #8 Skrevet 8. februar 2017 Nei. Selv om jeg synes flere er kjekke tror jeg ikke livsstilen deres hadde passet min. Svindal f.eks er jo bortreist mer enn han er hjemme. Anonymkode: 986df...a09
Gjest Sorbus Skrevet 8. februar 2017 #10 Skrevet 8. februar 2017 Jeg har problemer med å bestemme meg for hvilken av disse jeg ønsker meg minst. For en deprimerene liste
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #12 Skrevet 8. februar 2017 Ja takk til Giertsen og Seim, og fra et forsiktig til et rungende nei til de andre. Anonymkode: 6ae0e...f95
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #13 Skrevet 8. februar 2017 Ingen av dem. Anonymkode: bb5f8...f11
Vic Skrevet 9. februar 2017 #14 Skrevet 9. februar 2017 Måtte være den morsomste av dem; Johan Golden 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #15 Skrevet 9. februar 2017 Aksel Lund Svindal eller Trond Espen Seim kunne godt vært kjæresten min. Anonymkode: b0367...d19
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. februar 2017 #16 Skrevet 9. februar 2017 Nei. Flere av dem er jeg villig til å spytte på om anledningen kommer.
OppNedPåAlt Skrevet 9. februar 2017 #17 Skrevet 9. februar 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså et helt hypotetisk spørsmål utfra ditt inntrykk av personen. Vær gjerne konkret om du vil. Petter Northug Nei, har inntrykk av at han er litt for selvopptatt og litt drittsekk John Arne Riise Næ, han har vært gift 2(?) hanger og har litt for mye barn. Ikke at det nødvendigvis er et problem, men han virker litt for enkel.. Jan Fredrik Karlsen Nope, tror ikke vi hadde hatt noe kjemi. Han er en smule for mye for meg. Alexander Rybak Hmm, søt gutt, men ikke helt min type. Svein Østvik (Charter Svein) Han er nok hakket for gammel, og litt harry? Jo Nesbø Kjenner faktisk ikke til han noe særlig, så vet ikke Knut Arild Hareide Nei, litt for puslete for min del Lars Monsen Hadde det ikke vært for at han er gammel så godt mulig Geir Lippestad Er det han skalla advokaten? Aner ikke Per Sandberg For gammel, og politikk er ikke min sterke side Jonas Gahr Støre Virker som en fin fyr, bare for gammel Thomas Giertsen Tsja Trond Espen Seim Tsjaaa Aksel Lund Svindal Han er biff, ja <3 Johan Golden Digger humoren, ja <3 Anonymkode: e6428...2aa
Leeloo Skrevet 9. februar 2017 #19 Skrevet 9. februar 2017 Petter Northug - Nope, virker alt for stressa, tipper han tar med jobben hjem John Arne Riise - ikke min type i det hele tatt, og jeg er garantert ikke hans, er ingen glamour babe Jan Fredrik Karlsen - Too much, litt for gira, men sikkert en søt fyr Alexander Rybak - For ung og for "high strung" Svein Østvik (Charter Svein) - For harry Jo Nesbø - yes please, en renessansemann! Knut Arild Hareide - for religiøs! Lars Monsen - for outdoorsy! Geir Lippestad - sexy, men for mange barn Per Sandberg - for frp'er, og for høylydt Jonas Gahr Støre - ja takk, liker eldre menn, og IQ er sexy. Thomas Giertsen - liker morsomme menn, men ikke akkurat han Trond Espen Seim - jepp, kun basert på utseende Aksel Lund Svindal - helt klart, virker som en gjennomført bra fyr Johan Golden - samme som Giertsen 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #20 Skrevet 9. februar 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså et helt hypotetisk spørsmål utfra ditt inntrykk av personen. Vær gjerne konkret om du vil. Petter Northug John Arne Riise Jan Fredrik Karlsen Alexander Rybak Svein Østvik (Charter Svein) Jo Nesbø Knut Arild Hareide Lars Monsen Geir Lippestad Per Sandberg Jonas Gahr Støre Thomas Giertsen Trond Espen Seim Aksel Lund Svindal Johan Golden Anonymkode: e6428...2aa Petter Northug. Fordi jeg finner han fascinerende, han er kjekk, morsom, trønder, og rundt min alder. Anonymkode: df767...b61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå