AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #1 Skrevet 8. februar 2017 Han tok initiativ til date, han tok initiativ til sex, han sendte melding dagen etter, og han tok initiativ til date nummer to, og sex på denne. Nå er det jo åpenlyst at det er min tur å ta kontakt, men jeg vet ikke hva man skriver? Hva foreslår man å gjøre på en date nummer tre? Vi har felles interesser i både teater, film og litteratur, men han er en travel mann med full timeplan. Det skal for øvrig sies at selv om vi hadde sex de to første gangene så føles det (iallefall ikke for meg) som at noen sjanser er spolerte av den grunn. For min del, som også har en hektisk hverdag, hadde jeg syntes det var ok om vi endte opp som "søndagskjærester" eller fuckfriends. Derfor er egentlig utfordringen å ikke virke "needy", ikke gjøre det for romantisk, og bare få skrevet noe - for nå har jeg grublet på dette i et par dager... Det skal nevnes at jeg har blitt dumpet det foregående året, og derfor egentlig innerst inne er redd for å bli såret eller avvist. Jeg liker ikke å ta for store sjanser med det jeg skriver. Burde jeg kanskje spørre ham om han har hatt en fin uke så langt eller noe slikt? Vennligst hjelp, jeg har ingen erfaring med å komme så langt i datingprosessen som dette... Anonymkode: eb62f...408
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #2 Skrevet 8. februar 2017 Si du er øltørst men er redd for å bli sett rart på om du sitter alene og drikker øl. Og så sier du at det hadde passa bra med øl en spesifikk dag. Anonymkode: c4111...1e8 1
Gjest Surfrukt Skrevet 8. februar 2017 #3 Skrevet 8. februar 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han tok initiativ til date, han tok initiativ til sex, han sendte melding dagen etter, og han tok initiativ til date nummer to, og sex på denne. Nå er det jo åpenlyst at det er min tur å ta kontakt, men jeg vet ikke hva man skriver? Hva foreslår man å gjøre på en date nummer tre? Vi har felles interesser i både teater, film og litteratur, men han er en travel mann med full timeplan. Det skal for øvrig sies at selv om vi hadde sex de to første gangene så føles det (iallefall ikke for meg) som at noen sjanser er spolerte av den grunn. For min del, som også har en hektisk hverdag, hadde jeg syntes det var ok om vi endte opp som "søndagskjærester" eller fuckfriends. Derfor er egentlig utfordringen å ikke virke "needy", ikke gjøre det for romantisk, og bare få skrevet noe - for nå har jeg grublet på dette i et par dager... Det skal nevnes at jeg har blitt dumpet det foregående året, og derfor egentlig innerst inne er redd for å bli såret eller avvist. Jeg liker ikke å ta for store sjanser med det jeg skriver. Burde jeg kanskje spørre ham om han har hatt en fin uke så langt eller noe slikt? Vennligst hjelp, jeg har ingen erfaring med å komme så langt i datingprosessen som dette... Anonymkode: eb62f...408 Se uthevet. Det du skriver der harmonerer ikke med ditt ønske om en "fuckfriend" eller søndagskjæreste. Bevisstgjør for deg selv hva du ønsker, vær tydelig på at det er kongurens mellom dine virkelige ønsker og det du kommuniserer utad. Det var mine råd for datingprosessen
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #4 Skrevet 9. februar 2017 Har dere ingen kommunikasjon utenom datene? Siden du lurer på om du skla sende han en melding og høre om han har hatt ei fin uke? Det kan du i alle fall gjøre uansett tenker jeg, så viser du at du er litt interessert i alle fall. For meg blir det veldig merkelig å ikke ha kontakt mellom man møtes utenom å avtale dater. Som andre her nevner, du bør vel finne ut hva du ønsker først kanskje, vil du kun ha han for sex eller noe mer? Ønsker du noe mer så ville jeg i grunnen lagt opp til en date som i alle fall ikke automatisk la til rette for sex, dvs ikke hjemmedate og ikke masse alkohol. Det er jo bare å sende ei meldig og spørre om han vil møtes på en cafe, spise middag, gå på kino eller noe. kanskje fortrinnsvis noe som gir dere mulighet til å prate sammen og bli bedre kjent. Anonymkode: 5bc16...8af 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå