AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #1 Del Skrevet 8. februar 2017 Hei! Er en jente som skal utføre kjeve operasjon snart. Haken er for langt bak, og skal flyttes litt frem. Får det dekket. Fant et bilde som illustrerer . : Men jeg lurer på om noen har hatt en kjeve operasjon og kan fortelle om deres erfaring? Lurer veldig på trening osv etter operasjonen.. Leste at man måtte hvile i 6 uker+... Holder på med ski og jeg ønsker å være vekke fra trening så lite som mulig. Det er vel ikke farlig så fremt at man ikke faller? Anonymkode: e1e26...d01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Derpderp Skrevet 8. februar 2017 #2 Del Skrevet 8. februar 2017 Har ikke én, men TO kompiser som har hatt ganske heftige kjeveoperasjoner. Kan love deg at trening var det siste de tenkte på ukene etter operasjonen. Mellom lite søvn og å slurpe i seg flytende næring frista det ikke å forlate huset engang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #3 Del Skrevet 8. februar 2017 8 minutter siden, Derpderp skrev: Har ikke én, men TO kompiser som har hatt ganske heftige kjeveoperasjoner. Kan love deg at trening var det siste de tenkte på ukene etter operasjonen. Mellom lite søvn og å slurpe i seg flytende næring frista det ikke å forlate huset engang. ÅNEI jeg har lest at smertene er ca. likt som å ta visdomstennene... Jeg trakk alle på en gang, og smertene var overkommelige... trente etter noen dager.... Så det er verre da? Anonymkode: e1e26...d01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 9. februar 2017 #4 Del Skrevet 9. februar 2017 Jeg har tatt kjeveoperasjon, og det er ikke smertene som er problemet etterpå, men energimangelen. Den er helt ekstrem. Jeg holdt på å besvime når jeg forsøkte å jogge ca to måneder etter. Kroppen er i en restitusjonsfase helt utenom det vanlige, du kan jo feks heller ikke spise vanlig på i hvert fall en måned eller to etter operasjonen og det i seg selv gjør at man blir veldig sliten. når det er sagt har jeg også en kompis som hadde kjeveoperasjon, gikk på ski, falt og måtte gjøre alt helt på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #5 Del Skrevet 27. mars 2020 På 9.2.2017 den 9.12, Snop skrev: Jeg har tatt kjeveoperasjon, og det er ikke smertene som er problemet etterpå, men energimangelen. Den er helt ekstrem. Jeg holdt på å besvime når jeg forsøkte å jogge ca to måneder etter. Kroppen er i en restitusjonsfase helt utenom det vanlige, du kan jo feks heller ikke spise vanlig på i hvert fall en måned eller to etter operasjonen og det i seg selv gjør at man blir veldig sliten. når det er sagt har jeg også en kompis som hadde kjeveoperasjon, gikk på ski, falt og måtte gjøre alt helt på nytt Kan jeg spørre hvordan operasjon du tok og om du ble fornøyd? Anonymkode: 7c7f7...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #6 Del Skrevet 27. mars 2020 På 8.2.2017 den 20.49, AnonymBruker skrev: Hei! Er en jente som skal utføre kjeve operasjon snart. Haken er for langt bak, og skal flyttes litt frem. Får det dekket. Fant et bilde som illustrerer . : Men jeg lurer på om noen har hatt en kjeve operasjon og kan fortelle om deres erfaring? Lurer veldig på trening osv etter operasjonen.. Leste at man måtte hvile i 6 uker+... Holder på med ski og jeg ønsker å være vekke fra trening så lite som mulig. Det er vel ikke farlig så fremt at man ikke faller? Anonymkode: e1e26...d01 Hun må da vel ha gått med i vekt også vel? Anonymkode: 7c7f7...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #7 Del Skrevet 27. mars 2020 Man har ekstremt dårlig energi de første ukene.... Men jeg begynte å jogge igjen etter 2 uker, det var litt ubehagelig i ansiktet/kjeveområdet men løpte på en spesiell måte slik at jeg ikke kjente til det Anonymkode: f8d24...960 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #8 Del Skrevet 27. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Man har ekstremt dårlig energi de første ukene.... Men jeg begynte å jogge igjen etter 2 uker, det var litt ubehagelig i ansiktet/kjeveområdet men løpte på en spesiell måte slik at jeg ikke kjente til det Anonymkode: f8d24...960 Takk for svar, to uker er overkommelig, trodde det varte en måned☺ Ble du fornøyd med resultatet medisinsk og utseende messig ? Anonymkode: 7c7f7...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 27. mars 2020 #9 Del Skrevet 27. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre hvordan operasjon du tok og om du ble fornøyd? Anonymkode: 7c7f7...82c Dobbel kjeveoperasjon, ble veldig fornøyd Ser noen her nevnte jogging etter to uker, det tror jeg ikke jeg hadde klart om jeg så hadde hatt en bjørn løpende etter meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå